خرید گیفت کارت پلی استیشن عربستان

یکی از پر طرفدار ترین فروشگاه ها در بین کاربران و گیمران ایرانی ، فروشگاه پلی استیشن عربستان و خرید گیفت کارت پلی استیشن عربستان می باشد .

اگر شما از کاربرانی هستید که کشور اکانت ( حساب کاربری ) خود را بر روی عربستان سعودی تنظیم کرده اید ، با خرید گیفت کارت پلی استیشن عربستان می توانید اکانت ( حساب کاربری )  psn خود را شارژ کرده و از امکانات استور پلی استیشن بهره مند گردید .

به هر دلیلی که فراموش کرده اید که کشور اکانت خود را روی چه کشوری تنظیم کرده اید می توانید از طریق پشتیبانی سونی ارتباط گیری کنید یا از طریق لینک آموزشی زیر در این زمینه کمک بگیرید.

یافتن کشور اکانت پلی استیشن – psn

شما با تهیه گیفت کارت psn عربستان به آسانی می توانید game ، DLC ، تم بازی ، کوین مورد نیاز در بازی و همه امکانات تصویری و صوتی استور پلی استیشن عربستان را بدون داشتن خرید مستر کارتو یا ویزا کارت خریداری کنید .

آیا می دانستید فروشگاه عربستان به علت داشتن زبان انگلیسی به آسانی قابل فهم است ؟!

البته اگر جز آن دسته از کابرهایی هستید که جهت خرید یک بازی میزان اندکی اعتبار لازم دارید ( مثلاٌ ۱ دلاری ، ۲ دلاری و … ) امکان پرداخت توسط این فروشگاه با خرید مستر کارت و یا ویزا کارت فراهم است و الزامی برای خرید گیفت کارت نیست .

می توانید برای این منظور از قسمت ثبت سفارش و انتخاب نوع پرداخت این کار را انجام دهید .

گیفت کارت های پلی استیشن عربستان در اعتبارات زیر در سایت گیم کد در دسترس است و می توانید به راحتی آن را تهیه نمائید :

گیفت کارت پلی استیشن عربستان 5 دلاری

گیفت کارت پلی استیشن عربستان 10 دلاری

گیفت کارت پلی استیشن عربستان 15 دلاری

گیفت کارت پلی استیشن عربستان 20 دلاری

گیفت کارت پلی استیشن عربستان 50 دلاری

گیفت کارت پلی استیشن عربستان 50 دلاری

گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه عربستان

گیفت کارت پلی استیشن پلاس یکساله عربستان

خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت پلی استیشن عربستان در سایت گیم کد

همه گیفت کارت های ارائه شده در سایت گیم کد به صورت کامل از سورس اورجینال و بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف تهیه می شوند.

به این نکته توجه داشته باشید که کاربرانی که گیفت کارت psn  عربستان را خریداری کرده اند ، امکان استفاده و یا تبدیل این محصول به محصول دیگر روی فروشگاه های دیگر کشور ها وجود ندارد .

بنابراین در هنگام خرید باید بسیار دقیق باشید و اعتبار محصول مورد نظر خود را با دقت کافی انتخاب کنید . به عبارت دیگر این گیفت کارت ها فقط برای اکانت های ( حساب کاربری ) کشور عربستان سعودی قابل استفاده هستند .

لازم به ذکر است که شما با خرید گیفت کارت ps4 عربستان امکان تهیه اشتراک پلاس نیز برای شما فراهم است . در زمانی که به اشتراک پلاس Playstation در طول سال تخفیف تعلق می گیرد بهتر است از فروشگاه اصلی نسبت به تهیه اشتراک پلاس پلی استیشن اقدام کنید .

همچنین می توانید به وسیله خرید اعتبار و gift card پلی استیشن عربستان نسبت به افزایش اعتبار اکانت یا حساب کاربری خود اقدام کنید و اشتراک پلاس پلی استیشن را با همین گیفت کارت با قیمت کمتری خریداری کنید .

توجه کنید که پس از خرید گیفت کارت ps4 عربستان امکان تعویض و یا پس دادن آن به هیچ وجه وجود ندارد لذا در هنگام خرید دقت کنید .

عزیزان توجه داشته باشید :  بعد از شارژ اکانت پلی استیشن خود ( حداکثر اعتبار psn عربستان در سایت گیم کد 100 دلار هست) هر موقع که نیاز داشتید اقدام به خرید بازی از استور سونی کنید این میزان اعتبار تا هر زمان که بخواهید بدون تاریخ انقضا باقی خواهد ماند.

حتما می دانید کد گیفت کارت را مستقیماٌ پس از تحویل از سایت گیم کد ؛ می توانید از طریق کنسول و یا سایت فروشگاه پلی استیشن به حساب کاربری خود اضافه و اکانت خود را شارژ نمائيد .

صحبت پایانی :

خریدی مطمئن را از طریق فروشگاه اینترنتی گیم کد برای خرید گیفت کارت پلی استیشن عربستان تجربه کنید تا هرچه سریع تر و با قیمت مناسب تر همراه با پشتیبانی تیم حرفه ای ، این محصول در اختیار شما قرار گیرد .

جهت ارتباط با پشتیبانی و پاسخ دهی به سوالات خود به تلگرام پشتیبانی مراجعه نمایید.