خرید گیفت کارت آیتونز کانادا

از جمله مزیت های خرید گیفت کارت آیتونز کانادا این است که امکان دریافت film ها ، music و game ها و همینطور سایر برنامه های تلویزیونی که همه ی آنها در قسمت اپل استور کانادا موجود هستند برای ما فراهم می شود.

می توان آیتونز کانادا را برنامه ی آیتونز نیز نامید . ارزش و قیمت محصولات موجود در برنامه ی آیتونز یا آیتونز کانادا بر پایه ی اپل آیدی  کانادا تعیین می شود.

شاید برای شما سوال شود که آیا با خرید گیفت کارت اپل کانادا تنها قادر به خرید محصولات اپل که مخصوص کانادا است می باشید؟ خیر ، اینطور نیست.

شما برای خرید تمامی محصولات نظیر فیلم ، برنامه و یا بازی های موجود در استور اپل باتوجه به کشور اپل آیدی شما که کانادا است بایستی به خرید گیفت کارت اپل آیتونز کانادا اقدام نمائید. این جمله به این منظور بوده است که شما با داشتن اپل آیدی آمریکا قادر به خرید گیفت کارت همان کشور یعنی خرید گیفت کارت آیتونز آمریکا میباشید.

به شکل کلی اپل استور کانادا دارای حدود کتابخانه ای با حجمی بالغ بر ده ها میلیون موسیقی و صدها پادکست و بیش از بیست و هفت هزار کتاب صوتی می باشد و با خرید گیفت کارت اپل کانادا قادر به دسترسی همه ی آنها هستید.

شما عزیزان می توانید در app store CA یا همان اپل استور کانادا به اکثر خصوصیات آیتونز نیز دست یابید که با سهولت قابل دستیابی می باشد.

با خرید گیفت کارت آیتونز اپل کانادا شما می توانید به تماشای بیش از صد فیلم محبوب خود همراه با کیفیت بسیارعالی HD بپردازید.

جالب تر از همه این بوده که کاربر قادر به خرید فیلم مورد علاقه در دستگاه های متفاوتی می باشد. لیستی از این دستگاه ها را در زیر آورده ایم.

  • IPAD
  • PC
  • APPLE TV
  • IPHONE
  • IPOD

البته لازم به ذکر بوده که شما همچنین می توانید در دستگاه های IPHONE و IPAD از سایر بازی ها و APP های مخصوص آن ها نیز بهره مند گردید.

شاید افزایش موجودی حساب اپل آیدی را سخت بدانید. اصلاً اینطور نیست. ما در سایت گیم کد با خرید گیفت کارت اپل آیتونز کانادا و ثبت سفارش شما در سریعترین زمان ممکن و طی مراحل ساده ی ثبت خرید توسط شما کد گیفت کارت آیتونز اپل کانادا در سایت گیم کد تحویل خواهیم داد.

توجه : شما عزیزان با خرید گیفت کارت ایتونز کانادا به راحتی از تمامی قابلیت ها و امکانات آیتونز بهره مند گردید.

شاید بخواهید قابلیت های موجود در اپل استور کانادا را بدانید. در ابتدا باید بگوئیم هر کاربر می تواند از بی نطیر ترین محصولات اپل که اشتراک اپل موزیک کانادا می باشد بی نهایت بار در بازه ی زمانی سه یا یک ساله اقدام نمائید.

همانطور که می دانید اکانت اپل موزیک کانادا از عظیم ترین Database موسیقی Apple محسوب می گردد.

سوال دیگر که در آخر برای شما بازگو می کنیم این می باشد که موارد مصرف این گیفت کارت چیست؟ و خرید گیفت کارت اپل کانادا به چه کار می آید؟

همانطور که قبلاً  هم برایتان ذکر کردیم شما می توانید از کلیه ی امکانات و خدمات سرویس Apple با خرید گیفت کارت آیتونز کانادا و شارژ اکانت آیتونز کانادا خود به وسیله ان بهره مند گردید.

از خبرهای خوبی که در اینجا برای شما آورده ایم این می باشد که اپل برای کاربران عزیز خدماتی ارزنده را در نظر گرفته است که یکی از آنها icloud بوده که توسط آن کاربر قادر به افزودن گنجایش فضای ابری می باشد که نام دیگر آن هارد مجازی نیز می باشد.

فضای آیکلود دارای امنیت فوق العاده بالا بوده و همچنین از پنجاه تا دو ترابایت نیز ارتقاء می یابد.

علاوه بر خرید گیفت کارت اپل کانادا می توانید با خرید گیفت کارت گوگل پلی کانادا و گیفت کارت ps4 کانادا نیز از سایر خدمات استور گوگل پلی و یا استور پلی استیشن نیز بهره مند شوید.

ما در سایت گیم کد خرید گیفت کارت آیتونز اپل کانادا ارزان و اورجینال را در اعتبارات زیر آورده ایم. البته برای مشاهده ی همه ی محصولات مربوط به اپل کانادا به آدرس gamecode مراجعه نمائید ما با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته منتظر شما عزیزان در سایت گیم کد می باشیم.

چند محصول سایت ما برای خرید گیفت کارت آیتونز اپل کانادا

  • گیفت کارت ۲۵ دلاری اپل کانادا
  • خرید گیفت کارت ۳ دلاری اپل کانادا
  • خرید گیفت کارت ۲ دلاری اپل کانادا و …