گیفت کارت نتفلیکس برزیل

خیلی از افراد همواره با معضلات اینترنتی و پهنای باند درگیر هستند.

از طرفی حجم اینترنت مصرفی هم به یک مشکل تبدیل شده است. تفاوتی ندارد که با لپ تاپ ، تلفن همراه ، تلویزیون و غیره به سایت وارد شده باشید. داشتن اینترنت نامطلوب برای استفاده از سرویس نتفلیکس می تواند آزار دهنده باشد. در پایین به اینترنت لازم برای بهره برداری از شبکه نتفلیکس پرداخته شده است.

1 ) 500 کیلوبایت بر ثانیه: حداقل سرعت مورد نیاز.

2 ) 5 مگابایت بر ثانیه: میزان سرعت پیشنهادی.

3 ) 3 مگابایت بر ثانیه: بهترین سرعت جهت بهره مندی از تصویری با کیفیت SD.

4 ) 5 مگابایت بر ثانیه: بهترین سرعت جهت بهره مندی از تصویری با کیفیت HD.

5 ) 25 مگابایت بر ثانیه: بهترین سرعت جهت بهره مندی از تصویری با کیفیت 4K.

اما از همه چیز مهمتر برای استفاده از شبکه نتفلیکس داشتن یک اکانت در این سرویس است که آنرا به وسیله گیفت کارت نتفلیکس برزیل شارژ نموده و بعد از آن به تماشای فیلم و سریال مورد نظر خود بنشینید.

امکانات خرید گیفت کارت Netflix برزیل چیست؟

با خرید گیفت کارت نتفلیکس برزیل می‌ توانید به تمام محصولات سرویس Netflix دسترسی پیدا کنید.

شما می ‌توانید در فروشگاه گیم کد به صورت سریع و آنی کارت شارژ نتفلیکس برزیل را خریداری کرده.

از آن برای دیدن زود هنگام و سریع سریال ها و فیلم‌ ها استفاده کنید. خرید گیفت کارت 70 رئال نتفلیکس برزیل بهترین گزینه جهت تماشای فیلم و سریال با هر وسیله ای است که به اینترنت متصل می گردد.

شما قادر هستید به مدت 30 روز به شکل رایگان در نتفلیکس حساب کاربری داشته باشید تا خدمات عرضه شده توسط این شبکه را مشاهده کنید.

اما پس از این بازه زمانی ، می بایست مبلغی را بابت حق عضویت جهت دسترسی به محصولات این سایت بپردازید. حق عضویت Netflix به وسیله گیفت کارت 70 رئال نتفلیکس برزیل قابل پرداخت می باشد و هزینه دیگری به جز این مبلغ از شما دریافت نمی شود.

این کارت هدیه که از سال 2017 به بازار معرفی شد مورد استقبال گسترده ای در خیلی از کشورهای دنیا قرار گرفت و می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد.

گیفت کارت نتفلیکس 70 رئال برزیل ، کارت شارژی است که امکان پرداخت راحت هزینه عضویت در نتفلیکس و استفاده از فیلم های آنرا برای شما فراهم می ‌کند.

مراحل ساخت اکانت نتفلیکس

برای ساخت اكانت در شبکه نتفليكس می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

1 ) ابتدا IP خود را به کشوری غير از ايران تغيير دهيد.

2 ) سپس به سایت Netflix مراجعه کنید.

3 ) بر روی گزینه Join free for a month کلیک کنید.

4 ) در این مرحله شما سه Plan عضویت را پيش رو داريد با در نظر داشتن مبلغی که مي خواهيد پرداخت نمایید. امکانات گوناگونی از نظر کیفیت پخش و ویژگی های دیگر دریافت می كنيد. بر روی See The Plans كليك کنید تا به قسمت انتخاب Plan هدایت شويد.

5 ) Plan مورد نیاز خود را انتخاب نماييد و سپس روی دکمه Continue كليك كنيد.

6 ) پس از آن یک ایمیل و یک رمز عبور را مشخص کنید و بر روی گزینه مورد نظر کلیک و دکمه Continue را فشار دهید.

7 ) در قسمت بعدی سه گزينه پرداخت پيش رو داريد: پرداخت به وسیله پی پال ، پرداخت به وسیله دبیت کارت ، پرداخت به وسیله گیفت کارت نتفلیکس برزیل.

8 ) بعد از انتخاب روش پرداخت از طریق گيفت كارت نتفليكس برزیل در صفحه بعد باید كد گيفت كارت نتفليكس خريداری شده خود را تایپ و آن را اعمال كنيد.

9 ) اکنون ساخت اكانت Netflix شما با موفقيت انجام شد.

محصولات مرتبط

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت نتفلیکس برزیل از فروشگاه گیم کد اقدام به خرید سایر کالاهای دیجیتالی این سایت نمایید مانند.

1 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

2 ) گیفت کارت هتلز دات کام

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

6 ) جم بازی Super Mecha Champions

7 ) الماس بازی Trivia Royale

8 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و کالا های دیگر

در ایران به دلیل وجود تحریم امکان استفاده از کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت برای شارژ اکانت نتفلیکس وجود ندارد.

یا استفاده از آن با مشکلات زیادی همرا است. بهترین راه برای شارژ اکانت نتفلیکس استفاده از گیفت کارت نتفلیکس برزیل است که استفاده از آن هیچ محدودیتی را به همراه ندارد.

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت نتفلیکس برزیل را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید. تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت نتفلیکس برزیل را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت نتفلیکس برزیل با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود. می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید. با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت نتفلیکس برزیل را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ انقضاء می ‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده.

به این اصول نیز کماکان پایبند است. امیدواریم که در زمان استفاده از این محصول ، وقت بابت رسیدن به دیگر امور زندگیتان را هم داشته باشید.