خرید گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس

خرید گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس ٬ Spotify یک پلتفرم پادکست و موسیقی است که به وسیله آن می توانید روی کامپیوتر شخصی ، موبایل و درون اتومبیل خود ، موسیقی های مورد علاقه تان را گوش کنید.

در اصل اسپاتیفای یک پایگاه داده وسیع موسیقی دنیاست که بیشتر موسیقی های ایرانی و خارجی در آن بارگزاری شده اند.

امکان گوش دادن به این موسیقی ها و برنامه های صوتی رایگان است اما در ورژن رایگان ، هم تبلیغات به شکل ناراحت کننده ای برای کاربران وجود دارند و هم محدودیت هایی در کیفیت پخش.

در ورژن پرمیوم از تبلیغات اعصاب خورد کن Spotify راحت می شوید!

همه آهنگ ها را می توانید دانلود نمایید و تا دلتان بخواهد قادر خواهید بود آهنگ ها را عوض کنید.

از دیگر مزایای اسپاتیفای پریمیوم می شود به موارد زیر اشاره کرد

1 ) به همه آهنگ های موجود در اسپاتیفای دسترسی پیدا می کنید.

2 ) نیازی به خرید موسیقی نخواهید داشت.

3 ) امکان پخش نامحدود بدون تبلیغات.

4 ) امکان انتخاب موسیقی بر روی تمامی نسخه ها ( در نسخه Free فقط امکان شنیدن shuffle موسیقی ها را به شما می دهند ).

5 ) امکان استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای بدون محدودیت.

6 ) امکان پخش موسیقی به صورت آفلاین.

7 ) ایجاد لیست پخش به صورت نامحدود.

8 ) امکان دخیره سازی موزیک به شکل نامحدود.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس

خرید گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس دسترسی به آرشیو جامعی از انواع ترانه‌ ها ، موزیک ها ، انواع پادکست ‌ها و خیلی از محتواهای صوتی دنیا را برای کاربران امکان‌ پذیر می ‌کند.

با توجه به زیاد شدن روز افزون طرفداران این قبیل محتواها ، احتمالاٌ همه دوستان و آشنایان شما نیز از هدیه گرفتن این کارت هدیه خوشحال خواهند شد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس و کاربرد و روش استفاده از آن پیشنهاد می ‌کنیم با گیم کد همراه شوید.

با خرید گیفت کارت spotify انگلیس حساب کاربری شما به مقدار موجودی گیفت کارت ( بدون محاسبه مالیات و عوارض ) شارژ می گردد. به وسیله این گیفت کارت ، می توانید اشتراک ماهانه خریداری فرمایید.

دقت داشته باشید که گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس فقط برای استفاده در اکانت اسپاتیفای ریجن انگلیس است. بلافاصله پس از فعال کردن گیفت کارت خریداری شده ، شما به اشتراک پریمیوم دسترسی خواهید داشت.

Spotify بر روی انواع پلتفرم ها قابل اجرا می باشد مثل: نسخه وب ، گوشی های اپل (iPhone ، iPod ، iPad ) ، دسکتاپ PC و گوشی های اندرویدی.

شاید برای کاربرهای ایرانی اسپاتیفای این سوال پیش آید که مصرف اینترنت این برنامه بالا می باشد یا خیر؟ در جواب باید بگوییم که این سرویس در حالت Normal در زمان یک ساعت ، مصرفی حدوداٌ 50 مگابایت خواهد داشت.

با گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس می ‌توانید حساب کاربری خود در Spotify را شارژ نموده و به آرشیو موسیقی‌ های روز دنیا دسترسی پیدا کنید.

می ‌توانید از این گیفت کارت بر روی تمامی دیوایس‌ ها استفاده نمایید. پس هم اینک برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس به سایت گیم کد مراجعه کنید و خود را برای اولین خرید و دسترسی به موسیقی های روز دنیا آماده کنید:

1 ) گیفت کارت 10 پوندی اسپاتیفای انگلیس

2 ) گیفت کارت 30 پوندی اسپاتیفای انگلیس

از قدرتمند ترین سایت های ارائه کننده موسیقی در سطح جهان می توان به اسپاتیفای اشاره کرد. این سرویس بیش از 15 میلیون قطعه موسیقی در خود دارد و مناسب افرادی است که علاقه مند به موسیقی هستند.

شما در این سرویس با کیفیت ترین قطعه های موسیقی دنیا را در اختیار دارید و قادر هستید به صورت Free و یا پرمیوم از اسپاتیفای استفاده کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس دقیقاٌ همان چیزی است که به شما اجازه خواهد داد تا با دست باز ، به تمام آهنگ‌ ها گوش دهید. این گیفت کارت می ‌تواند امکان دسترسی به حساب ویژه اسپاتیفای را برای شما فراهم کند.

گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس که با عنوان کارت هدیه هم مشهور می باشد محبوبیت بسیاری در بین علاقه مندان به موسیقی دارد.

خرید و استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس کم دردسر ترین روش جهت شارژ اکانت اسپاتیفای است. با استفاده از این سرویس به بزرگترین منبع موسیقی دسترسی پیدا می کنید.

Spotify یک سرویس اجرا کننده موسیقی آنلاین است که به کمک آن می توانید به بزرگترین منبع موسیقی مثل: آهنگ ، ویدئو کلیپ و پادکست های هنرمندان سرتاسر جهان دسترسی داشته باشید.

همین موضوع باعث شده تا اسپاتیفای به یکی محبوب ترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی دنیا تبدیل شود.

شما می توانید از دیگر محصولات فروشگاه گیم کد نیز برای خود کالایی را انتخاب و ثبت سفارش کنید مانند:

1 ) جم بازی کلش آف کلنز

2 ) جم بازی دیز آف امپایر

3 ) گیفت کارت هتلز دات کام

4 ) الماس بازی گنشین ایمپکت

5 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

6 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

7 ) یوسی بازی پابجی موبایل

8 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

9 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

10 ) بسیاری دیگر

فروشگاه گیم کد با سابقه موفق در ارائه خدماتی نظیر فروش انواع گیفت کارت و جم اورجینال و سرویس ها و آیتم های جانبی مربوط به بازی های آنلاین و هم چنین سایر خدمات مانند خرید گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و تحویل آنی در خدمت شماست.

شما پس از خرید گیفت کارت spotify انگلیس از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان بر خط این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت spotify انگلیس می توانید آن را با بخش پشتیبان وبسایت گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید.

ضمن اینکه شما می توانید از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن از همراهی پشتیبان گیم کد استفاده کنید.