گیفت کارت نتفلیکس نروژ

خبر بزرگی که نتفلیکس در سال 2007 رسانه ای کرد این چنین بود که علاوه بر کرایه دی وی دی به صورت پستی ، امکاناتی در راه است تا کاربرها بتوانند فیلم و سریال مورد علاقه خود را بر روی کامپیوتر تماشا کنند آن هم از طریق اینترنت.

بعد از گذشت اندک زمانی نتفلیکس توانست از طریق تلویزیون ، موبایل های اپل و کنسول ایکس باکس در دسترس عموم قرار گیرد. امروزه به آسانی می شود در اسمارت فون ها ، محصولات نتفلیکس را تماشا کرد. از سال 2015 به بعد نتفلیکس بیش از 90 میلیون کاربر را به عضویت خود در آورده است.

در سال 1997 بود که یک سرویس آنلاین که از محصولات رسانه ای پشتیبانی می کرد. در ایالات متحده آمریکا پایه گذاری شد. این شرکت در نخستین فعالیت خود اقدام به کرایه دی وی دی های فیلم و ارسال آن از طریق پست نمود.

در ادامه توانست این فعالیت خود را در دیگر کشورهای دنیا هم انجام دهد تا جایی که اکنون بیش از 190 کشور دنیا با نتفلیکس همکاری می کنند. برای اینکه بشود ازاین سرویس استفاده کرد و به عضویت آن درآمد باید گیفت کارت نتفلیکس نروژ را در اختیار داشته باشید. و به وسیله آن اکانت خود را در نتفلیکس شارژ کنید.

تاکنون راحت ترین روش برای استفاده از شبکه Netflix ، گیفت کارت نتفلیکس نروژ بوده است. که بکارگیری آن هیچگونه مشکلی را به همراه ندارد.

هر زمان که بخواهید می توانید برای خرید گیفت کارت نتفلیکس نروژ اقدام کنید. این محصول را با توجه به میزان اعتبار مورد نیاز در سایت گیم کد ثبت سفارش کنید.

پس از طی کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی آن در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد. به کمک آن می توانید اقدام به شارژ حساب خود در نتفلیکس کنید. با مراجعه به سایت گیم کد می توانید یک خرید آسان و امن را تجربه کنید. گیفت کارت نتفلیکس نروژ با میزان اعتبار 250 کرون در فروشگاه گیم کد موجود می باشد.

کمپانی نتفلیکس

شرکت نتفلیکس با ارائه خدمات خود با پرداخت حق اشتراک توانست در سال 2000 کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. در همین سال 2000 بود که یک پیشنهاد از سوی Blockbuster LLC دریافت کرد مبنی بر اینکه با پرداخت 50 میلیون دلار خواهان شراکت در سرویس نتفلیکس شود.

در هر صورت این پیشنهاد از سوی شرکت نتفلیکس رد شد و پس از آن و در سال 2001 ، نتفلیکس توانست پیشرفت بسیار خوبی را تجربه کند. با وجود اینکه پیشنهادهای زیادی هم به این شرکت ارائه می شد. اما نتفلیکس توانست مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کند و باعث حیرت سایرین شود.

حق اشتراک ها در نتفلیکس متفاوت هستند.

ارزان ترین حق اشتراک در نتفلیکس 8.99 دلار است که دارای محدودیت هایی در زمینه کیفیت پخش دارد ولی با این حال کاربران خود را دارد. اشتراک بعدی 13.99 دلار قیمت دارد که به وسیله آن می شود بر روی دو دستگاه مجزا ، پخش محصولات Netflix را داشت.

در این اشتراک بالاترین کیفیت با رزولوشن 1080 P ارائه می شود که این کیفیت برای نمایشگرهای بزرگ و تلویزیون های خانگی مفید است. هرچند که در موبایل می توان تا کیفیت اچ دی هم از این اشتراک استفاده کرد.

لیست محصولات شرکت نتفلیکس به حدی کامل است که هر دوستدار فیلم و سریال را به سمت خود می کشاند. باید برای استفاده از آن اقدام به خرید گیفت کارت نتفلیکس نروژ نمود. پس از خرید آن می بایست اشتراک مورد نیاز را از نتفلیکس تهیه کرد.

همانطور که می دانید شرکت نتفلیکس در سال 1997 در حوزه کرایه DVD فعالیت خود را شروع کرد و بعدها با ارائه محصولات خود به صورت اینترنتی توانست انقلابی را در این عرصه به پا کند.

در این روش مخاطبین می بایست با پرداخت حق اشتراک به راحتی از محصولات رسانه ای Netflix استفاده کنند. با ایجاد این روش اندک اندک ، مغازه های اجاره دی وی دی تعطیل شدند و تا سال 2005 بیش از 4 میلیون نفر از این روش اقدام به تماشای فیلم مورد نظر خود می کردند.

سایر محصولات وبسایت

در فروشگاه گیم کد می شود مضاف بر تهیه گیفت کارت نتفلیکس نروژ اقدام به خرید سایر محصولات دیجیتالی از این سایت نمود مانند:

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

2 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

3 ) گیفت کارت هتلز دات کام

4 ) گیفت کارت های استیم والت

5 ) جم بازی World Of War Machines

6 ) جم بازی کلش آف امپایر

7 ) بیوکاپ و پک های بازی State Of Survival

8 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

9 ) جم بازی آگاری دات آی او

10 ) و بسیاری دیگر از کالاهای دیجیتالی فروشگاه گیم کد

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت گیم کد

شما پس از خرید گیفت کارت نتفلیکس نروژ از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت نتفلیکس نروژ ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت نتفلیکس نروژ خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و بر خط حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت نتفلیکس نروژ را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت نروژ شرکت نتفلیکس آشنا سازد.