گیفت کارت پلی استیشن برزیل

برای شارژ کردن اکانت پلی استیشن ، یکی از جایگزین های بسیار مناسب برای کارت های اعتباری بین المللی مثل پی پال ، گیفت کارت پلی استیشن برزیل است. از ویژگی های این گیفت کارت نداشتن محدودیت زمانی است آن هم به علت فاقد تاریخ انقضا بودن است. شما به کمک خرید گیفت کارت psn برزیل می توانید محصولات فروشگاه پلی استیشن را مصرف کنید.

گیفت کارت پلی استیشن برزیل عمدتاٌ به شکل فیزیکی وارد کشور نمی شود ، در نتیجه نمی توان این گیفت کارت ها را در فروشگاه های زنجیره ای تهیه کرد. اما برخی از فروشگاه های اینترنتی گیفت کارت PSN برزیل را به فروش می رسانند آن هم به صورت دیجیتالی. البته تعدادی از این فروشگاه ها گیفت کارت های جعلی را در اختیار کاربران قرار می دهند که چنانچه آن ها را استفاده نمائید، اکانت شما بلاک می شود. در نتیجه باید پیش از خرید گیفت کارت psn برزیل از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل کنید.

از جمله فروشگاه های اینترنتی امن وقابل اعتماد ، سایت گیم کد است که از فروشگاه های با تجربه در زمینه ارائه گیفت کارت های اورجینال می باشد و امروزه توانسته رضایت کاربران خود را جلب کند.

برای خرید گیفت کارت ps4 برزیل ارزان از سایت گیم کد باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1 ) اول باید از طریق سایت گیم کد به عضویت این فروشگاه درآیید.

2 ) پس از عضویت ، از طریق لیست محصولات ، گیفت کارت پلی استیشن برزیل را ثبت سفارش کنید.

3 ) پس از ثبت سفارش ، هزینه آن را باید بپردازید تا کد محصول برای شما ارسال گردد.

4 ) اکنون شما می توانید از راه کد گیفت کارت پلی استیشن برزیل بر شارژ اکانت psn برزیل بیفزائید.

اعتبار گیفت کارت پلی اسیتشن برزیل

شما می توانید گیفت کارت پلی استیشن برزیل را حتی به دوستان خود نیز هدیه دهید. این گیفت کارت چون تاریخ مصرف ندارد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای این کار باشد. فقط در زمان خرید گیفت کارت psn برزیل دقیق باشید زیرا گیفت کارت فروخته شده تحت هیچ شرایطی قابل پس گرفتن نمی باشد.

به یاد داشته باشید که گیفت کارت پلی استیشن برزیل فقط بر روی اکانت پلی استیشن کشور برزیل ردیم می شود. بنابراین در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن به یکسان بودن ریجن گیفت کارت با کشور اکانت پلی استیشن توجه نمایید.

سایت گیم کد گیفت کارت پلی استیشن برزیل را با میزان اعتبار های زیر در اختیار شما قرار می دهد تنها کافی است تا بسته مورد نیاز خود را خریداری نمائید:

1 ) گیفت کارت 60 دلاری پلی استیشن برزیل

2 ) گیفت کارت 100 دلاری پلی استیشن برزیل

3 ) گیفت کارت 250 دلاری پلی استیشن برزیل

4 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ماهه برزیل

5 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه برزیل

6 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله برزیل

شما پس از خرید هر کدام از بسته های بالا ، آن را در اسرع وقت و به شکل فوری از گیم کد تحویل خواهید گرفت.

تغییر قیمت گیفت کارت پلی استیشن برزیل بسته به نوسانات ارز

در ایران به سبب نوسانات شدید ارزی ، قیمت خرید گیفت کارت ps4 برزیل ارزان ممکن است به صورت روزانه تغییر کند در نتیجه اگر شما از کاربران دائمی پلی استیشن استور هستید می توانید گیفت کارت 250 دلاری پلی استیشن برزیل را خریداری نمائید تا دچار نوسانات قیمت ارز نشوید و در زمان خرید از فروشگاه پلی استیشن برزیل نیز به مشکل بر نخورید.

گیفت کارت پلی استیشن برزیل به سهولت و بدون چنچ کردن پول با همان ارز تومان قابل خرید می باشد.

شما می توانید در کنار خرید گیفت کارت پلی استیشن برزیل از سایت گیم کد ، محصولات متنوع دیگری را نیز خریداری نمائید. از جمله کالا های ارائه شده در سایت گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

2 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) الماس بازی گنشین ایمپکت به وسیله گیفت کارت

5 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

6 ) جم بازی موبایل لجندز به وسیله گیفت کارت

7 ) گیفت کارت های گوگل پلی

8 ) آیتم های بازی کستل کلش

9 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

10 ) و دیگر محصولات سایت گیم کد

پشتیبانی آنلاین سایت گیم کد

پس بهتر است که پس از ثبت سفارش خرید گیفت کارت ps4 برزیل ارزان به نکاتی مانند: قیمت گیفت کارت ، نوع گیفت کارت ، معتبر بودن سایت خرید و غیره توجه بیشتری کنید.

سایت گیم کد با پشتیبانی آنلاین و داشتن مزیت های مثبتی مثل شارژ فوری و تحویل آنی رتبه ی بالایی را ر زمینه فروش جم و انواع گیفت کارت از آن خود کرده است. تیم پشتیبانی گیم کد با پشتیبانی 24 ساعته پس از سفارش محصول می تواند شما را در خصوص مشکلات به وجود آمده یاری نماید. ارائه ی گیفت کارت ها کاملا معتبر و ارزان در سایت گیم کد انجام می گیرد. مزیت اصلی گیفت کارت پلی استیشن برزیل اورجینال بودن آن است.