گیفت کارت لیگ اف لجندز League of Legend کره

Ranked Flex یا رتبه بندی شده تیمی

فرق این بخش با رتبه ‌بندی عادی این است که در آن می شود به شکل گروه های دو نفره ، سه‌ نفره و یا پنج‌ نفره در قسمت رتبه ‌بندی بازی نمود ، در حالی ‌که در رده ‌بندی معمولی یا باید یک نفره بازی کنید و یا در نهایت با یک نفر دیگر بازی کنید ضمن اینکه در ربته ‌بندی معمولی چنانچه دو نفره بازی کنید و شکست بخورید LP بیشتری را از دست می ‌دهید.

همانگونه که می دانید در این روش تیم‌ های چهار نفره غیرفعال می باشند و دلیل آن هم این است که چهار تا دوست که با هم ارتباط دارند ، قادر نباشند تا به یک غریبه‌ تنها ‌افتاده زور بگویند ، اشتباهات را بر عهده او بگذارند و رای ‌گیری جهت تسلیم شدن را کنترل نمایند.

گیفت کارت لیگ اف لجندز کره فاقد تاریخ مصرف است و شما می توانید آنرا به راحتی به دوستان خود هدیه دهید.

بازی لیگ اف لجندز کره در سال 2019 میلادی توانست به رکورد هشت میلیون گیمر همزمان برسد.

محبوبیت روز‌افزون بازی لیگ اف لجندز کره موجب شد که شاهد تولید موزیک ویدئوها ، کتاب‌ و مجموعه انیمیشن ‌های گوناگون با الهام از آن باشیم. موفقیت این بازی همچنین منجر به تولید و عرضه چندین ورژن فرعی و یا اسپین آف مثل یک گیم موبایل و یک گیم کارتی نیز شد. به علاوه یک بازی نقش ‌آفرینی بر خط چند نفره گسترده هم بر اساس جهان لیگ اف لجندز در دست ساخت می باشد.

Attack Damage در لیگ اف لجندز کره

اتک دمیج یا آسیب فیزیکی ، خسارتی است که به علت حمله خودکار ایجاد می شود. بسته به چمپیونی که انتخاب می نمایید ، اندازه خسارتی که می زنید متفاوت است. عددهای مربوط به توانایی ها و موردهایی که به آسیب حمله اشاره می کنند ، به رنگ نارنجی نمایش داده می شوند.

گرافیک بازی لیگ اف لجندز کره خیلی جذاب و مهیج است و به همین دلیل توجه افراد را به سمت خود جلب می‌ کند. با گیفت کارت لیگ اف لجندز کره می ‌توان لباس‌ های گوناگونی را در بازی تهیه کرد و همچنین ملزومات جنگی را هم به شکل دلخواه به بازی افزود. این بازی مورد پسند همه سنین از نوجوان تا بزرگسال می باشد و تا کنون رضایت آنها را جلب کرده است.

قهرمان ها با انجام کارهای گوناگون از قبیل ، وارد نمودن ضربه نهایی به هیولاها و مینیون ها ، کشتن چمپیون های حریف و یا نابود کردن سازه ها قادر هستند میزان دارایی شان را افزایش دهند. چون در هر ثانیه بطور اتوماتیک ، مقداری پول به حسابشان واریز می شود. هر گیمر در Summoner’s rift برای آغاز بازی مبلغی برابر با 500 واحد می گیرد و هر ده ثانیه نیز طلای اضافه دریافت می نمایند.

اعتبارهای گیفت کارت League of Legend کره

گیفت کارت لیگ اف لجندز League of Legend کره را می توانید با میزان اعتبارهای زیر از فروشگاه گیم کد بخواهید.

1 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 565 ریوت پوینت کره

2 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 1200 ریوت پوینت کره

3 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 2450 ریوت پوینت کره

4 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 6275 ریوت پوینت کره

Top Lane یا خط بالا در لیگ اف لجندز کره

معمولاً چمپیون هایی که برای این خط انتخاب می گردند ، جنگجوها و تانک ‌ها می باشند. این گروه قهرمان ‌ها ، همان‌ طور که از نام شان بر می آید ، قهرمان ‌های جان ‌سختی هستند که در نبردهای نزدیک و تن ‌به ‌تن به خوبی می‌ درخشند ، اما حمله های آنها برد کوتاهی دارد.

به همین دلیل به راحتی می ‌توان کایت ‌شان کرد. Kiting و یا گرگم ‌به ‌هوا بازی کردن اصطلاحی می باشد به معنای این است ‌که به کمک قابلیت ‌های ویژه و افزایش سرعت حرکت ، دائماً خودتان را از دست دشمن دور نگه دارید و آنها را گول بزنید تا تعقیب ‌تان کنند ، بی آنکه دستشان به شما برسد.

لیگ اف لجندز کره عنوانی در سبک موبا MOBA است. در این گیم هر بازیکن یک کاراکتر با توانایی ‌های ویژه را از دید بالا به پایین یا همان ایزومتریک کنترل می‌ نماید. چمپیون ها در طول هر مسابقه قادر هستند با کسب امتیازات تجربه سطح خود را بالا ببرند.

سایر محصولات

در فروشگاه گیم کد محصولات متنوعی ارائه می شوند که شما می توانید آنها را نیز تهیه کنید. مثل :

1 ) گیفت کارت ریوت اکسس

2 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

3 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

4 ) گیفت کارت اوریجین

5 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

6 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

7 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

6 ) گیفت کارت های آمازون

7 ) گیفت کارت های نتفلیکس

10 ) و دیگر محصولات سایت گیم کد

بخش پشتیبانی گیم کد

شما پس از خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز League of Legend کره از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز League of Legend کره ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت لیگ اف لجندز کره خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان آنلاین سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز League of Legend کره را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت لیگ اف لجندز کره آشنا سازد.