گیفت کارت استیم والت آمریکا

مزایای استفاده از گیفت کارت Steam آمریکا

اگر به بازی های ویدئویی علاقمند باشید به خوبی می دانید که استیم چیست و چگونه می شود به وسیله گیفت کارت استیم ، کیف پول استیم خود را شارژ نمود. استیم والت یک کیف پول مجازی می باشد که می توان اعتبار اکانت خود را در آن نگهداری کرد تا در هنگام خرید از آن استفاده نمود.

استیم یک فروشگاه بزرگ و آنلاین Game‌های ویدئویی است که پشتیبانی آن بر عهده شرکت VALVE می ‌باشد. این کمپانی بزرگ و قدرتمند ، دارنده گیم ‌های معروفی از جمله Counter Strike است.

دستیابی به بیش از هزاران بازی ، دریافت خودکار آپدیت گیم ها ، استفاده از همه امکانات بر روی هر دیوایس و سیستم عاملی ، گفتگو با دیگر بازیکن ها در حین بازی ، عضویت در شبکه مجازی Steam ، تهیه اضافات بازی ها از ورکشاپ استیم ، تبديل حساب استیم شما به استیم والت و امكان پرداخت با آن.

گیفت کارت Steam آمریکا مانند کیف پول مجازی شما عمل می کند و به شما اجازه خرید ، سفارش و تهیه تجهیزات و بازی های داخل سرویس Steam را به شما می دهد.

بازی های استیم

این نکته را به یاد داشته باشید که اکثر گیم هایی که از سیستم استیم و با کمک گیفت کارت استیم والت آمریکا خریداری می شوند با ورژن های داخل بازار بسیار متفاوت هستند.

کمپانی های بازی ساز همگی به شکل رسمی پلتفرم استیم را می شناسند و زمان ارائه بازی هایشان در بازار به Steam متکی می شوند و اجازه می دهند کمپانی استیم کارهای تبلیغات و معرفی گیم هایشان را به صورت رسمی انجام دهد.

تعداد بسیار زیادی از بازی‌ های ویدئویی در فروشگاه آنلاین استیم در اختیار کاربران می ‌باشد. اکثر شرکت ‌های بازی‌ ساز در هر کشوری شبکه استیم را به رسمیت شناخته اند و بازی های طراحی و ساخته شده خود را جهت فروش آنلاین یا دانلود و سرویس ‌دهی روی سرورهای استیم قرار می دهند.

از جمله رقبای اصلی استیم در این روزها می شود به اوریجین و اپیک گیمز اشاره کرد ولی با این حال هنوز یک تهدید جدی برای استیم محسوب نمی شوند و به همین علت از استیم به عنوان دنیای بازی های ویدئویی یاد می شود.

سرورهای استیم به گونه ای طراحی شده اند که می شود بازی های آنلاین را نیز بر روی آنها تجربه کرد. تنها کافی است تا لایسنس بازی را تهیه نمایید ، سپس بازی مورد نظر را در استیم Add کنید و پس از آن به سرورهای Steam متصل شده و به تجربه آن بپردازید.

قابل ذکر است که برای تهیه لایسنس بازی مورد نظر می بایست گیفت کارت استیم والت را خریداری کرده و به کمک آن اکانت خود را نیز شارژ کنید و پس از آن اقدام به خرید لایسنس نمایید.

خرید گیفت کارت steam wallet امریکا

برای استفاده از کلیه خدمات و بازی های استیم و بهره مندی از مزایای خرید گیفت کارت Steam آمریکا شما ابتدا باید نرم افزار استیم را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. همچنین کاربران سیستم عامل Mac و یوزرهای سیستم عامل لینوکس قادرند از سرویس استیم بر روی دیوایس خود استفاده کنند.

پس از دانلود نرم افزار استیم بايد يك اكانت در آن ایجاد کنید. پس از ساخت حساب کاربری برای فعال کردن اكانت استيم خود نیاز دارید تا یک بازی Online خریداری و آنرا اکتیو کنید.

با فعال شدن اكانت استيم تان می ‌توانید از همه قابلیت‌ های Steam مانند فروشگاه استیم و گیم ‌های مجانی بهره ببرید.

همچنين در قسمت اخبار استیم می توانید آخرین و به روز ترين خبرهای مرتبط به بازی‌ ها ، فیلم ها و عکس‌ های گیم ها را در صفحه مربوط به هر بازی مشاهده کنند. افراد می‌ توانند در سرویس استیم نظرات خود را بر روی گیم ‌هایی که خریداری نموده و تجربه کرده اند ثبت کنند.

با ساخت اکانت استیم می ‌توانید با رفقای خود در استیم ارتباط بگیرید و در بخش ‌های مربوط به چت به گفتگو بپردازید و فهرست بازی‌ ها و کارهای آنها را بررسی کنید.

شرکت استیم یکی از پهناورترین منابع توزیع بازی ‌های جذاب و مهیج در جهان است و بخش عمده ای از سهم بازار را در اختیار دارد. این سیستم حرفه‌ ای برای دسترسی آسان تر کاربران خود به بازی ‌های ویدئویی از کارت ‌هایی با نام گیفت کارت استیم والت استفاده می ‌کند که هر یک از پلیرها برای خرید بازی و محتواهای مورد نیاز خود به آن احتیاج دارند.

تهیه گیفت کارت استیم والت

شما با تهیه گیفت کارت استیم از فروشگاه گیم کد و ردیم کردن آن ، خرید از دنیای شگفت انگیز استیم را به خود هدیه می ‌دهید.

