گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان

اسپاتیفای فقط برای 15 روز کاملاٌ رایگان است ، که در این مدت مجبور به دیدن آگهی های بازرگانی در محیط برنامه می باشید اما بعد از 15 روز شامل محدودیت های گوناگون خواهید شد.

( تبلیغات بین پخش شدن ها ، عدم توانایی در انتخاب ترانه به انتخاب خود و غیره ).

خرید گیفت کارت اسپاتیفای آلمان به شما کمک می کند که از دست این محدودیت ها رهایی یابید.

با استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای آلمان تمامی امکانات غیر رایگان این برنامه برایتان باز می گردد و دنیایی جدیدی در موسیقی را پیدا خواهید کرد.

با استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان می توانید حساب خود را به پریمیوم ارتقا دهید. گیفت کارت اسپاتیفای آلمان یک کد چند رقمی می باشد که بعد از خرید این محصول ، به صورت فوری برای شما ارسال می گردد.

کارت هدیه اسپاتیفای آلمان برای استفاده در حساب هایی به آدرس کشور آلمان مناسب می باشد.

اسپاتیفای آلمان یکی از کامل ترین مجموعه موزیک ها را دارد. همین موضوع باعث می شود که بسیاری از تهیه کنندگان ، آلمان را به عنوان یکی از کشورهای مقصد انتخاب نمایند.

قبل از خرید گیفت کارت اسپاتیفای آلمان ، لازم است تا با این سرویس قدری بیشتر آشنا شوید.

استفاده از اسپاتیفای ، پخش و ارائه آثار موسیقایی ، دسترسی به مجموعه ‌ای وسیع از محتواهای صوتی و مخصوصاٌ موسیقی را برای کاربران ممکن می ‌کند.

سرویس Spotify در دو حالت Premium و رایگان ارائه می شود و از طریق تمام سیستم عامل‌های اندروید ، iOS و ویندوز قابل دستیابی می باشد.

با خرید این گیفت کارت شما به راحتی می‌ توانید از نسخه Premium اسپاتیفای استفاده کنید.

اعتبارهای گیفت کارت spotiify آلمان

گیفت کارت اسپاتیفای آلمان در فروشگاه گیم کد موجود می باشد و شما به راحتی و با ثبت سفارش آن می توانید این محصول کاربردی را تهیه نمایید:

1 ) گیفت کارت spotify آلمان 10 یورو

2 ) گیفت کارت spotify آلمان 30 یورو

3 ) گیفت کارت spotify آلمان 1 ماهه

4 ) گیفت کارت spotify آلمان 3 ماهه

5 ) گیفت کارت spotify آلمان 6 ماهه آلمان

پس از ثبت سفارش ، برای تهیه آن باید همه مراحل خرید را تا انتها دنبال کنید تا کد دیجیتالی محصول برای شما ارسال گردد.

مزایای استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای آلمان

1 ) بانک موزیک Spotify بسیار کامل می باشد. نه تنها درباره‌ قطعات و آلبوم ها ، بلکه در مورد پلی لیست ‌ها و غیره.

( درباره هنرمندان ایرانی نیز صدق می کند ).

2 ) امکان پخش موزیک با بهترین کیفیت ممکن.

3 ) امکان ایجاد لیست های پخش مختلف با شخصی ‌سازی کردن متفاوت.

4 ) امکان اشتراک در لیست های پخش سایر افراد.

5 ) امکان مدیریت مشترک لیست های پخش توسط چند کاربر یا همان Collaborate .

6 ) امکان مشاهده‌ موزیک هایی که دوستان شما ساخته اند.

7 ) امکان به اشتراک ‌گذاری ساده‌ برون ‌برنامه ‌ای و درون ‌برنامه ‌ای ( مثلاٌ شبکه‌ های اجتماعی ) به سادگی. (Universal Links ) .

کاربران با عضویت در اسپاتیفای و خرید گیفت کارت اسپاتیفای آلمان می توانند از موسیقی ها ، پادکست ها و کلیپ های موجود در سرویس اسپاتیفای استفاده کنند.

کاربران خیلی راحت می توانند توسط ایمیل در این شبکه Sign Up شوند و یا با همراهی اکانت فیسبوک خود در اسپاتیفای عضو شوند و به محصولات آن دسترسی داشته باشند.

با گیفت کارت اسپاتیفای آلمان می ‌توانید حساب خود را شارژ نمایید و به این ترتیب ، به منبع بی ‌نظیری از موزیک های روز دنیا دسترسی پیدا کنید.

بعد از خرید ، حساب شما شارژ می ‌شود و قادر خواهید بود تا از آن ، روی تمامی دیوایس ‌ها با سیستم عامل‌ های گوناگون استفاده نمایید. پس همین الان خود را برای نخستین خرید و دسترسی به آهنگ های روز دنیا آماده نمایید.

مراحل فعالسازی گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان

برای فعال سازی گیفت کارت خریداری شده باید:

1 ) وارد بخش ردیم شوید به آدرس spotify.com/redeem .

2 ) کد دریافت شده گیفت کارت اسپاتیفای آلمان خود را وارد نمایید.

3 ) سپس بر روی دکمه Redeem کلیک نمایید.

4 ) اکنون حساب شما با موفقیت شارژ گردید.

سایر محصولات

شما به راحتی می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان از فروشگاه گیم کد ، ازدیگر کالاهای موجود در این فروشگاه نیر خرید کنید. کالاهایی مانند :

1 ) گیفت کارت اپکس لجندز

2 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

3 ) گیفت کارت گیم استاپ

4 ) گیفت کارت اسکایپ

5 ) گیفت کارت اپن باکس

6 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

7 ) گیفت کارت های آمازون

8 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و کالا های دیگر

ارتباط با بخش پشتیبانی

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان محسوب می شود.

این گیفت کارت را با میزان اعتبار های مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند. با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید. با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت اسپاتیفای آلمان را با این بخش در میان بگذارید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که این محصول پر طرفدار شرکت spotify است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این گیفت کارت را با کمترین اشتباه تهیه کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای تهیه گیفت کارت اسپاتیفای آلمان می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.