خرید گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا – شارژ حساب پلی اسیتشن ایتالیا – گیفت کارت psn ایتالیا

گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا

فروشگاه پلی استیشن در واقع شبکه آنلاین شرکت پلی استیشن است که همه دارندگان دستگاه های پلی استیشن یعنی پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 3 ، پلی استیشن ویتا و پلی استیشن ویتا تی وی می توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا و عضویت در سایت پلی استیشن از امکانات زیر استفاده کنند:

1 ) گیم های رایگان پلی استیشن: شرکت سونی به صورت ماهانه بازی هایی را به شکل رایگان در اختیار دارندگان گیفت کارت psn ایتالیا قرار می دهد و دارندگان این کارت می توانند از این بازی ها استفاده کنند.

2 ) بخش پر طرفدار تریال: در این قسمت بازی هایی را قرار می دهند که شما می توانید به مدت یک ساعت آن را تجربه کنید و در صورتی که مورد پسند شما بود آن را تهیه کنید.

3 ) به روز رسانی هوشمندانه دستگاه های پلی استیشن بدون هزینه: برای استفاده از این سرویس فقط باید عضو پلی استیشن استور شوید تا بتوانید دستگاه خود را به روز رسانی کنید البته اگر نمی خواهید دستگاه با ارزش خود را از خانه بیرون کنید آن هم وقتی که به این راحتی می شود آن را آپدیت کرد.

4 ) تهیه بازی های پلی استیشن طبق قیمت کمپانی سونی: شما به وسیله شارژ اکانت پلی استیشن ایتالیا قارید به آسانی از فروشگاه پلی استیشن بازی خریداری کنید.

ریجن های مربوط به پلی استیشن

پلی استیشن استور یک شبکه از پلیر های دستگاه های سونی است که تا کنون بیش از 113 میلیون گیمر عضو آن هستند.

از دیگر مزایای گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا می توان به نداشتن تاریخ مصرف این محصول اشاره کرد که همین امر باعث می شود که بدون محدودیت زمانی آن را به کار ببرید و یا آن را به دوستان گیمر خود هدیه دهید.

وقتی می گویند ریجن گیفت کارت پلی استیشن ، منظور از ریجن منطقه جغرافیایی است که این گیفت کارت برای آن طراحی شده است. ریجن های پلی استیشن به چند دسته تقسیم می شوند:

1 ) ریجن یک که برای آمریکای شمالی است.

2 ) ریجن دو که برای اروپا و کشور های عربی است.

3 ) ریجن سه که برای کشور های آسیایی است.

ارتباط ریجن گیفت کارت با ریجن اکانت پلی استیشن

در صورتی که ریجن گیفت کارت خود را فراموش کرده اید و می خواهید بدانید که گیفت کارت مورد نظر شما مربوط به چه ریجنی می باشد فقط کافی است آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. بنابراین در هنگام خرید گیفت کارت باید به یکسان بودن ریجن گیفت کارت با کشور اکانت کنسول پلی استیشن توجه کنید یعنی گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا فقط بر روی کشور اکانت پلی استیشن ایتالیا فعال می شود در صورت عدم توجه به این مورد گیفت کارت خریداری شده مسدود می شود و از درجه اعتبار ساقط می گردد.

هم اکنون می توانید برای تهیه گیفت کارت psn ایتالیا به سایت گیم کد مراجعه نمائید. این فروشگاه شارژ حساب پلی اسیتشن ایتالیا را با میزان اعتبار های زیر در دسترس شما قرار می دهد فقط باید بسته مورد نظر را ثبت سفارش کنید

اعتبارات گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا

و پس از پرداخت هزینه آن ، محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید:

1 ) گیفت کارت 5 یورویی پلی استیشن ایتالیا

2 ) گیفت کارت 10 یورویی پلی استیشن ایتالیا

3 ) گیفت کارت 20 یورویی پلی استیشن ایتالیا

4 ) گیفت کارت 35 یورویی پلی استیشن ایتالیا

5 ) گیفت کارت 50 یورویی پلی استیشن ایتالیا

6 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه ایتالیا

7 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله ایتالیا

8 ) اشتراک Play Station Now پلی استیشن 1 ماهه ایتالیا

9 ) اشتراک Play Station Now پلی استیشن 3 ماهه ایتالیا

10 ) اشتراک Play Station Now پلی استیشن 1 ساله ایتالیا

نکات قابل بحث در خرید گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا

در زمان خرید شارژ حساب پلی اسیتشن ایتالیا باید به یک فروشگاه اینترنتی مطمئن مراجعه کنید زیرا بعضی از فروشگاه های اینترنتی متقلب ، اقدام به فروش گیفت کارت های جعلی می نمایند که در صورت استفاده از این گیفت کارت ها ، حساب کاربری شما مسدود می شود.

در نتیجه شما باید به یک فروشگاه قابل اعتماد در این زمینه مراجعه نمائید. یکی از این سایت های امن ، سایت گیم کد است که چند سال سابقه درخشان در زمینه ارائه گیفت کارت های اورجینال دارد.

این نکته را به یاد داشته باشید که پس از خرید گیفت کارت امکان عوض کردن و یا پس دادن آن وجود ندارد پس در هنگام خرید گیفت کارت و انتخاب آن بسیار دقت کنید.

خرید دیگر گیفت کارت های پر فروش از سایت گیم کد

شما می توانید محصولات دیجیتالی دیگری را هم علاوه بر گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا از سایت گیم کد خریداری نمائید. از محبوب ترین کالا های دیجیتالی سایت گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) گیفت کارت های استیم والت

6 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

7 ) گیفت کارت های گوگل پلی

8 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

9 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی گیم کد

فروش گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا در گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه شارژ حساب پلی اسیتشن ایتالیا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه ی بی نظیر خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته در حوزه های متفاوتی همچون فروش گیفت کارت psn ایتالیا به صورت اورجینال و تحویل آنی در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن ایتالیا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به علت اورجینال بودن کد های ارائه شده از سوی فروشگاه گیم کد احتمال بروز خطا در آن ها صفر می باشد.