درست است که هدیه دادن گیفت کارت در ایران طرفدار ندارد ، ولی گیفت کارت استیم به عنوان یک کارت هدیه ، برای علاقه مندان به بازی و پلیرهای حرفه ای می تواند از هر هدیه دیگری جذاب تر باشد. در نتیجه اگر اطراف خود گیمری وجود دارد که می خواهید او را شاد نمایید ، می توانید با هدیه دادن گیفت کارت استیم والت او را به وجد آورید.

Steam یک نرم‌ افزار جهت توزیع دیجیتال ، مدیریت دیجیتال کپی رایت و انجام گیم های ویدئویی مولتی پلیر است که به وسیله شبکه ارتباطی شرکت والو صورت می گیرد. این نرم ‌افزار جهت بازی های توزیع شده کامپیوتری و رسانه‌ های آنلاین هم اینک توسط چندین میلیون یوزر مورد توجه قرار گرفته است.

اعتبارهای گیفت کارت Satem Wallet آمریکا

گیفت کارت Steam آمریکا را می توانید با میزان اعتبارهای زیر از فروشگاه گیم کد بخواهید.

1 ) گیفت کارت 10 دلاری Steam آمریکا

2 ) گیفت کارت 20 دلاری Steam آمریکا

3 ) گیفت کارت 50 دلاری Steam آمریکا

4 ) گیفت کارت 60 دلاری Steam آمریکا

5 ) گیفت کارت 75 دلاری Steam آمریکا

6 ) گیفت کارت 100 دلاری Steam آمریکا

اطلاعات سرویس استیم به وسیله گیمرهای حرفه ای یا توسعه ‌دهندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر کمپانی والو ویژگی های تازه ای را برای استیم ایجاد نموده است. تا اطلاعاتی به غیر از گیم های کامپیوتری نیز در شبکه استیم به اشتراک گذاشته شود.

این اطلاعات شامل ویژگی های گسترده ‌ای همچون فهرست رفقا ، گروه‌ ها ، سیو کردن ابری داده‌ ها ، چت صوتی و تصویری پلیرها است.

روش رديم كردن گيفت كارت استيم والت آمریکا

1 ) ابتدا وارد اکانت خود در وب سایت استیم شوید.

2 ) سپس بر روی گزینه Account بزنید.

3 ) گزینه Add found to your steam wallet را پیدا کنید و روی آن کلیک كنيد.

4 ) حالا روی دکمه Redeem a steam gift card or wallet code کلیک کنید.

5 ) کد دیجیتالی گیفت کارت Steam آمریکا خريداری شده خود را در کادر نمایان شده وارد نمایید. سپس بر روی گزینه Continue کلیک كنيد.

6 ) در اينجا می بایست والت شما بر روی کشور مورد نظرتان تنظیم شود. بعد از وارد کردن کد استیم والت شما به صفحه ديگری هدایت می شوید.

 ابتدا نشانی و زیپ کد مورد نظر خود را تایپ كنيد تا استیم به شما اجازه فعال سازی گیفت کارت Steam آمریکا را بدهد. برای این کار لازم است که کشور گیفت کارت و ریجن اکانت شما با هم یکسان باشند.

7 ) اکنون گیفت کارت Steam آمریکا خریداری شده شما با موفقیت فعال شد.

به یاد داشته باشید که زمانی که می خواهید گیفت کارت استیم را تهیه نمایید ، پیش از آن باید در استیم یک اکانت ایجاد کنید تا بتوانید به وسیله گیفت کارت خریداری شده ، حساب کاربریتان را شارژ نمایید.

برای ساخت یک اکانت در استیم کافی است تا مراحل زیر را به دقت انجام دهید:

1 ) در اولین قدم باید وارد سایت اصلی استیم شوید.

2 ) سپس بر روی Join Steam کلیک نمایید.

3 ) در صفحه پیش رو ، اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

4 ) پس از تایید اطلاعات ، حساب کاربری شما ساخته شده است. ( توجه داشته باشید اگر سن کاربر کمتر از 13 سال باشد حتماٌ باید گزینه I agree and am 13 years of age or older را فعال نماید ).

مزایای گیفت کارت استیم والت :

با تهیه گیفت کارت استیم والت می توانید از امکانات زیر بهره مند شوید:

1 ) خرید گیم با قیمتی پایین تر از سایر فروشگاه ها.

2 ) قابلیت پیش خرید کردن بازی.

3 ) امکان Save کردن بر روی فضای ابری یا همان Cloud

4 ) آپگرید خودکار بازی ها.

5 ) استفاده از بازی های آنلاین و چند نفره.

6 ) انجام خریدهای درون بازی همچون اسکین های جدید ، لباس ، اسلحه و غیره.

هنگامی که شما اکانت خود را در Steam می سازید ، از شما یک کشور می‌خواهد ، منظور از ریجن همان کشور است. زمان خرید گیفت کارت استیم نیز می بایست به این ریجن توجه داشته باشید تا بتوانید گیفت کارت خریداری شده خود را فعال کنید.

سایر محصولات گیم کد

در فروشگاه گیم کد محصولات دیجیتالی گوناگونی موجود می باشند.

1 ) گیفت کارت پلی استیشن کانادا

2 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

3 ) گیفت کارت بازی روبلاکس

4 ) گیفت کارت ویباکس فورتنایت آمریکا

5 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

6 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) ویزا کارت مجازی

9 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت استیم والت آمریکا محسوب می شود.

که این گیفت کارت را با میزان اعتبار های مختلف به فروش می رساند.

گیفت کارت های استیم والت آمریکا موجود در این فروشگاه تست شده می باشند. با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما در کمپانی استیم را شارژ می کند.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید. با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و برخط حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت استیم والت آمریکا را با این بخش در میان بگذارید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.