گیفت کارت ایکس باکس مکزیک

برای بیشتر کاربران ایکس باکس خرید محصول با گیفت کارت و به صورت دیجیتالی موضوعی عادی است و دلیل اصلی آن امکانات و سرویس های گوناگونی است که شرکت مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می دهد. این موضوع خرید محصول های دیجیتالی تا جایی مهم شد که سال گذشته  Microsoft کنسولی را طراحی کرد بدون دیسک درایو با نام  Xbox One S ALL DIGITAL که فقط قابلیت اجرای گیم به صورت دیجیتالی را دارد. شما هم اسم گیفت کارت را شنیده اید اما برای آشنایی بیشتر با آن با ما همراه شوید.

اکانت Xbox لایو

برای خرید گیم های ایکس باکس به صورت دیجیتالی ، شما به یک حساب ایکس باکس Live احتیاج دارید تا از طریق آن بتوانید به استور مایکروسافت دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید که اکانت Xbox Live به طور کامل با اکانت Xbox Live Gold متفاوت است. از سه طریق می توانید اکانت ایکس باکس لایو بسازید :

1 ) کنسول ایکس باکس

2 ) سایت رسمی ایکس باکس

3 ) اپلیکیشن ایکس باکس

اکانت ایکس باکس

پیش از ساخت حساب کاربری ایکس باکس Live باید یک ایمیل در یکی از سرویس ‌های مایکروسافت مثل : Live ، Hotmail یا Outlook داشته باشید. شما می توانید به صورت آفلاین هم پروفایلتان را بسازید اما بدانید که ایکس باکس بدون اکانت مثل بنز است با موتور پیکان.

تفاوت ریجن در ایکس ‌باکس ، مربوط به اکانت ایکس ‌باکس می باشد و کنسول ایکس باکس ریجن خاصی ندارد بر خلاف کنسول پلی استیشن. همه کنسول‌ های Xbox ریجن Free می باشند یعنی که هر نوع حساب کاربری و هر نوع بازی از هر ریجن بر روی آن ها قابلیت اجرا دارد. تا کنون سرویس Xbox Live ، در 42 کشور جهان یا 3 ریجن متفاوت در دسترس است:

ریجن 1 که مربوط به آمریکا است.

ریجن 2 که مربوط به اروپا و خاورمیانه است.

ریجن 3 که مربوط به آسیای شرقی و اقیانوسیه است.

اما باید بگوییم که متاسفانه سرویس ایکس باکس LIVE در ایران پشتیبانی نمی شود.

انواع گیفت کارت ایکس باکس

بر عکس بیشتر گیفت کارت ها که به طور اختصاصی برای یک برنامه ، کنسول یا سرویس ارائه می شوند ، همه گیفت کارت ‌های Xbox به غیر از کنسول ایکس باکس برای گیم هایی که بر روی پلتفرم PC توسط  Microsoft ارائه می شوند هم قابل استفاده است. همه این کارت های هدیه ، اعتباری را به حساب شما واریز می کنند که برای خرید بازی و خدمات مختلف مایکروسافت و ایکس باکس مورد استفاده قرار می گیرند. این گیفت کارت ها فقط در دو چیز با هم تفاوت دارند:

1 ) میزان شارژ

میزان شارژ از نظر قیمت گوناگون است به این معنی که شما با توجه به نیاز و مصرف خود ، گیفت کارت مورد نظر را انتخاب و خریداری می کنید.

2 ) ریجن گیفت کارت

در مورد ریجن توضیح خاصی نیاز نیست و عملکرد آن خیلی شبیه به دیگر پلتفرم ‌ها می باشد یعنی گیفت کارت ایکس باکس مکزیک فقط بر روی اکانت مکزیک قابل فعال سازی می باشد.

شارژ گیفت کارت ایکس باکس مکزیک

گیفت کارت ایکس باکس مکزیک با میزان شارژ های مختلف در سایت گیم کد در دسترس شما می باشد و باید با توجه به نیاز خود ، اعتبار مورد نظر را خریداری کنید :

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 200 پزو مکزیک

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 300 پزو مکزیک

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 600 پزو مکزیک

4 ) گیفت کارت ایکس باکس 1000 پزو مکزیک

سایت معتبر جهت خرید گیفت کارت xbox مکزیک

البته فراموش نکنید که پیش از خرید گیفت کارت xbox مکزیک باید یک فروشگاه اینترنتی مطمئن برای این کار پیدا نمایید. زیرا برخی از فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش گیفت کارت جعلی ایکس باکس مکزیک کرده اند و شما در صورت خرید این گیفت کارت علاوه بر از دست دادن پولتان با مسدودی اکانت نیز روبرو می شوید. در نتیجه شما می توانید با خیال آسوده به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید که یک فروشگاه امن در زمینه فروش محصولات دیجیتالی است و اقدام به خرید گیفت کارت اورجینال ایکس باکس مکزیک نمایید.

محصولات مرتبط

فروشگاه گیم کد دارای محصولات زیادی است و می توانید با مراجعه به این سایت علاوه بر خرید گیفت کارت ایکس باکس مکزیک ، از دیگر کالا های این فروشگاه نیز خرید کنید. محصولاتی مانند :

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

3 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

4 ) جم بازی کلش آف کلنز

5 ) گیفت کارت نت فلیکس

6 ) گیفت کارت های گوگل پلی

7 ) گیفت کارت ریوت اکسس

8 ) گیفت کارت سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

9 ) الماس بازی گنشین ایمپکت

10 ) و سایر محصولات فروشگاه گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

تیم پشتیبانی

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس مکزیک از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس مکزیک می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت xbox مکزیک می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد هفت روز هفته به صورت 24 ساعته و آنلاین پاسخگوی شما است حتی در ایام تعطیل.

ارتباط با پشتیبانی

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس مکزیک نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بی واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.