گیفت کارت آمازون ایتالیا

گيفت کارت ها دارای تنوع زیادی هستند. آنها را می شود با توجه به نياز خود خريداری نمود. برای تهیه گيفت کارت بايد به استور های اينترنتی که قابل اعتماد هستند مراجعه کرد.

برخی از انواع گيفت کارت شامل :

گيفت کارت های اپل آيتونز ، گیفت کارت های پلی استیشن ، گيفت کارت های گوگل پلی ، گيفت کارت مايکروسافت ، گيفت کارت های استیم والت ، گیفت کارت های ايکس باکس ، گيفت کارت های آمازون و غیره می شوند.

در سال 2011 یکی از محبوب ترین فروشگاه های آنلاین در دنیا تاسیس شد. که نام خود را آمازون گذاشت. کاربران بسیاری هستند.

که از این فروشگاه اقدام به خرید محصول می نمایند. در بین کاربران ایرانی این فروشگاه بخش عمده ای از آنها را اساتید و دانشجویان تشکیل می دهند. که به وسیله گیفت کارت amazon ایتالیا اقدام به خرید کالا از آمازون استور می نمایند.

به کمک این گیفت کارت محبوب آمازون اساتید و دانشجویان با شارژ کردن اکانت خود اقدام به خرید کتاب مورد نیاز خود از فروشگاه آمازون می نمایند. امکان خرید محصول از فروشگاه آمازون به دو صورت انجام پذیر است.

یکی از طریق کارت های اعتباری بین المللی مانند مستر کارت که در ایران به دلیل وجود تحرم ها امکان استفاده از آن تقریباٌ غیر ممکن است.

دومین روش برای خرید محصول از فروشگاه آمازون استفاده از گیفت کارت آمازون ایتالیا است. که در ایران برای استفاده از آن با هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد.

با گیفت کارت amazon ایتالیا قادر هستید به آسانی همه کالا هایی که نیاز دارید. را ار مارکت آمازون تهیه کنید. گرچه  باید با VPN این کار را به انجام برسانید. تا به دلیل وجود تحریم ها گیفت کارت خریداری شده آمازون ایتالیا شما مسدود نشود.

گیفت کارت های آمازون ایتالیا در وبسایت گیم کد

برای خرید گیفت کارت amazon ایتالیا باید به فروشگاهی امن مثل گیم کد مراجعه کنید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصول با ارزش نمایید :

1 ) گیفت کارت آمازون 5 یوروی ایتالیا

2 ) گیفت کارت آمازون 10 یوروی ایتالیا

3 ) گیفت کارت آمازون 15 یوروی ایتالیا

4 ) گیفت کارت آمازون 20 یوروی ایتالیا

5 ) گیفت کارت آمازون 25 یوروی ایتالیا

6 ) گیفت کارت آمازون 50 یوروی ایتالیا

7 ) گیفت کارت آمازون 100 یوروی ایتالیا

خرید گیفت کارت amazon ایتالیا

باز هم باید بگویم که بهترین راه برای خرید از فروشگاه آمازون استفاده از گیفت کارت amazon ایتالیا می باشد.

که به کمک آن می توانید هر محصولی اعم از فیزیکی و دیجیتالی را تهیه کنید.

اما به دلیل وجود تحریم ها فعلاٌ امکان خرید کالا های فیزیکی مثل: پوشاک ، غذا ، جواهرات و غیره از فروشگاه آمازون برای کاربران ایرانی مقیم ایران وجود ندارد. بنابراین فقط به وسیله این گیفت کارت پر مخاطب می توانید. اقدام به خرید کالا های دیجیتالی مانند: بازی ، فیلم ، برنامه و غیره از استور آمازون نمایید. به همین دلیل بخش نرم افزاری و دیجیتالی فروشگاه آمازون مورد استقبال بیشتر کاربران ایرانی واقع شده است.

اگر بخواهیم از دیگر کاربرد های گیفت کارت amazon ایتالیا بیان کنیم. باید گفت که این گیفت کارت‌ جهت خرید لوازم نو و دست دوم از فروشگاه آمازون نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 خرید از استور آمازون در ایران

همانطور که قبلاٌ گفته شد به دلیل وجود مشکلات سیاسی و اینکه آمازون مارکت ارسال کالا به ایران ندارد. متاسفانه سفارش مستقیم کارت های هدیه فیزیکی از آمازون در ایران امکان پذیر نیست.

فقط امکان ثبت سفارش کارت های هدیه الکترونیکی و دریافت آن در ایران وجود دارد. هر چند که برخی شرکت های واسطه در ایران Gift Card های فیزیکی آمازون را با بهایی بالاتر از قیمت واقعی آن به فروش می رسانند.

پس از فعال کردن گیفت کارت آمازون ایتالیا در اکانت خود ، شرایط خرید را پیدا خواهید کرد. فروشگاه گیم کد از طریق منابع کاملاٌ رسمی گیفت کارت‌ آمازون ایتالیا را در مقادیر مشخص برای اعضاء به شکل آنلاین ارائه می‌ نماید. شما به راحتی و با کمک درگاه‌ های مطمئن بانکی امکان تصفیه هزینه گیفت کارت آمازون ایتالیا را به وسیله کارت بانکی عضو شتاب دارید.

گیفت کارت آمازون ایتالیا کارتی می باشد که جایگزین پول نقد شده است. این Gift Card مقدار معینی اعتبار دارد و برای خرید های اینترنتی از آمازون استور استفاده می شود. گیفت کارت آمازون ایتالیا را می توانید با خیال آسوده از فروشگاه گیم کد خریداری نمایید. به خاط بسپارید که گیفت کارت آمازون ایتالیا برای اکانت های ریجن ایتالیا طراحی شده اند.

امکان استفاده از آن در سایر ریجن ها وجود ندارد.

محصولات مرتبط

فروشگاه گیم کد از تنوع خوبی در محصولاتش برخوردار است و شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت amazon ایتالیا از سایر کالا های گیم کد خرید نمایید:

1 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

2 ) گیفت کارت هتلز دات کام

3 ) گیفت کارت کیگسو گیمز

4 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

5 ) گیفت کارت های پلی استیشن

6 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

7 ) جم بازی براول استارز

8 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

9 ) سکه بازی انتقام سلاطین

10 ) و غیره

بخش پشتیبانی گیم کد

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت amazon ایتالیا ، فروشگاه گیم کد است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با فشردن چند کلیک ، گیفت کارت amazon ایتالیا خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

شما پس از ثبت سفارش گیفت کارت آمازون ایتالیا در فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان سایت گیم کد در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه گیفت کارت amazon ایتالیا می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت آمازون ایتالیا می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان بر خط فروشگاه گیم کد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شما است حتی در روز های تعطیل.