تريلر بازی battlefield v

بررسی بازی battlefield v

به طور کلی اگر بخواهیم از سری بازی های بتل فیلد صحبت کنیم می توانیم بگوییم که بیشتر به سبک اول شخص کار شده و دارای بخش مولتی پلیر ، کار تیمی و نقشه های بزرگ هستند و توسط استودیو Refraction Games طراحی شده اند که اولین نسخه های منتشر شده ی آن نیز برای pc ، کنسول های خانگی و دستی استفاده می شد.

خرید بازی battlefield v ایکس باکس

اما بازی مورد بحث ما در این بخش ، بازی battlefield v می باشد که تقریبا مشابه نسخه های قبلی آن است که قطعا شاهد آن بوده اید.

علاوه بر بخش های داستانی کلیشه ای و کوتاهی که در قسمت های قبلی این بازی بود ، بخش های سینمایی نیز به آن اضافه شده است. به طور کلی بازی از 4 بخش اصلی و یک مقدمه تشکیل شده که یکی از بخش های اصلی داستان در حال حاضر در دسترس نیست اما بهترین قسمت بازی مقدمه ی نسبتا کوتاهی است که گیمر را به جنگ جهانی دوم می برد و او را با قسمت های اصلی داستان آشنا می سازد .

بخش های مختلف بازی به صورت زیر است:

  • Prolouge
  • Nordlys
  • Tirailleur
  • Under No Flag
  • The Last Tiger

برای این که بدانید در هر مرحله با چه حوادث و اتفاقاتی رو به رو هستید با ادامه ی این بخش همراه باشید:

مرحله ی Nordlys :

در این مرحله شما تمام تلاشتان را می کنید تا سرزمینتان را از دست اشغال گران نجات دهید . در این بخش شما به صورت یک زن نروژی ایفای نقش می کنید که از هیچ تلاشی برای وطنش دریغ نکرده است.

به طور کلی در این بخش از فضا سازی خوبی استفاده شده و شما کم کم با این فضا و شخصیت بازی ارتباط بیشتری برقرار خواهید کرد. فضای برفی بازی در نروژ و وجود المان های مخفی کاری جذابیت خاصی به این قسمت بخشیده است .

مرحله ی Tirailleur  :

این قسمت از بازی مربوط به زمانی است که ارتش فرانسه سربازان سنگالی را برای مبارزه به خدمت گرفته است و شما در حال مرور خاطرات یک سرباز سنگالی هستید و داستان بین این خاطرات جا به جا خواهد شد.

مرحله ی Under No Flag

اکنون شما گروهی آموزش دیده و حرفه ای را همراهی می کنید که از انگلیس هستند و شما نقش یک زندانی فراری را بازی می کنید که تصمیم می گیرد برای نجات وطنش به عضویت گروه SBS در بیاید.

مرحله ی The Last Tiger

در مرحله ی آخر که جزء جذاب ترین مراحل این بازی است شما به جای یک فرمانده ی آلمانی ایفای نقش می کنید ، این در حالی است که در روزهای پایانی جنگ به سر می برید.

این قسمت از بازی پس از دو هفته از عرضه ی آن به طور رسمی آماده ی تجربه کردن است پس این که چقدر صحنه های جالب و خیره کننده در خود جای داده هنوز معلوم نیست .

از شما دعوت می کنیم تریلر بازی battlefield v را تماشا کنید…!


دانلود تریلر بازی battlefield v ٬ تریلر بازی بتلفید v ٬ تریلر رسمی بازی battlefield v ٬ تریلر معرفی بازی battlefield v ٬ تریلر بازی بتلفیلد v برای ps4

تریلر معرفی بازی battlefield v ٬ دانلود تریلر بازی battlefield v ٬ تریلر بازی بتلفیلد v برای ps4 ٬ تریلر بازی بتلفید v ٬ تریلر رسمی بازی battlefield v
تریلر بازی بتلفید v ٬ دانلود تریلر بازی battlefield v ٬ تریلر رسمی بازی battlefield v ٬ تریلر بازی بتلفیلد v برای ps4 ٬ تریلر معرفی بازی battlefield v