گیفت کارت پلی استیشن فنلاند

یکی از مزایای گیفت کارت پلی استیشن فنلاند این است که از لحاظ اعتبار ، طولانی مدت است و همین موضوع باعث می شود تا شما بتوانید این گیفت کارت را به دوستان خود هدیه دهید. حتی طی یک تحقیقی که در سال 2012 انجام پذیرفت نشان داد که 50 درصد از مردم از گیفت کارت پلی استیشن برای هدیه دادن استفاده می کنند.

شما می توانید به خاطر تاریخ مصرف نداشتن گیفت کارت پلی استیشن فنلاند ، به راحتی و بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید. می توانید اکانت خود را با توجه به میزان اعتبار گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده شارژ کنید یعنی اگر شما یک گیفت کارت پلی استیشن 20 یورویی فنلاند را خریداری کرده باشید به همان اندازه می توانید اکانت پلی استیشن فنلاند خود را شارژ نمائید.

گیفت کارت پلی اسیتشن دارای ریجن های متفاوت

گیفت کارت های پلی استیشن ریجن های مختلفی دارند و شما باید با توجه به کشور اکانت خود ریجن مورد نظر را انتخاب کنید. ریجن های موجود در فروشگاه گیم کد به شرح زیر می باشند:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن ژاپن: خرید کردن از استور پلی استیشن ژاپن به وسیله این گیفت کارت و با ارز ین صورت می گیرد و برای دستگاه های پلی استیشن با ریجن ژاپن کاربرد دارد.

2 ) گیفت کارت پلی استیشن امارات: با تهیه این گیفت کارت می توانید از فروشگاه پلی استیشن امارات متحده عربی برای کنسول ریجن امارات متحده عربی و با واحد درهم محصول خریداری کنید.

3 ) گیفت کارت پلی استیشن انگلیس: با واحد پوند می توانید از فروشگاه پلی استیشن انگلیس به وسیله گیفت کارت پلی استیشن انگلیس برای کنسول انگلیس خود خرید انجام دهید.

4 ) گیفت کارت پلی استیشن آمریکا: اگر ریجن دستگاه پلی استیشن شما آمریکا می باشد از طریق این گیفت کارت می توانید از فروشگاه پلی استیشن آمریکا و با واحد دلار محصول خریداری نمائید.

5 ) و سایر ریجن های موجود در فروشگاه گیم کد

آیا بازی با کنسول دارای ویژگی مثبت بوده است؟

پس فراموش نکنید که هر کشور ، گیفت کارت با ریجن مخصوص به خود را می خواهد یعنی اگر شما گیفت کارت ps4 فنلاند را خریداری کنید فقط می توانید آن را در اکانت پلی استیشن کشور فنلاند ردیم نمایید. در صورت عدم رعایت این نکته گیفت کارت خریداری شده از درجه اعتبار ساقط می گردد.

متاسفانه در ایران به علت وجود تحریم ها امکان تهیه گیفت کارت psn فنلاند به شکل فیزیکی وجود ندارد و شما فقط می توانید این گیفت کارت را به صورت دیجیتالی خریداری نمایید یعنی پس از خرید گیفت کارت ، کد محصول برای شما ارسال می گردد و به وسیله آن کد می توانید اکانت خود را شارژ کنید.

بعد از شارژ کردن اکانت خود از طریق گیفت کارت ps4 فنلاند قادرید برای خرید بازی از فروشگاه پلی استیشن فنلاند و از طریق کنسول پلی استیشن اقدام کنید. خرید بازی با کنسول مزایای زیر را به همراه دارد:

1 ) بسیاری از بازی ها فقط به صورت دیجیتالی به فروش می رسند و شما نمی توانید اینگونه بازی ها را به شکل فیزیکی در بازار تهیه کنید.

2 ) خرید بازی به صورت دیجیتالی باعث می شود تا شما زودتر به محصول دسترسی پیدا کنید و حتی از تخفیف های ویژه اینگونه خرید ها بهره ببرید.

3 ) شما از طریق کنسول حتی می توانید برخی بازی ها را پیش خرید نمایید و از محتویات ویژه این بازی ها بهره مند گردید.

اشتراک پلی استیشن پلاس با گیفت کارت پلی اسیتشن فنلاند

فروشگاه پلی استیشن فنلاند خدمات و محصولات مختلفی را ارائه می کند و شما می توانید علاوه بر خرید بازی از محصولاتی همچون: خرید های درون برنامه ای ، کالا های صوتی ، محصولات تصویری ، تم ها ، دی ال سی ها ، جم ها ، فیلم ها ، سریال ها و غیره خرید کنید.

فروشگاه گیم کد به تازگی گیفت کارت پلی استیشن فنلاند را در لیست فروش محصولات خود قرار داده است و شما با مراجعه به سایت گیم کد و انتخاب بسته مورد نظر از بین پک های زیر می توانید گیفت کارت psn فنلاند را در اختیار بگیرید:

1 ) گیفت کارت 20 یورویی پلی استیشن فنلاند

2 ) گیفت کارت 50 یورویی پلی استیشن فنلاند

3 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه فنلاند

4 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله فنلاند

یکی دیگر از خدماتی که می توانید به وسیله گیفت کارت پلی استیشن فنلاند به دست آورید اشتراک پلی استیشن پلاس می باشد. در حال حاضر که بسیاری از سازندگان بازی های کامپیوتری رو به سوی بازی های آنلاین رفته اند و گر های زیادی هم به این سمت کشیده شده اند بنابراین شما هم باید برای استفاده از بازی های آنلاین یک اشتراک پلی استیشن پلاس فنلاند تهیه نمائید. برای استفاده از این اشتراک علاوه بر گیفت کارت پلی استیشن پلاس فنلاند به اینترنت هم نیاز خواهید داشت.

محصولات متنوع و خریدی بی دردسر از سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد همواره در حفظ تنوع محصولات خود کوشا بوده است. گیفت کارت های دیگری در سایت گیم کد قابل رائه بوده است مثل:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن آلمان

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

5 ) پریمیوم رادیو جوان

6 ) گیفت کارت بازی روبلاکس

7 ) یوسی بازی پابجی موبایل

8 ) جم بازی کستل کراش

9 ) جم بازی بوم بیچ

10 ) و دیگر کالا های متنوع فروشگاه گیم کد

فروشگاه کیم کد با تیم پشتیبانی آنلاین در فروش گیفت کارت و انواع جم بسیار با تجربه می باشد و لبته که این قاعده از دلیل محوبیت بسیار این سایت در بین کاربران بوده است.

گیفت کارت ps4 فنلاند را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به پلی استیشن استور باز کنید. البته این امر وقتی بی دردسر و لذت بخش میشود که شما از سایت معتبری که دارای گیفت کارت های اورجینال باشد و بدون دغدغه بتوانید کد گیفت کارت پلی اسیتشن برزیل را ردیم نمائید و همینطور از نظر قیمت نیز با مناسب ترین هزینه خرید گیفت کارت پلی استیشن برزیل را انجام دهید.

امیدواریم که این مطالب توانسته باشد شما را با نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن فنلاند آشنا کند.