گیفت کارت استیم تایلند

به کمک گیفت کارت استیم والت تایلند می توانید. به آرشیو بزرگی از گیم ‌های بی‌نظیر، امکان اجرا بازی آنلاین ، فضایی جهت سیو کردن آنلاین و آپدیت خودکار بازی ها دسترسی داشته باشید.

مک ، لینوکس ، ویندوز ، تلویزیون و موبایل از پلتفرم هایی هستند که می توان شبکه استیم را بر روی آن ها نصب کرد. بنابراین اگر می خواهید از امکانات بالا استفاده کنید. باید ابتدا گیفت کارت steam تایلند را از فروشگاه گیم کد خریداری کنید. آن را بر روی اکانت خود ردیم کنید. پس هم الان خود را برای تجربه خرید و کار با بهترین بازی ‌ها آماده کنید.

ريجن اکانت تایلند به وسيله گيفت کارت steam تایلند لاک شده. فقط این گیفت کارت روی اکانت تایلند ردیم مي شود. شبکه استیم یک نرم افزار ویژه سرگرمی است که به صورت یک شبکه اجتماعی طراحی شده است.

گیمر های بسیاری در این شبکه عضو شده اند تا بتوانند به خرید بازی های اورجینال بپردازند و با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنند.

کمپانی والو

کمپانی والو ، پشتیبان سیستم استیم است که ساخت بازی کانتر را در کارنامه خود دارد. همه شرکت های بازی ساز دنیا شبکه استیم را به رسمیت شناخته اند.

در تلاش اند تا بازی های خود را در این شبکه به فروش برسانند. بازی معروف ندای وظیفه یکی از این گیم ها می باشد که به وسیله این شبکه به گیمر ها معرفی شد.

شرکت های سازنده بازی پس از معرفی بازی نسبت به پیش فروش آن برای پلیر ها اقدام  می کنند. برای استفاده از بازی های چند نفره نیز باید به این سیستم مراجعه کنید. با خرید گیفت کارت steam تایلند از فروشگاه گیم کد و شارژ کردن اکانت خود به این بازی ها دسترسی پیدا کنید.

شبکه Steam فقط بازی های Commercial یا همان پولی را سرویس دهی نمی کند. بلکه می توانید بازی های رایگانی مانند وار فار ،hawken  و غیره را بدون نیاز به گیفت کارت استیم steam تایلند دانلود و بازی کنید. اکثر بازی هایی که از سیستم استیم و به وسیله گیفت کارت steam تایلند خریداری می کنید با نسخه های داخل بازار متفاوت است.

همان طور که گفته شد Steam یک پلتفرم توزیع دیجیتال برای مدیریت گیم های کامپیوتری می باشد که وابسطه به شرکت والو است. که برای خرید بازی های اورجینال و تجربه بازی های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

اعتبارهای گیفت کارت والت تایلند

برای استفاده از این خدمات باید هرچه زود تر اقدام به خرید یکی از بسته های این گیفت کارت از سایت گیم کد نمایید و با ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن ، پک مورد نظر را در اختیار بگیرید :

1 ) گیفت کارت والت 200 بات تایلند

2 ) گیفت کارت والت 350 بات تایلند

3 ) گیفت کارت والت 1000 بات تایلند

4 ) گیفت کارت والت 2000 بات تایلند

پس از دریافت کد گیفت کارت خریداری شده می توانید برای فعال سازی آن و بهره مندی از امکانات شبکه استیم استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید که پیش از خرید گیفت کارت  والت تایلند باید مطمئن شوید کشور اکانت شما تایلند است. اگر به یاد ندارید با بخش پشتیبان سایت گیم کد تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

مزایای خرید steam تایلند

برای استفاده از مزایای شبکه استیم باید ابتدا یک گیفت کارت steam تایلند را خریداری کنید و پس از آن یک اکانت بسازید. سپس اکانت خود را به وسیله این گیفت کارت شارژ کنید. پیش از خرید گیفت کارت استیم والت تایلند به موجودی گیفت کارت مورد نظر توجه کنید.

زیرا گیفت کارت خریداری شده قابل تعویض و عودت نمی باشد.

چون کشور ما با تحریم دست و پنجه نرم می کند بنابراین نمی توانید برای شارژ اکانت خود از کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت استفاده کنید زیرا با مشکلاتی همراه است و بهترین کار استفاده از گیفت کارت استیم والت تایلند برای این کار می باشد که هیچ دردسری هم در استفاده از آن وجود ندارد.

با توجه به اینکه گیفت کارت والت تایلند فاقد تاریخ انقضاء است بنابراین بسیار گزینه مناسبی برای هدیه به دوستانتان می باشد.

کالاهای مرتبط

می توانید از فروشگاه گیم کد محصولات دیگری همچون :

1 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

2 ) گیفت کارت گوگل پلی

3 ) گیفت کارت کیگسو گیمز

4 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

5 ) گیفت کارت های پلی استیشن

6 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

7 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

8 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

9 ) گیفت کارت پلی استیشن

10 ) و غیره

را علاوه بر خرید گیفت کارت والت تایلند خریداری کنید.

شما پس از خرید گیفت کارت والت تایلند از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

ارتباط با پشتیبانی گیم کد

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت استیم تایلند ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت استیم والت تایلند خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

تیم پشتیبانی گیم کد

به علاوه شما می توانید همه روزه و به صورت بر خط حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت والت تایلند را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت استیم steam تایلند آشنا سازد.

با شارژ اکانت خود در استیم حرفه ای تر بازی خریداری کنید و با حرفه ای ها بازی کنید.