گیفت کارت گوگل پلی انگلیس

زمانی که اندروید به بازار آمد ، گوگل امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی انگلیس یا خرید گیفت کارت پوند گوگل پلی و استفاده کردن از آن را در گوگل پلی قرار داد . تعداد زیادی از کسانی که موبایل اندرویدی داشتند می توانستند بازی ، مجله ، فیلم ، اپلیکیشن ، کتاب  و … را به وسیله این گیفت کارت ها از استور گوگل خریداری کنند.

خرید گیفت کارت پوند گوگل پلی

از آنجایی که کشور ما ایران دچار تحریم است و کاربران برای خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی با مشکل بر می خورند و نمی توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند می توانند از انواع گیفت کارت برای خرید های خود استفاده کنند.

افراد به وسیله این نوع از گیفت کارت می توانند محصولات پولی مثل بازی ها ، برنامه ها کتاب ، فیلم و … را از گوگل پلی خریداری کنند البته بیشتر محصولات منتشر شده در استور گوگل پلی رایگان هستند.

با به بازار آمدن موبایل های اندرویدی ، برنامه ها و محصولاتی که برای دانلود آن ها و یا استفاده کردن از آن ها نیاز به پرداخت هزینه می باشند در حال افزایش هستند.

مزیت های استفاده از گیفت کارت گوگل انگلیس

دوستان توجه داشته باشید برای استفاده از  گوگل پلی پوند انگلیس حتماٌ باید حساب کاربری گوگل پلی داشته باشید و کشور اکانت شما باید انگلیس باشد.

1 ) امکان خرید اپلیکیشن های موبایلی از گوگل پلی

2 ) امکان خرید موزیک از گوگل پلی

3 ) امکان خرید دیگر محصولات از گوگل پلی

در صورتی که بخواهید اپلیکیشن از گوگل پلی خریداری کنید چند روش برای انجام این کار وجود دارد :

A ) اضافه کردن کارت اعتباری یا پیش پرداخت ( ویزا ، امریکن اکسپرس ، مستر کارت ) به گوگل والت

B ) اضافه کردن اکانت پی پال به حساب کاربری گوگل پلی

C ) خرید کردن به وسیله گیفت کارت گوگل پلی

مناسب ترین و بهترین روش از موارد بالا ، خرید کردن به وسیله گیفت کارت است . گیفت کارت گوگل انگلیس را باید حتما از فروشگاه های اینترنتی معتبر تهیه نمائید فروشگاهی با تیم فنی و پشتیبانی قوی و پاسخگو که شما بتوانید اعتماد کامل به آنها را کسب کنید.

وبسایت خرید گیفت کارت و فروشگاه اینترنتی گیم کد یکی از برترین فروشگاه های گیفت کارت ، خرید اعتبار درون برنامه ای و خرید جم و سکه درون بازی می باشد.

دیگر محصولات سایت گیم کد :

گروه ما در گیم کد برای آسان شدن خرید از گوگل پلی اقدام به عرضه دیگر گیفت کارت گوگل پلی استور کرده است :

1 ) گیفت کارت گوگل پلی امریکا

2 ) گیفت کارت گوگل انگلیس

3 ) گیفت کارت گوگل پلی استرالیا

4 ) گیفت کارت گوگل پلی ترکیه

5 ) گیفت کارت گوگل پلی آلمان

گیفت کارت گوگل پوند انگلیس با اعتبار هایی همچون :

خرید گوگل پلی 10 پوندی انگلیس

خرید گوگل پلی 25 پوندی انگلیس

گیفت کارت گوگل پلی 50 پوندی eng

گیفت کارت گوگل پلی 100 پوندی eng

و…

ارائه می شود.

در صورت تهیه هر یک از گیفت کارت گوگل پلی استور ( گیفت کارت گوگل پلی امریکا ، گیفت کارت گوگل پلی استرالیا ، گیفت کارت گوگل پلی انگلیس ، گیفت کارت گوگل پلی ترکیه و گیفت کارت گوگل پلی آلمان ) با ورود به سایت گیم کد اقدام به خرید کنید تا در کمترین زمان آن را در اختیار شما قرار دهیم.

سایت گیم کد دارای پشتیبانی تلگرام بیست و چهار ساعته است و می توانیم محصولات خود را در کمترین زمان و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم.