خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای لتونی

کاربرد گیفت کارت Spotify لتونی به طور مختصر عبارت است از :

1 ) دسترسی به منبعی کامل و میلیونی از مجموعه آثار موسیقی ایرانی و خارجی و پادکست ‌های گوناگون.

2 ) مهلت پخش و بهره‌ برداری بدون محدودیت.

3 ) امکان دسترسی به محصولات صوتی با بالاترین کیفیت.

4 ) امکان پخش به شکل آنلاین.

5 ) امکان دریافت محتوای مورد علاقه و پخش آن به صورت آفلاین.

6 ) قابل بهره برداری بر روی تلفن همراه ، لپ تاپ ، تلویزیون و سایر سیستم‌ ها.

معرفی اسپاتیفای

Spotify به خوبی می داند و هر 7 روز گلچینی از موسیقی هایی مطابق با سلیقه شما برای تان آماده می کند. متیو اوگل ، طراح این ویژگی ، اخیراٌ به بیان چگونگی انجام این ویژگی پرداخته است.

این ویژگی متشکل از دو قسمت است : ابتدا ، به همه آهنگ هایی که در Spotify گوش داده اید نگاه می اندازیم و تمرکز بیشتری بر موسیقی های اخیرتان خواهیم داشت.

قطعاٌ آنچه که دیروز آنرا شنیده اید برایتان جذاب تر از آهنگی است که شش ماه قبل شنیده اید. اما بخش اصلی این کار ، نگاه به روابط بین آهنگ ها بر پایه آنچه که سایر کاربران پیرامون موزیک های شما یافته اند و لزوماٌ مواردی که شما به آنها دقت نکرده اید ، قرار دارد. موسیقی هایی که هنوز گوش نداده اید و یا شاید به اندازه لزوم به آنها توجه نداشته اید.

روش فعال سازی گیفت کارت اسپاتیفای لتونی :

1 ) به آدرس http://www.spotify.com/redeem مراجعه کنید.

2 ) مشخصات حساب اسپاتیفای خود را وارد نمایید.

3 ) به صفحه ای وارد می شوید که کد گیفت کارت اسپاتیفای لتونی خودتان را باید وارد کنید و بر روی گزینه Enter Code کلیک نمایید.

4 ) اکنون گیفت کارت اسپاتیفای لتونی شما با موفقیت فعال شده است.

چنانچه مشاهده کردید که گیفت کارت خریداری شده شما کار نمی کند باید ابتدا کد دریافتی خود را با کدی که در بخش Redeem وارد کرده اید بررسی کنید تا اشتباهی تایپ نشده باشد. اگر دیدید که کد را صحیح وارد کرده اید از صفحه your account page هم مشاهده کنید زیرا ممکن است کد را درست وارد کرده اید و فعال هم شده ولی به علت سرعت پایین اینترنت پیام فعال سازی آن به دست شما نرسیده است.

مدل کسب و کار Spotify بر مبنای Freemium  پایه گذاری گردیده است.

مفهوم Freemium  این است که یک کمپانی محصول خود را با تعدادی خصلت های اصلی به صورت رایگان ارائه می ‌دهد ولی کاربر برای بهره مندی از کل پکیج آن کمپانی ، باید هزینه پرداخت کند. Spotify دو مدل کاربری در سرویس خود تعیین کرده است: Spotify Free وSpotify Premium  .

خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای لتونی

یکی از بهترین ریجن ها برای استفاده از اسپاتیفای در ایران لتونی است چون با داشتن حساب لتونی شما به تمامی خصوصیات و موزیک ها دسترسی پیدا خواهید کرد و در صورت نیاز به وی پی ان شما به آسانی می توانید از هر برنامه ای استفاده کنید.

به راحتی می توانید از Spotify در هر دستگاهی استفاده نمایید مثل: موبایل ، کامپیوتر و غیره.

اعتبارهای گیفت کارت اسپاتیفای لتونی

گیفت کارت اسپاتیفای لتونی با میزان اعتبارهای زیر در فروشگاه گیم کد موجود می باشد و شما به راحتی می توانید آنرا خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 1 ماهه اسپاتیفای لتونی

2 ) گیفت کارت 3 ماهه اسپاتیفای لتونی

3 ) گیفت کارت 6 ماهه اسپاتیفای لتونی

چگونه از گیفت کارت اسپاتیفای لتونی خریداری شده استفاده کنیم؟

برای استفاده از این گیفت کارت لازم است وارد حساب خود در Spotify شده و کد دریافتی را redeem کنید و اکانت خود را به premium تبدیل کنید.

در نظر داشته باشید که گیفت کارت اسپاتیفای لتونی خریداری شده فقط در اکانت همان کشور قابل استفاده است. گیفت کارت اسپاتیفای لتونی تاریخ مصرف ندارد و شما می توانید آنرا به دوستان خود نیز هدیه دهید.

در هنگام خرید محصول از فروشگاه گیم کد باید به نوع گیفت کارت ، ریجن گیفت کارت و موجودی آن توجه کنید زیرا گیفت کارت خریداری شده غیر قابل تعویض و یا استرداد می باشد.

سایر محصولات وبسایت

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای لتونی از دیگر محصولات گیم کد نیز خرید کنید مانند:

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) گیفت کارت هتلز دات کام

6 ) گیفت کارت های استیم والت

7 ) گیفت کارت ویباکس فورتنایت آمریکا

8 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

9 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه گیم کد

برای خرید محصولات دیجیتالی باید به فروشگاه های امن مراجعه کنید تا اسیر کالاهای دیجیتالی جعلی نشوید که هم پول شما را می دزدند و هم باعث مسدود شدن اکانت تان می شوند. سایت گیم کد یک فروشگاه امن و قابل اعتماد برای خرید هر نوع محصول دیجیتالی می باشد.

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت گیم کد

شما پس از خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای لتونی از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اسپاتیفای لتونی ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت اسپاتیفای لتونی خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان آنلاین سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت اسپاتیفای لتونی را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های لتونی شرکت اسپاتیفای آشنا سازد.