گیفت کارت اسپاتیفای spotify اسپانیا

اسپاتیفای این شرایط را برای شما آماده کرده است تا آهنگ های گوناگون را با استفاده از لینک های URL و یا کدهای HTML به اشتراک گذاری کنید. اما این کار را می توان با کشیدن آهنگ ها ( Drag and Drop ) از برنامه اسپاتیفای به رایانه انجام داد.

روی آهنگی که به اشتراک می خواهید بگذارید کلیک کنید و آن را روی هر قسمت متنی که می خواهید بکشید تا Spotify به طور خودکار لینک مرتبط به آن آهنگ را با عنوان و خالق آن اثر به شما ارائه دهد.

این ویژگی باعث می شود به اشتراک گذاری موسیقی ها با ایمیل و یا در Facebook به راحتی آب خوردن شود ، ضمن اینکه جذاب نیز به نظر می رسد.

تا پیش از وارد کردن کد ، می شود گیفت کارت را برای مدت نامحدود نگه داشت.

همین موضوع ، این گونه کارت‌ ها را به گزینه مناسبی جهت هدیه دادن مبدل می ‌کند. در هر صورت ، بعد از وارد کردن کد تا پایان مدت اعتبار گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا می ‌توانید از آن استفاده نمایید.

مثلاٌ با خرید گیفت کارت شش ماهه اسپاتیفای اسپانیا و وارد کردن کد آن ، به مدت 6 ماه به آسانی و در کلیه ساعات شبانه ‌روز می ‌توانید از آن استفاده کنید.

در هنگام خرید خود دقت کنید ، پس از خرید به هیچ عنوان محصول خریداری شده تعویض و یا پس گرفته نخواهد شد.

در صورت ایجاد هر نوع مشکل در زمان خرید و یا بعد از خرید ، لطفاٌ با پشتیبانی فروشگاه گیم کد تماس بگیرید.

اعتبارهای گیفت کارت spotify اسپانیا

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید و این محصول پر کاربرد را با میزان اعتبارهای زیر ثبت سفارش کنید:

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه اسپانیا

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه اسپانیا

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه اسپانیا

گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا ارائه شده در گیم کد هیچ گونه تاریخ انقضایی ندارد. تا هنگامی که کاربر از آن استفاده نکرده باشد امکان نگهداری از آن وجود دارد. این گیفت کارت بصورت کد دیجیتالی برای شما ارسال می‌ شود.

اکانت اسپاتیفای

حساب اسپاتیفای Premium با Free از نظر نوع امکانات یا تبلیغات در روش کار نرم افزار تاثیر گذار است. اگر کاربرهای اسپاتیفای در ایران نمی توانند به شکل مستقیم از اسپاتیفای پرمیوم استفاده کنند ، تیم گیم کد در جهت خرید گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا مفتخر است که این کارت هدیه را با سیستم صدور آنی و پرداخت بر خط و امن در اختیار شما قرار می دهد.

Spotify یک کمپانی برای موسیقی و نمایش فیلم است. Spotify بر روی اکثر پلتفرم‌ ها از جمله ویندور ، آیفون و غیره قابل استفاده می ‌باشد.

جهت استفاده از برنامه اسپاتیفای به صورت نامحدود باید حساب پرمیوم اسپاتیفای را خریداری و اکانت خود را شارژ نمایید. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا و redeem کردن آن در اکانت خود ، می‌ توانید از امکانات اسپاتیفای استفاده کنید.

درخواست خرید اسپاتیفای خانوادگی بسیار زیاد است. چون کاربر یک حساب می خرد و چند نفر در یک خانواده می توانند از آن استفاده نمایند.

حساب spotify family برای شما و پنج نفر از اعضای خانواده تان قابل استفاده است.

در اصل با یک اکانت 6 نفر قادرند تا از اسپاتیفای استفاده کنند. زمانی که شما می خواهید چنین اکانتی را تهیه می کنید باید کل مبلغی که برای این طرح می باشد را پرداخت کنید ولو اگر 5 نفر از اعضا وجود خارجی نداشته باشند.

نکات کلیدی قبل از خرید گیفت کارت spotify اسپانیا

پیش از خرید گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا به نکات زیر توجه کنید:

1 ) ارسال و تحویل کد گیفت کارت خریداری شده ممکن است تا چند دقیقه هم به طول بیانجامد.

2 ) گیفت کارت خریداری شده پیش از ارسال تست می شوند و در صورت خرید اشتباه ، محصول خریداری شده به هیچ وجه تعویض یا پس گرفته نمی شود.

3 ) پیش از خرید حتماٌ از کشور اکانت خود اطمینان حاصل کنید زیرا در صورت خرید اشتباه ، به هیچ عنوان کالای خریداری شده تعویض یا پس گرفته نمی شود.

4 ) تحویل گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا بصورت redeem code می باشد که از راه ایمیل و یا اس ام اس برای خریدار ارسال می گردد و گیفت کارت به صورت فیزیکی نخواهد بود.

محصولات مرتبط

شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت اسپاتیفای spotify اسپانیا از دیگر محصولات فروشگاه گیم کد استفاده نمایید به این صورت که باید کالای مورد نظر را ثبت سفارش کنید و پس از گذراندن مراحل خرید آنرا در اسرع وقت تحویل بگیرید :

1 ) گیفت کارت هتلز دات کام

2 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

3 ) ویزا کارت مجازی

4 ) گیفت کارت ریوت اکسس

5 ) گیفت کارت ویزارد 101

6 ) سکه و کریدیت برنامه میت می

7 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

8 ) الماس برنامه بیگو لایو

9 ) گیفت کارت های پلی استیشن

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه گیم کد

تیم پشتیبانی گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای spotify اسپانیا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش جم و گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی تحت وب فروشگاه گیم کد کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه گیم کد یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify اسپانیا محسوب می شود و این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های اسپاتیفای اسپانیا موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در گیفت کارت خریداری شده ، اکانت شما در اسپاتیفای را شارژ می کنند.