گیفت کارت اسپاتیفای سوئد

روش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای سوئد :

کارت هدیه اسپاتیفای سوئد یک میزان اعتبار از پیش تعیین شده دارد که با ردیم کردن آن ، می شود از خدمات اکانت پریمیوم Spotify استفاده کرد. ردیم‌ کردن یک واژه است که درباره فعال سازی کد دیجیتالی انواع Gift Card ها به کار گرفته می ‌شود.

روش ردیم کردن گیفت کارت اسپاتیفای سوئد به روش شارژ سیم کارت همراه اول می ماند. مثلاٌ شما یک کارت شارژ Spotify سوئد را خریداری کرده ‌اید. پس از اعمال کردن کد آن می شود از یک حساب پریمیوم قدرتمند و نامحدود در سرویس Spotify لذت برد.

خرید Gift Card از سایت ‌های ایرانی

در سطح اینترنت هستند فروشگاه های زیادی که اقدام به فروش گیفت کارت اسپاتیفای سوئد با میزان اعتبارهای مختلف می کنند. باید دقت کنید که مطمئن ‌ترین استور را انتخاب کنید و از روش تحویل محصولاتش و پرداخت هایش باخبر باشید تا به گیفت کارت جعلی اسپاتیفای سوئد برخورد نکنید.

به طور کلی هدف از طراحی گیفت کارت ها این بوده است تا امکان خرید برای همه کاربرها با کمترین مشکل همراه باشد. خیلی از شرکت ها در دنیا هستند که اقدام به ارائه این محصولات می کنند مانند: شرکت اسپاتیفای با ارائه گیفت کارت اسپاتیفای ، شرکت استیم با معرفی گیفت کارت استیم والت ، شرکت سونی با عرضه گیفت کارت پلی استیشن و غیره.

بهترین راه و امن ترین راه خرید گیفت کارت اسپاتیفای سوئد فروشگاه گیم کد است. این فروشگاه با ایجاد کردن شرایط پرداخت‌ مطمئن این امکان را به شما می دهد تا این کالای دیجیتالی را به راحتی خریداری کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید مراجعه به بخش گیفت کارت و انتخاب و ثبت سفارش اعتبار مورد نیاز و طی کردن مراحل خرید است.

به چه صورت گیفت کارت اسپاتیفای سوئد را بخریم؟

برای خرید پرمیوم اسپاتیفای سوئد باید از یک IP سوئد استفاده کنید.

با توجه به ریجن گیفت کارت خریداری شده باید ریجن اکانت خود را مطابق با آن تنظیم کنید. به عبارت ساده تر اگر گیفت کارت اسپاتیفای شما سوئد باشد باید آی پی اکانت اسپاتیفای خود را به سوئد تغییر دهید.

به راحتی می توانید از گوگل مپ و یا تغییر نشانی به وسیله وی پی اِن این کار را انجام دهید. در صورت عدم رعایت این مورد ، اکانت شما از سوی اسپاتیفای مسدود می گردد.

شما می‌ توانید به فروشگاه گیم کد بروید و گیفت کارت Spotify سوئد مورد نظر خود را تهیه نمایید:

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه سوئد

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه سوئد

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه سوئد

پس از خرید این کارت هدیه از فروشگاه گیم کد ، کد دیجیتالی آن در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

1 ) موزیک های درخواستی :

شما در اکانت فریمیوم یا همان عادی اسپاتیفای فقط می توانید از 5 آهنگ درخواستی خود استفاده کنید و به آنها گوش دهید. با این تفاسیر شما ناچارید تا تبلیغات را نیز گوش کنید و به موزیک ‌های تحمیلی Spotify تن دهید. ولی با خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای دیگر نیاز نیست تبلیغات را گوش دهید ضمن اینکه از همه امکانات سرویس اسپاتیفای استفاده می کنید بدون آنکه بخواهید با محدودیتی روبرو شوید.

2 ) ساخت و ادیت فهرست پخش :

با تهیه گیفت کارت اسپاتیفای سوئد و خرید اکانت پریمیوم Spotify ، می توانید یک فهرست ویژه برای خودتان ایجاد کنید و آنرا به هر صورتی که تمایل داشتید ویرایش کنید.

3 ) آپلود نمودن موزیک :

در حساب پریمیوم اسپاتیفای است که می توانید موسیقی و یا موزیک های مورد علاقه خود را آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این خصوصیت که به کمک گیفت کارت Spotify سوئد فراهم خواهد شد ، یک گزینه خوب برای خواننده ها و هنرمندان می باشد. همه خواننده ها می توانند آثار خود را به وسیله این خصلت آپلود کنند.

4 ) آهنگ آفلاین :

با همراهی گیفت کارت اسپاتیفای سوئد و خرید پرمیوم اسپاتیفای سوئد می توانید بدون حضور اینترنت هم به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید. به این صورت که بعد از انتخاب آهنگ ‌های مورد نظرتان ، پس از آفلاین شدن نیز به آن گوش دهید.

5 ) صدای با کیفیت :

گوش دادن به موسیقی مورد نظر آن ها با کیفت مطلوب از ویژگی های اکانت پریمیوم اسپاتیفای است. با مدد گرفتن از گیفت کارت اسپاتیفای سوئد و حساب پریمیوم ، دیگر خبری از کیفیت نا مطلوب ، قطعی و نویز نخواهد بود.

سایر محصولات فروشگاه اینترنتی گیم کد

شما همواره می توانید علاوه بر خرید پرمیوم اسپاتیفای سوئد از سایر محصولات فروشگاه گیم کد نیز خرید کنید:

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) سکه برنامه تیک تاک

3 ) گیفت کارت بیت کوین

4 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

5 ) گیفت کارت مایکروسافت

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

8 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

9 ) جم بازی کلش آف کلنز

10 ) و دیگر کالا های متنوع سایت گیم کد

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای سوئد با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت اسپاتیفای سوئد به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی آنلاین فروشگاه گیم کد کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه گیم کد یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای سوئد محسوب می شود و این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های اسپاتیفای سوئد موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در گیفت کارت خریداری شده ، اکانت شما در Spotify را شارژ می کنند.