گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی

نکاتی در مورد گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی :

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی برای اشتراک فمیلی مناسب نیست ولی برای اشتراک فردی اسپاتیفای مناسب است.

2 ) با وارد کردن کد مجازی گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی در سایت یا اپلیکیشن Spotify ، در اصل اکانت شما در اسپاتیفای شارژ می شود و می توانید اشتراک پریمیوم تهیه کنید.

گیفت کارت Spotify لیتوانی دقیقاٌ ‌چیزی شبیه کارت شارژ موبایل در ایران است. شما با تهیه این گیفت کارت می توانید به اندازه هزینه ‌ای که پرداخت نموده اید ، از خدمات اسپاتیفای استفاده نمایید.

اعتبارهای گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی

خرید گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی در سایت گیم کد فراهم شده است و شما می توانید این محصول را در پک های زیر مشاهده و در صورت لزوم ثبت سفارش کنید:

1 ) گیفت کارت 1 ماهه اسپاتیفای لیتوانی

2 ) گیفت کارت 3 ماهه اسپاتیفای لیتوانی

3 ) گیفت کارت 6 ماهه اسپاتیفای لیتوانی

روش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی خریداری شده بسیار سهل است. پس از تهیه گیفت کارت Spotify و دریافت کد دیجیتالی آن باید وارد وب سایت Spotify شوید. اکانت اسپاتیفای خود را باز نمایید و با توجه به اینکه IP شما لیتوانی است ، فعال سازی خود را انجام دهید.

مزایای خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای لیتوانی :

1 ) استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای بدون محدودیت.

2 ) دستیابی به میلیون ‌ها موزیک.

3 ) امکان اجرای موزیک به صورت آفلاین.

4 ) ایجاد کردن پلی لیست به صورت نامحدود.

5 ) امکان سیو کردن موزیک به صورت نامحدود.

6 ) امکان بهره برداری از اکانت پرمیوم اسپاتیفای.

خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای لیتوانی و روش ثبت نام :

پس از خرید گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی ، لازم است ثبت نام نمایید و حساب شخصی ایجاد کنید. انجام این کار نیز از طریق اکانت فیسبوک و هم از طزیق وب ‌سایت اسپاتیفای امکان‌ پذیر می باشد.

روش ایجاد حساب شخصی اسپاتیفای از طریق فیسبوک :

برای ایجاد حساب کاربری اسپاتیفای از طریق فیسبوک ، بعد از مراجعه به سایت لازم است گزینه SIGN UP WITH FACEBOOK را انتخاب کنید و سپس مراحل را تا انتها ادامه دهید.

اسپاتیفای پلی‌ لیست های زیادی دارد ، پلی ‌لیست تعاملی جهت دویدن و یا فهرست پخش غلط‌ انداز موسیقی شما در امسال. ولی Discover Weekly واقعاٌ ارزش بررسی کردن را دارد.

افراد زیادی نسبت به کارایی ویژه این پلی ‌لیست حیرت ‌زده شده اند. بر اساس آنچه که اسپاتیفای اعلام کرده است ، بیش از یک میلیارد آهنگ از طریق پلی ‌لیست های Discover Weekly پخش گردیده و بیش از 70 درصد از کاربرها نیز حداقل یک موزیک را در پلی ‌لیست هایشان طی 10 هفته قبل ذخیره نموده اند. اگر تا حالا به این پلی ‌لیست توجهی نکرده اید ، حتماٌ آنرا امتحان نمایید.

مواردی که باعث می شوند گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای لیتوانی شما کار نکند :

1 ) کد کارت هدیه اسپاتیفای لیتوانی برای Premium for Family یا هر اشتراک ویژه اسپاتیفای قابل استفاده نیست.

2 ) حساب کاربری اسپاتیفای شما مربوط به کشور لیتوانی نیست.

3 ) ممکن است در وارد کردن کد دیجیتالی گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی دچار اشتباه شده باشید.

آموزش فعال کردن کد گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی خریداری شده :

نکته مهم: IP شما حتماٌ باید لیتوانی باشد.

وارد Redeem در سایت اسپاتیفای شوید. لینک صفحه: spotify.com/redeem

سپس وارد حساب کاربری خود شوید.

کدی که از طریق گیم کد برایتان ارسال شده را در قسمت Enter your premium code  وارد نمایید.

پس از آن روی Continue کلیک کنید.

شما جهت تبدیل حساب کاربری اسپاتیفای خود به پرمیوم باید ابتدا گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی را تهیه کنید و آن را داخل اکانت خود اعمال کنید.

بعد از آن اکانت شما پرمیوم می شود و دسترسی تان به امکانات پیشرفته اسپاتیفای فراهم می شود. شما با در نظر داشتن تایمی که به حساب پرمیوم اسپاتیفای نیازمند هستید می توانید میزان شارژ گیفت کارت خود را انتخاب نمایید.

شما می توانید از طریق اسپاتیفای حتی با سرعت اینترنت پایین هم به موسیقی مورد نظر خود با بهترین کیفیت گوش دهید. اسپاتیفای بانک موسیقایی دنیا محسوب می شود.

سایر محصولات

شما می توانید از سایر کالاهای گیم کد هم مضاف بر خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای لیتوانی ، محصولی را خریداری نمایید مانند :

1 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

2 ) جم بازی Super Mecha Champions

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) الماس بازی Trivia Royale

6 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

7 ) گیفت کارت های آمازون

8 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و کالا های دیگر

ارتباط با بخش پشتیبانی

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید.

تیم پشتیبان آنلاین گیم کد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای لیتوانی نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید.

آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت گیم کد به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند.

با خیال آسوده از فروشگاه گیم کد ، گیفت کارت اسپاتیفای لیتوانی را خریداری کنید.