گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک

خصوصیات خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای دانمارک :

1 ) امکان اتصال و سینک نمودن دستگاه های هوشمند به حساب کاربری.

2 ) امکان گوش دادن به آهنگ های گوش داده شده به شکل آفلاین.

3 ) امکان بالا بردن کیفیت صدای پخش در حالت آنلاین.

4 ) امکان استفاده از لیریک و دیتاهای اختصاصی.

5 ) استفاده از این گیفت کارت در هر پلتفرمی از جمله : موبایل ، لپ تاپ ، تبلت و غیره.

6 ) پیشنهادهای ساخت پلی لیست توسط اسپاتیفای در طول روز.

7 ) عدم احتیاج به اینترنت پرسرعت و یا ویژه زیرا الگوریتم اسپاتیفای به نحوی ساخته شده که با کمترین سرعت هم آهنگ را برایتان پخش می کند.

به فهرست پخش Discover Weekly اسپاتیفای گوش دهید و آنرا Save کنید.

Spotify با طراحی این ویژگی توانست دنیا موسیقی را تکان دهد. در این ویژگی ، هر روز دوشنبه ، یک فهرست پخش در لیست اسپاتیفایتان نمایش داده می شود که برگرفته از موسیقی هایی است که آنها را پسندیده و گوش داده اید.

برای استفاده از این ویژگی نیازی به اکتیو کردن و یا کارهای خاصی نیست. اینطور فرض کنید که شما دوستی دارید که می داند چه نوع آهنگ هایی را می پسندید و هر هفت روز ، گلچینی از آنها را برای شما فراهم می کند و برایتان می فرستد.

از مهمترین ایرادات ورژن فریمیوم اسپاتیفای می شود به

1 ) در این ورژن شما نمی توانید به شکل آفلاین از خدمات اسپاتیفای استفاده کنید و یا به موسیقی های آن گوش دهید.

2 ) در فریمیوم به یک آرشیو ضعیف دسترسی دارید که اصلاٌ قابل قیاس با آرشیو نسخه پریمیوم نیست.

3 ) در این نسخه شما در طول ماه فقط به مدت 20 ساعت می توانید از اسپاتیفای استفاده نمایید.

4 ) اگر بخواهید از نسخه فریمیوم استفاده کنید باید بدانید که در این ورژن به صورت منظم و هر چند دقیقه یکبار ، تبلیغاتی پخش می شوند که امکان اسکایپ کردن آنها نیز وجود ندارد.

اشاره کرد.

پس به این نتیجه می رسیم که برای دسترسی راحت به همه خدمات و آهنگ های اسپاتیفای باید نسخه پریمیوم را با استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک تهیه کنیم.

به شکل بی امان می توانید از آهنگ های اسپاتیفای استفاده کنید به شرط آنکه گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک را خریداری کرده باشید و اقدام به خرید ورژن پریمیوم اسپاتیفای کنید. در ورژن پریمیوم حداقل از شر آگهی های تبلیغاتی آزار دهنده راحت می شوید.

اعتبارهای گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک

برای خرید پرمیوم اسپاتیفای دانمارک با اعتبارهای زیر می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید و بسته مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید تا در کوتاه ترین زمام ممکن ، کد دیجیتالی آن برایتان ارسال شود :

1 ) گیفت کارت 1 ماهه اسپاتیفای دانمارک

2 ) گیفت کارت 3 ماهه اسپاتیفای دانمارک

3 ) گیفت کارت 6 ماهه اسپاتیفای دانمارک

پس از دریافت کد دیجیتالی گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک از سوی گیم کد ، می بایست برای شارژ اکانت خود اقدام کنید و پس از آن برای تهیه ورژن پریمیوم اقدام کنید.

همچنین شما می توانید از موجودی اکانت خود برای خرید سایر محصولات اسپاتیفای هم استفاده کنید و تا انتهای موجودی حساب خود را خرج کنید.

ورژن پریمیوم

ورژن پریمیوم همانطور که گفته شد با ورژن فریمیوم از زمین تا آسمان فرق دارد و چون کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم ها نمی توانند به صورت مستقیم اکانت خود را شارژ کنند ، فروشگاه گیم کد تصمیم گرفته تا با ارائه گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک به کاربران ایرانی ، آنها را هم از امکانات اسپاتیفای بهره مند سازد.

نسخه رایگان اسپاتیفای درست است که نیازی به گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک ندارد ولی امکان استفاده از همه امکانات Spotify را هم به شما نخواهد داد.

به یاد داشته باشید که برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک باید به فروشگاه های امن مراجعه کنید تا دچار نوع جعلی این محصول نشوید.

در هنگام خرید گیفت کارت از فروشگاه گیم کد ، لطفاٌ به نوع گیفت کارت ، ریجن گیفت کارت و موجودی گیفت کارت دقت کنید ، زیرا گیفت کارت خریداری شده به هیچ وجه قابل معاوضه و یا عودت نمی باشد.

سایر محصولات

همچنین شما می توانید از سایر محصولات فروشگاه گیم کد ، کالاهای دیجیتالی متنوعی را خریداری کنید مانند:

1 ) گیفت کارت هتلز دات کام

2 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

3 ) جم بازی آگاری دات آی او

4 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

5 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

6 ) گیفت کارت های گوگل پلی

7 ) گیفت کارت های استیم والت

8 ) جم بازی World Of War Machines

9 ) گیفت کارت های ایکس باکس

10 ) و بسیاری دیگر

ارتباط با بخش پشتیبانی گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای دانمارک را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.