گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا

گیفت کارت بتل نت بلیزارد یورو برای خرید و فعال‌ کردن بازی و تمامی بخش ها و درون پرداختی ‌های شرکت blizzard مورد استفاده قرار می ‌گیرد. شما بعد از تهیه و فعال ‌سازی ، به راحتی می‌ توانید گیم و آیتم مورد نیاز خود را خریداری نمایید. این گیفت ‌کارت هم دارای ریجن های گوناگونی است که هرکس با توجه به کشور اکانت خود می‌تواند آنرا انتخاب کند. تهیه گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا یکی از پرمخاطب ‌ترین ریجن ها است.

فواید استفاده از گیفت کارت بتل نت یورو

چند نمونه از فواید استفاده از گیفت کارت بتل نت بلیزارد یورو:

1 ) امکان دسترسی به بازی‌ ها: در بتل نت شما بدون هیچ گونه مشکلی می توانید به بهترین گیم های انحصاری دنیای بازی دسترسی پیدا کنید.

2 ) اجازه دسترسی به انجمن ها: با گیمرهای جدید آشنا شوید ، به گروه‌ های مختلف بازی بپیوندید و تجربیات خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

3 ) دریافت خودکار به روز رسانی بازی ها: در بتل نت بلیزارد شما تنها با یک کلیک قادر هستید تا بازی مورد نظر خود را به آخرین ورژن ارتقاء دهید.

4 ) ساخت و اشتراک گذاشتن مطلب: ساخت آیتم و محتوای جدید برای گیم در ورک شاپ بلیزارد.

5 ) دستیابی به بلیزارد به کمک دیگر وسایل هوشمند: شما قادرید از خدمات بلیزارد در کامپیوتر و موبایل خود استفاده نمایید و از آن لذت ببرید.

با کمک گیفت کارت بلیزارد اروپا که به بتل نت هم مشهور است می توانید از همه امکانات کمپانی بلیزارد استفاده نمایید و از گیم های آنلاین و دیگر محصولات آن استفاده کنید. این گیفت کارت فقط برای اکانت اروپا ساخته شده است و امکان فعال سازی آن فقط بر روی این اکانت میسر است.

نحوه کار این گیفت کارت بمانند استیم والت است و شما با تهیه گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا می توانید اکانت خود را شارژ کنید و بی نیاز از کریدیت کارت هایی مثل ویزا کارت به راحتی از استور بلیزارد بازی خریداری کنید. همچنین می توانید اقدام به خرید محتواهای درون بازی و اجرای بازی های مولتی پلیر و آنلاین نمایید.

نکات کلیدی جهت خرید گیفت کارت بتل نت بورو

قبل از خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد یورو باید به چند نکته توجه کنید:

1 ) قبل از هر اقدامی به یکسان بودن ریجن اکانت خود با کشور گیفت کارت مد نظرتان دقت کنید.

2 ) قبل از خرید باید به اعتبار مورد نیاز خود توجه کنید و گیفت کارت مورد نیاز با همان موجودی را خریداری نمایید.

گیفت کارت ها انواع گوناگونی دارند و در اینجا می خواهیم شما را به صورت مختصر با دو مورد دیگر از آنها آشنا کنیم:

گیفت کارت گوگل پلی

این کارت هدیه برای موبایل های هوشمند با سیستم عامل اندروید کارایی دارد و می شود به وسیله آن به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کرد و اقدام به خرید بازی و برنامه مورد نظر نمود. همچنین می شود خریدهای درون برنامه ای را به وسیله این گیفت کارت انجام داد.

گیفت کارت گوگل پلی با ریجن های گوناگون و میزان اعتبارهای مختلف در دسترس شما می باشد و شما به راحتی می توانید آنرا از فروشگاه گیم کد تهیه کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

برای گیمرهای کنسول سونی که نیاز به خرید بازی از فروشگاه پلی استیشن دارند ، داشتن یک گیفت کارت پلی استیشن امری است اجتناب ناپذیر. این گیفت کارت با اعتبارهای گوناگون و در ریجن های مختلف در فروشگاه گیم کد موجود می باشد.

اعتبارهای گیفت کارت بتل نت یورو

از جمله خصوصیات مهمی که باعث جذب هرچه بیشتر گیمرها به سمت بتل نت می شود می توان به سهولت در ایجاد اکانت در بلیزارد اشاره کرد. پس تا شما هم از دیگران عقب نیافتاده اید هرچه زودتر به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید و اقدام به خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد یورو با میزان اعتبارهای زیر نمایید.

1 ) گیفت کارت 20 یورویی بتل نت بلیزارد اروپا

2 ) گیفت کارت 50 یورویی بتل نت بلیزارد اروپا

پس از ثبت سفارش و طی کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی آن در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رسد.

سایر محصولات

در فروشگاه گیم کد به راحتی می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت بتل نت بلیزارد یورو از دیگر محصولات متنوع این فروشگاه نیز خرید کنید مثل:

1 ) گیفت کارت های نت فلیکس

2 ) طلا بازی استند آف 2

3 ) جم بازی کلش رویال

4 ) گیفت کارت های آمازون

5 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

6 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

7 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

8 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

9 ) محتوای درون بازی جنگ ربات ها

10 ) و دیگر کالا های سایت گیم کد

ارتباط با بخش پشتیبانی

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد یورو را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا جزء کارت های پر طرفدار در بین گیمرها است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این محصول را با کمترین اشتباه تهیه و از تجربه آن لذت ببرید.

امیدواریم پس از خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا بتوانید از بازی های موجود در فروشگاه بلیزارد نهایت لذت را ببرید.