گیفت کارت اسپاتیفای لهستان

هر آن چیزی که درباره خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای نیاز دارید در فروشگاه گیم کد موجود می باشد. از خرید فوری و ارزان گیفت کارت اسپاتیفای لهستان تا کلیه خدمات و محصولات متنوع دیجیتالی. در صورت لزوم به هرگونه مشورت پیش از خرید از پشتیبان بر خط گیم کد استفاده نمایید.

فرق بین گیفت کارت اسپاتیفای لهستان و اشتراک Family چیست؟

از نظر عملکرد هیچ تفاوتی بین این دو نمی باشد و تمامی مزیت های دو روش یکسان است. اگر شما گیفت کارت اسپاتیفای لهستان را برای خرید انتخاب نمایید.

پس از خرید برای شما کدی ارسال می گردد که به وسیله آن اکانت اسپاتیفای خود را می توانید شارژ نمایید. اما اگر اشتراک اسپاتیفای فمیلی را انتخاب کنید به شما لینک و مشخصات آدرسی داده می شود که به وسیله آن می شود اکانت خود را به Family تبدیل نمایید.

تا چه مدت فرصت Redeem کردن داریم؟

تا زمانی که آنرا فعال نکرده باشید می توانید آنرا نزد خود نگه دارید چون گیفت کارت اسپاتیفای لهستان فاقد تاریخ مصرف است.

درصورتی که حساب اسپاتیفای داشته باشیم می توانیم گیفت کارت اسپاتیفای لهستان خود را ردیم کنیم؟

بله. موجودی گیفت کارت به موجودی اکانت شما اضافه می گردد. پرداخت های شما به شکل نرمال تا وقتی که تمام اعتبار حساب شما مصرف شود ادامه دارد.

کاربرد اکانت Spotify پرمیوم :

1 ) حالت Offline هم برای نسخه ویندوز و هم برای نسخه موبایلی شما فعال می شود.

2 ) خیلی راحت می توانید به بخش های ویژه دست پیدا کنید.

3 ) می توانید بدون هیچ مشکلی موسیقی گوش دهید.

4 ) اجرای موسیقی از Spotify بر روی تلفن همراه و یا به وسیله سیستم های صوتی.

5 ) به موسیقی ها با کیفیت بهتری گوش دهید.

6 ) به آهنگ ها به شکل بی نهایت دسترسی دارید

دقت کنید در هنگامی که می خواهید به عضویت اسپاتیفای درآیید ، آی پی شما روی هر کشوری که تنظیم شده باشد ، ریجن اکانت شما همان کشور می شود. مثلاٌ اگر آی پی شما روی لهستان تنظیم باشد ، ریجن اکانت شما می شود لهستان.

سرویس اسپاتیفای یک برنامه پخش زنده موسیقی و پادکست می باشد که در سال 2006 به وسیله Daniel Ek و Martin Lorentzon تاسیس و در سال 2008 منتشر گردید.

هم اکنون دارای بیش از 350 میلیون عضو فعال است که بیشتر از 150 میلیون نفر آنها از نسخه اسپاتیفای پریمیوم استفاده می نمایند. Spotify در حال حاضر برای سیستم عامل های اندروید ، iOS ، مک او اس ، لینوکس و ویندوز در دسترس است.

Spotify را با چه دستگاهایی می توان اجرا نمود؟

شما می توانید هم به شکل آنلاین و با مرورگرتان اسپاتیفای را اجرا کنید و از آن استفاده نمایید و هم بصورت برنامه تحت دسکتاپ با کامپیوترتان آنرا باز کنید. شما می توانید با گوشی اندروید یا اپل خود نیز اپلیکیشن اسپاتیفای را نصب و اجرا کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای لهستان در سایت گیم کد در دسترس است فقط شما باید بسته مورد نظرتان را ثبت سفارش و خریداری کنید :

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 60 زلوتی لهستان

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 120 زلوتی لهستان

امکانات خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای لهستان چیست؟

پس از خرید گیفت کارت اسپاتیفای لهستان می توانید اقدام به خرید اکانت پریمیوم نمایید. از امکاناتی كه اسپاتيفای پریمیوم در اختیار شما قرار می دهد و این سرویس را از سایر سرويس های موسيقی در دنیا مجزا كرده می ‌توان به:

  • رادیو تحت شبکه
  • قابلیت اشتراک موزیک با دوستان
  • دستیابی به بیش از 30 میلیون ترک موسیقی
  • گوش فرا دادن به آهنگ ها با کیفیت اصلی
  • امکان دریافت و گوش فرا دادن به آهنگ به صورت آفلاین

چگونه از کارت هدیه اسپاتیفای لهستان استفاده کنیم؟

برای استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای لهستان خریداری شده باید وارد اکانت خود در Spotify شده و کد دیجیتالی آنرا فعال و اکانت خود را به پریمیوم تبدیل نمایید.

فراموش نکنید که برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای لهستان باید به فروشگاه های امن مراجعه کنید تا بتوانید این محصول را به صورت اورجینال خریداری کنید. در غیر اینصورت با نوع جعلی آن روبرو می شوید که استفاده از آن باعث مسدودی حساب شما می شود.

سایر محصولات

شما می توانید علاوه بر خرید پرمیوم اسپاتیفای لهستان از فروشگاه گیم کد ، اقدام به خرید دیگر کالاهای دیجیتالی نمایید. تنوع محصول در گیم کد بالا می باشد از جمله این محصولات متنوع می شود به:

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

5 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

6 ) گیفت کارت ایکس باکس EA Access یک ماهه

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

9 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

10 ) و غیره

اشاره کرد.

سایت اینترنتی گیم کد ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای لهستان به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

ارتباط با بخش پشتیبانی گیم کد

شما بعد از خرید گیفت کارت اسپاتیفای لهستان از فروشگاه گیم کد ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و بر خط حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای لهستان را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اسپاتیفای لهستان ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت اسپاتیفای لهستان را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی اسپاتیفای باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اسپاتیفای لهستان آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.