خرید گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن

خرید گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن

خرید گیفت کارت نینتندو ژاپن

خیلی از مردم تصور می ‌کنند که کنسول ‌های Xbox و PlayStation قدیمی ‌ترین کنسول ‌های گیمینگ جهان هستند ولی این یک تصور اشتباه است زیرا شرکت نینتندو در سال 1889 میلادی تاسیس گردیده است. بنیان گذار این شرکت یعنی آقای یامائوچی در ژاپن به فکر سرگرم کردن مردم با کارت ‌های بازی افتاد. این ایده موجب متولد شدن یک شرکت سرگرمی به اسم نینتندو شد که شهرت فراوانی در بین ژاپنی‌ ها دارد.

پس از آن و با پیشرفت تکنولوژی و توسعه نینتندو ، اولین کنسول ‌های گیمینگ توسط نینتندو طراحی و عرضه شد. این کنسول‌ های ابتدایی با امکانات اندک بودند ولی محبوبیت فراوانی در بین مردم دنیا پیدا کردند چون بازی ‌کردن با آ‌نها یک تجربه جدید و لذت ‌بخش بود.

علاقه مندان به بازی های ویدئویی با نام کنسول نینتندو آشنا هستند چون این دستگاه یک ابزار ایده آل و قابل حمل برای اجرای بازی های کامپیوتری است که با حرکت همراه است. در صورت تهیه این کنسول بازی ‌های ویدئویی مطمئناٌ احتیاج دارید تا بازی‌ های مورد علاقه تان را روی آن نصب نمایید و از لحظاتی شاد و جذاب بهره مند شوید. امروزه این امکان برای گیمرها فراهم شده است تا با در دست داشتن گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن بتوانند از محصولات دیجیتالی و گیم های این شرکت‌ استفاده کنند.

با کمک خلاقیت بالای شرکت نینتندو در زمینه طراحی گیم هایی بر پایه حرکت ( Motion Based Video Games ) ، گیمرها را به حرکت واداشت تا با ایجاد تحرک در آنها و مبارزه با کم تحرکی دریچه ای جدید را به دنیای کنسول های گیمینگ باز کند و پس از آن بود که شروع به تولید و ارائه بازی های نینتندو در فروشگاه نینتندو نمود.

اما شرط استفاده از محصولات فروشگاه نینتندو داشتن اکانت در این فروشگاه است تا به وسیله گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن بتوان آنرا شارژ نمود. با کمک این گیفت کارت می شود از تمامی خدمات موجود در فروشگاه نینتندو استفاده کرد بدون آنکه با محدودیتی روبرو شوید.

خرید گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن:

فروشگاه گیم کد گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن را با میزان اعتبارهای زیر در فهرست محصولات خود قرار داده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید بسته مورد نظر نمایید:

1 ) گیفت کارت 1000 ین نینتندو سوئیچ ژاپن

2 ) گیفت کارت 2000 ین نینتندو سوئیچ ژاپن

3 ) گیفت کارت 3000 ین نینتندو سوئیچ ژاپن

4 ) گیفت کارت 5000 ین نینتندو سوئیچ ژاپن

5 ) گیفت کارت 9000 ین نینتندو سوئیچ ژاپن

6 ) گیفت کارت 3 ماهه نینتندو سوئیچ آنلاین ژاپن

7 ) گیفت کارت 12 ماهه نینتندو سوئیچ آنلاین ژاپن

فعالسازی گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن

پس از اینکه گیفت کارت مورد نظر را ثبت سفارش کردید و کد دیجیتالی آنرا دریافت نمودید می بایست از طریق روش های زیر اقدام به فعالسازی آن نمایید. فقط پیش از هر اقدامی باید یک اکانت در نینتندو داشته باشید تا بتوانید آنرا به کمک گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن شارژ کنید:

1 ) پس از تغییر دادن IP خود به سایت Nintendo مراجعه کنید و وارد اکانت خود شوید.

2 ) سپس روی Redeem Points کلیک نمایید.

3 ) پس از آن كد گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن را داخل کادر نمایان شده وارد و روی Submit كليك کنید.

4 ) اکنون اکانت شما به وسیله گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن شارژ گردیده است.

یا

1 ) آی ‌پی خود را به یک آی پی غير از آی پی ايران تغيير دهيد.

2 ) از طریق کنسول نینتندو روی آیکون Nintendo eShop را در منوی اصلی کلیک كنيد.

3 ) سپس به سمت چپ اسکرول کرده و بر روی Add Funds کلیک نماييد.

4 ) پس از آن گزینه Redeem a Nintendo eShop Card را انتخاب کنید.

5 ) در کادر مشخص شده کد دیجیتالی گيفت كارت نينتندو سوئیچ ژاپن خريداری شده را وارد كنيد.

6 ) اکنون گیفت کارت شما فعالسای شد.

مزایای گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن:

خیلی از کاربران تمایل دارند تا از فروشگاه آنلاین نینتندو خرید کنند ، خب چه انتخابی بهتر از تهیه یک گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن است که با استفاده از اعتبار آن بشود یک خرید درست ‌و حسابی درStore  Nintendo داشت. گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن امکان خرید گیم های معروف نینتندو ، DLC ها و اشتراک ‌های متنوع را در اختیار پلیرها قرار می ‌دهد. حتی اگر شما هم آنچنان اهل بازی های آنلاین نیستید ، می ‌توانید این گیفت کارت را به یکی از دوستان خود که اهل بازی های نینتندو است هدیه دهید.

سایر محصولات فروشگاه گیم کد:

در فروشگاه گیم کد علاوه بر گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن محصولات دیجیتالی فراوانی موجود است که می توانید با توجه به نیاز خود ، آنها را نیز خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

2 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

3 ) گیفت کارت مینت

4 ) گیفت کارت بیت کوین

5 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

6 ) گیفت کارت اپکس لجندز

7 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

8 ) گیفت کارت اپکس لجندز

9 ) گیفت کارت گیم استاپ

10 ) و سایر محصولات گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و خرید اینترنتی گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.