گیفت کارت اسپاتیفای یونان

ویژگی های اسپاتیفای پس از خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای یونان :

1 ) عدم نمایش آگهی های تبلیغاتی در بین آهنگ ها.

2 ) دانلود همه آهنگ ها.

3 ) گوش دادن به موسیقی ها بصورت آفلاین.

4 ) دسترسی به موزیک ها با کیفیت بسیار بالاتر.

5 ) پشتیبانی در صورت ایجاد مشکل.

6 ) جلوگیری از پاک شدن آهنگ های دانلود شده.

7 ) قابلیت اجرای مختلط آهنگ ها.

8 ) قابلیت جلو و عقب زدن آهنگ ها.

9 ) امکان اجرای نامحدود موسیقی.

10 ) امکان شارژ حساب کاربری در دفعات بعدی.

11 ) امکان اجرا در تمام دستگاه ها.

سرویس اسپاتیفای

دنیل اِک و Martin Lorentzon شرکت اسپاتیفای که در زمینه ارائه موسیقی آنلاین فعالیت دارد را در سال 2006 تاسیس کردند و آنرا در سال 2008 به جهان معرفی نمودند.

تاکنون اسپاتیفای توانسته از سراسر دنیا 350 میلیون کاربر گردآوری کند که بیش از 150 میلیون نفر از آنها به حساب پریمیوم دسترسی دارند. بر روی گوشی های اندرویدی و اپل می توان اسپاتیفای را نصب و اجرا کرد.

به وسیله اسپاتیفای می شود آهنگ مورد نظر خود را پیدا نمود و به آن گوش داد.

اسپاتیفای یک منبع قدرتمند در حوزه موسیقی است که بیش از 15 میلیون قطعه آهنگ را از سراسر دنیا و از بهترین خواننده ها ، موزیک ها و آرتیست ها جمع آوری کرده است.

می توان به وسیله گیفت کارت اسپاتیفای یونان اقدام به شارژ اکانت خود کرد تا پس از آن بشود به موسیقی مورد نظر خود گوش فرا داد. درست است که بدون وجود این کارت هدیه هم می شود به اسپاتیفای دست یافت ولی با محدودیت های زیادی روبرو می شوید.

مزایای استفاده از اسپاتیفای

به وسیله اسپاتیفای می توانید حتی در اتومبیل خود به موسیقی مورد نظرتان گوش دهید.

چون Spotify یک پایگاه موسیقی است می شود هر آهنگی که به آن علاقه دارید را بر روی گوشی موبایل خود دانلود و گوش دهید.

از همه هنرمندان ایرانی و خارجی می توانید در نرم افزار اسپاتیفای آهنگ دریافت کنید و اگر حساب پریمیوم را برای خود فعال کرده باشید ، حتی به شکل آفلاین هم می توانید به آنها گوش فرا دهید.

شما در نسخه فریمیوم فقط به مدت 15 روز می توانید از امکانات اسپاتیفای استفاده کنید که باید به آگهی های تبلیغاتی هم در بین پخش موزیک مورد نظر ، گوش دهید که بسیار آزار دهنده است.

تِرک های موسیقی را از Shazam در اندروید و آیفون به سرعت به Spotify منتقل کنید.

معرفی اپلیکیشن Shazam

Shazam برنامه ای بسیار خوب برای شناسایی موسیقی هایی است که در جاهای عمومی مختلف اجرا می شوند. بهتر از آن این می باشد که اکانت Shazam خود را به Spotify متصل کنید.

وقتی این دو با هم هماهنگ شده و Shazam موسیقی را که می خواستید پیدا کرد ، روی فلش کوچکی که در کنار گزینه پخش قرار گرفته کلیک نمایید فهرستی باز خواهد شد که یکی از عنوان های آن اسپاتیفای است.

زمانی که آن قطعه را در Spotify پخش کنید ، فقط با چند کلیک می شود آنرا به لیست اسپاتیفای خود اضافه کنید.

برای استفاده از امکانات اسپاتیفای حتماٌ باید در Spotify اکانت بسازید و بعد از آن می توانید برای شارژ آن از طریق گیفت کارت اسپاتیفای یونان اقدام کنید.

مهم ‌ترین ویژگی های کارت هدیه Spotify یونان عبارتند از :

1 ) مهلت اعتبار نامحدود.

2 ) امکان دسترسی به اکانت پریمیوم.

3 ) امکان درست کردن فهرست پخش نامحدود.

4 ) امکان دریافت موسیقی و آهنگ دلخواه.

5 ) امکان ذخیره آهنگ ها بصورت نامحدود.

اعتبارهای گیفت کارت اسپاتیفای یونان

در فروشگاه گیم کد به راحتی می توانید گیفت کارت اسپاتیفای یونان را پیدا کنید و برای خرید آن اقدام نمایید. این محصول پرطرفدار با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما می باشند :

1 ) گیفت کارت 1 ماهه اسپاتیفای یونان

2 ) گیفت کارت 3 ماهه اسپاتیفای یونان

3 ) گیفت کارت 6 ماهه اسپاتیفای یونان

به کمک گیفت کارت اسپاتیفای یونان می توانید برای خرید اشتراک های مختلف اسپاتیفای اقدام کنید. این کارت شارژ فقط برای اکانت های کشور یونان قابل استفاده می باشد.

سایر محصولات

در فروشگاه گیم کد محصولات دیجیتالی زیادی یافت می شود که شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت اسپاتیفای یونان از این کالاها نیز خرید کنید مثل:

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) گیفت کارت مایکروسافت

3 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

6 ) گیفت کارت نت فلیکس

7 ) گیفت کارت کارما کوین

8 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

9 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

10 ) و غیره

در زمان خرید هر محصول باید به فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا دچار کالاهای تقلبی نشوید. فروشگاه گیم کد یکی از معتبر ترین سایت های فروشگاهی است که سابقه درخشانی در ارائه محصولات اورجینال دارد.

خدمات وبسایت گیم کد

سایت اینترنتی گیم کد ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای یونان به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت اسپاتیفای یونان از فروشگاه گیم کد ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای یونان را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای یونان ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت اسپاتیفای یونان را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی Spotify باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اسپاتیفای یونان آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.