گیفت کارت ایکس باکس xbox ژاپن

برای اشخاصی که عاشق بازی با کنسول Xbox هستند ، هیچ هدیه ‌ای جالب ‌تر از گیم جدید نیست. شما می ‌توانید با تهیه گیفت کارت ایکس باکس ژاپن یک هدیه‌ متفاوت و محبوب را به عزیزان و دوستان خود هدیه دهید. 

بعد از تهیه گیفت کارت ایکس باکس ژاپن از فروشگاه گیم کد و دریافت کد دیجیتالی آن ، می ‌توانید از آن برای شارژ اکانت خود استفاده نمایید. پس از شارژ اکانت خود ، شما می توانید با توجه به میزان اعتبار حساب خود از استور ایکس باکس بازی تهیه کنید. گیفت کارت ایکس باکس ژاپن هیچگونه تاریخ مصرفی ندارد و در استفاده از آن با محدودیتی روبرو نمی شوید.

از نمونه محصولاتی که می توان به وسیله گیفت کارت ایکس باکس ژاپن خریداری کرد باید به موارد زیر اشاره نمود:

خرید اعتبار درون بازی ، اجازه دسترسی به بخش ویژه ، خرید گلد برای بازی ، استفاده از محصولات شرکت EA ، امکان پیش خرید کردن برخی بازی ها ، امکان تهیه فیلم ، دسترسی به بخش موسیقی ایکس باکس و غیره.

با کمک گیفت کارت ایکس باکس ژاپن علاوه بر استفاده در کنسول ‌های Xbox و حساب کاربری Microsoft ، می شود در Windows Store یا Windows Phone نیز استفاده نمود.

با تهیه گیفت کارت گلد Xbox و یا Game Pass آلتیمیت ایکس باکس ، می ‌توانید تا انتهای اعتبار گیفت کارت خریداری شده ، از استور مایکروسافت و از میان تمامی محصولات عرضه شده خرید خود را صورت دهید و از همه خدمات و امکانات Microsoft و ایکس باکس بهره ‌مند گردید.

کارت شارژ ایکس باکس ژاپن خریداری شده تاریخ انقضا ندارد و موجودی گیفت کارت Redeem شده تا اتمام کل اعتبار در اکانت شما باقی می ماند و منقضی نمی شود.

گیفت کارت ایکس باکس ژاپن ، بهترین روش برای شارژ اکانت Xbox یا مایکروسافت می باشد. در استور ایکس باکس ، ضمن دسترسی به آرشیو بزرگی از گیم ‌های کنسول ایکس باکس ، می ‌توانید به تجربه گیم های آنلاین با رفقای خود ، فضایی جهت ذخیره‌ سازی آنلاین و آپدیت خودکار گیم ‌های مد نظر خود نیز بپردازید.

گیفت کارت Xbox گیم پس ، یکی از محبوب ترین محصولات به حساب می ‌آید. این کارت شارژ به گیمرها این اجازه را می ‌دهد که در مدت زمان مشخص وارد دنیایی پر از گیم و هیجان شوند.

مزایای گیفت کارت ایکس باکس

در این مقاله می ‌خواهیم به معرفی ایکس‌ باکس و نکاتی را در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس ژاپن به شما بپردازیم.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که در حالت کلی تهیه گیفت کارت ایکس باکس ژاپن به چه کار می‌ آید و برای چه چیزی طراحی شده است؟ در جواب باید بگوییم که Xbox خدماتی را مانند گیم ، اپلیکیشن و غیره را از طریق ایکس باکس استور در اختیار شما قرار می ‌دهد و می شود با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس ژاپن و با توجه به اعتباری که در اکانت شما وجود دارد خریدتان را انجام دهید و از آن فروشگاه استفاده کنید.

شما می توانید از تمامی محصولات متنوع فروشگاه گیم کد استفاده کنید. در واقع این سایت ، ارائه دهنده محصولات درون برنامه ای ، گیفت کارت ها و اعتبار گیم های مشهور است و آنها را در اختیار کاربران خود می گذارد.

چنانچه قیمت محصولات دیگر فروشگاه ها را با فروشگاه گیم کد مقایسه کنید ، خواهید دید که چقدر محصولات گیم کد مقرون به صرفه می باشند. افراد می توانند بهترین Gift Card ها را از استور گیم کد خریداری کنند.

گیفت کارت ایکس باکس ژاپن یک هدیه عالی برای پلیرها و تمام افرادی که عاشق بازی ‌های Xbox هستند ، می ‌باشد. از چنین کارتی می شود برای تهیه جدید ترین گیم ‌های Xbox ، نرم افزار‌ها ، فیلم‌ ها و سریال ها استفاده کرد.

شما هیچ هزینه اضافی بابت خرید گیفت کارت ایکس باکس ژاپن از فروشگاه گیم کد پرداخت نمی کنید. گیفت کارت ایکس باکس ژاپن برای خرید در فروشگاه آنلاین Microsoft و Xbox مناسب می باشد.

در فروشگاه گیم کد علاوه بر این گیفت کارت ، کارت هایی مانند Xbox Live Gold  ، ایکس باکس گیم پس و Xbox Game Pass Ultimate عرضه می ‌شود که با هر کدام از آنها می ‌توان برای خرید گیم ‌ها ، اپلیکیشن ها و افزودنی‌ های جذاب درون بازی و موارد دیگر استفاده کرد.

بعد از اینکه گیفت کارت ایکس باکس ژاپن را فعال کردید ، نمی توانید موجودی آنرا به حساب شخص دیگری انتقال دهید اما چون ایکس باکس نتورک به سایر سرویس های مایکروسافت متصل است می شود به وسیله دیگر پلتفرم های مایکروسافت از آن استفاده کرد.

اعتبارهای گیفت کارت ایکس باکس xbox ژاپن

با خیال آسوده از فروشگاه گیم کد گیفت کارت ایکس باکس ژاپن را خریداری نمایید زیرا قبل از ارسال چک می شوند تا قابل فعال سازی باشند. برای تهیه گیفت کارت ایکس باکس ژاپن همین الان می توانید به سایت گیم کد مراجعه کنید و این محصول را تهیه کنید.

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 1000 ین ژاپن

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 2000 ین ژاپن

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 3000 ین ژاپن

4 ) گیفت کارت ایکس باکس 5000 ین ژاپن

5 ) گیفت کارت ایکس باکس 10000 ین ژاپن

خرید گیفت کارت xbox ژاپن

پس از دریافت کد دیجیتالی گیفت کارت ایکس باکس ژاپن باید در نگهداری آن کوشا باشید زیرا مثل پول نقد می ماند اگر آنرا گم کنید قابل پیگیری نیست و فروشگاه گیم کد هم پس از تحویل کد دیجیتالی گیفت کارت ایکس باکس ژاپن به شما هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

برای آنکه بشود آخرین گیم ها و سرگرمی ها را از فروشگاه ایکس باکس دریافت کرد می بایست از گیفت کارت‌ ایکس باکس ژاپن استفاده نمود. باید Gift Card ایکس باکس ژاپن را در حساب خود اعمال کنید و از اعتباری که به اکانت منتقل شده است استفاده نمایید.

فراموش نکنید که با تهیه گیفت کارت ایکس باکس xbox ژاپن می ‌توان علاوه بر استور ایکس باکس ، از فروشگاه‌ ویندوز و فروشگاه ویندوزفون خرید کرد.

شما می توانید با تهیه گیفت کارت ایکس باکس ژاپن خودتان به تنهایی اقدام به خرید انواع گیم از ایکس باکس کنید بدون هیچ تحریم و محدودیتی.

چنانچه می خواهید خودتان از خدمات ایکس باکس استفاده نمایید چه برای خرید گیم چه پرداخت درون برنامه ای قادر خواهید بود هم اکنون با مناسب ترین نرخ گیفت کارت ایکس باکس ژاپن را از سایت گیم کد تهیه نمایید. به راحتی می توانید به وسیله کد دیجیتالی گیفت کارت ایکس باکس ژاپن اقدام به فعال سازی آن نمایید.

باز هم می گوییم که خرید گیفت کارت ایکس باکس xbox ژاپن در اعتبارهای مختلف ارائه می شوند و شما می توانید براحتی هر کدام از اعتبارها را که نیاز دارید را خریداری نمایید و در اسرع وقت کد دیجیتالی آنرا دریافت کنید.

مزیت های استفاده از گیفت کارت ایکس باکس xbox ژاپن

1 ) تهیه گیم پس آلتیمیت ایکس باکس.

2 ) تهیه گیم پس پی سی.

3 ) انجام دادن خریدهای درون پرداختی گیم ‌ها.

4 ) تهیه آیتم‌ های گیم ‌ها.

5 ) خرید گیم ‌ها به صورت مستقیم.

6 ) خرید و اکتیو سازی EA PLAY .

7 ) Pre Order بازی ‌ها.

8 ) خرید آهنگ ، فیلم و سریال.

9 ) و غیره.

گیفت کارت گلد ايكس باكس در واقع نسخه غیر رایگان سرویس های ایکس باکس لایو است که بر روی ایکس باکس وان و 360 وجود دارد.

برای تهیه گیفت کارت ایکس باکس xbox ژاپن به فروشگاه های امن مراجعه کنید تا دچار نوع جعلی این محصول نشوید که در صورت استفاده از آن با مسدودی اکانت خود روبرو می شوید ضمن اینکه پول خود را هم از دست می دهید.

سایر محصولات

علاوه بر تهیه گیفت کارت ایکس باکس xbox ژاپن از فروشگاه گیم کد ، می توانید اقدام به تهیه دیگر محصولات این فروشگاه نمایید. مانند :

1 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

4 ) گیفت کارت های نتفلیکس

5 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

6 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

7 ) گیفت کارت بیت کوین

8 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

9 ) گیفت کارت های آمازون

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی گیم کد

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس xbox ژاپن محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت ایکس باکس ژاپن را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت کارت ایکس باکس ژاپن

و در آخر باید گفت که گیفت کارت ایکس باکس ژاپن جزء کارت های پر طرفدار ایکس باکس است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های بالا ، این گیفت کارت را با کمترین اشتباه خریداری کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای تهیه گیفت کارت ایکس باکس ژاپن می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت ایکس باکس ژاپن را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت ایکس باکس ژاپن خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت ایکس باکس ژاپن با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس ژاپن را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.