گیفت کارت پلی استیشن لبنان

شما به وسیله این گیفت کارت می توانید حساب کاربری خود در پلی استیشن لبنان را شارژ نمائید و پس از فعال سازی گیفت کارت پلی استیشن لبنان می توانید از پلی استیشن استور محصول خریداری کنید. اگر ایران دچار تحریم نبود و شما می خواستید از کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت برای شارژ اکانت خود استفاده نمئید به راحتی می توانستید این کار را انجام دهید ، ولی در حال حاضر و با وجود تحریم این کار در ایران بسیار دشوار صورت می گیرد پس بهتر است گیفت کارت psn لبنان برای شارژ اکانت خود به کار ببرید و بدون کوچک ترین مشکلی این کار را انجام دهید.

در سال 2006 شرکت سونی تصمیم به تاسیس فروشگاه پلی استیشن نمود تا بتواند به کاربران خود خدمات بهتری را آسان تر به دست آن ها برساند. تا کنون این فروشگاه بیش از 113 میلیون کاربر دارد. شما هم قادرید به وسیله گیفت کارت پلی استیشن لبنان از خدمات و محصولات این فروشگاه بهرمند شوید مثل: خرید های درون برنامه ای ، موزیک ، تم ، امتیاز ، کالا های صوتی ، بازی ، دی ال سی ، محصولات تصویری و غیره.

انواع گیفت کارت های پلی اسیتشن

گیفت کارت های پلی استیشن لبنان را می توان به دو دسته تقسیم کرد: یک دسته گیفت کارت های عادی که برای شارژ اکانت لبنان استفاده می شوند و دارای اعتبار های مختلف هستند و دومین دسته که گیفت کارت های پلی استیشن پلاس لبنان را شامل می شود و برای گیم های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

گیفت کارت های پلی استیشن لبنان را به آسانی می توانید به دوستان خود هدیه دهید و حتی بدون کوچک ترین مشکلی از آن ها استفاده کنید زیرا فاقد تاریخ انقضاء می باشند.

اگر می خواهید موجودی گیفت کارت پلی استیشن لبنان را به اکانت خود منتقل کنید باید آن را Redeem نمایید. این کار به وسیله کد گیفت کارت خریداری شده امکان پذیر است.

در زمان گیفت کارت psn لبنان به ریجن گیفت کارت و مبلغ آن توجه نمائید چون گیفت کارت خریداری شده به هیچ عنوان تعویض و پس گرفته نمی شود.

خرید گیفت کارت پلی استیشن لبنان در اعتبارات متفاوت

ریجن گیفت کارت خریداری شده باید با کشور اکانت پلی استیشن شما هماهنگ باشند به بیان دیگر شارژ حساب پلی استیشن لبنان فقط بر روی اکانت پلی استیشن لبنان ردیم می شود و امکان استفاده آن روی اکانت دیگر کشور ها میسر نمی باشد.

فروشگاه گیم کد در لیست محصولات خود گیفت کارت psn لبنان را اضافه کرده است و شما باید از بین اعتبار های زیر گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و آن را در تایم کمی تحویل بگیرید:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن 5 دلاری لبنان

2 ) گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری لبنان

3 ) گیفت کارت پلی استیشن 20 دلاری لبنان

4 ) گیفت کارت پلی استیشن 50 دلاری لبنان

5 ) گیفت کارت 1 ماهه پلی استیشن پلاس لبنان

6 ) گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس لبنان

7 ) گیفت کارت 1 ساله پلی استیشن پلاس لبنان

امکانات گیفت کارت پلی استیشن لبنان

با وجود تحریم ها شما پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن لبنان ، فقط می توانید کد محصول خریداری شده را دریافت نمائید و امکان دریافت شارژ حساب پلی استیشن لبنان آن هم به صورت فیزیکی را ندارید.

شما برای ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن لبنان قادرید از سه طریق این کار را انجام دهید: 1 – کنسول پلی استیشن. 2 – وب سایت پلی استیشن. 3 – اپلیکیشن

اگر می خواهید اکانت خود در پلی استیشن را تا جایی که می خواهید شارژ کنید باید بگوییم که نهایتاٌ تا 150 دلار و معادل آن می توانید اکانت خود را شارژ نمائید و تا هر زمان که موجودی داشته باشد می توانید از آن استفاده نمائید.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس لبنان دارای خدمات گوناگونی است ، یکی از آن ها مورد استفاده گیمر هایی است که به بازی های آنلاین علاقه دارند. از دیگر خدمات این گیفت کارت می توان به:

1 ) بازی های رایگان.

2 ) فضای ابری با حجم 3 گیگا بایت برای ذخیره سازی بازی ها.

3 ) و بسیاری دیگر از خدمات.

مراحل ردیم گیفت کارت پلی استیشن لبنان

شما نمی توانید موجودی حساب کاربری خود در پلی استیشن لبنان را به حساب کاربری شخص دیگری منتقل کنید. همچنین پس از اتمام موجودی اکانت خود ، می توانید اکانت خود را دوباره شارژ نمائید.

اگر به یاد نمی آورید که چگونه گیفت کارت خریداری شده را ردیم کنید به مراحل زیر توجه کنید:

1 ) در صورتی که حساب کاربری در پلی استیشن لبنان ندارید باید یک اکانت با کشور لبنان در پلی استیشن ایجاد نمائید.

2 ) پس از ساخت اکانت باید کد گیفت کارت خریداری شده را در بخش ردیم تایپ نمایید.

3 ) بعد از بررسی مشخصات گیفت کارت باید بر روی گزینه confirm/redeem کلیک نمائید.

4 ) حالا حساب کاربری شما شارژ گردیده است.

سایر محصولات دیجیتالی سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد دارای تنوع خوب در محصولات دیجیتالی است و شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت پلی استیشن لبنان از دیگر کالا های موجود در این سایت خریداری کنید مانند:

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

3 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

4 ) گیفت کارت اسپاتیفای

5 ) گیفت کارت های ایکس باکس

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت های گوگل پلی

10 ) و دیگر کالا های دیجیتال سایت گیم کد

پرسنل فعال در سایت گیم کد

سایت گیم کد با داشتن پشتیبانی آنلاین همواره در برنامه های تلگرام و واتساپ کنار شما خواهد بود تنها در هنگام مواجه شدن با مشکل سریعا به این نرم افزارها پیغام ارسال نمائید و به پاسخ مورد نیاز خود برسید. از بهترین ویژگی های این سایت رعایت حق و حقوق مشتری و جلب اعتما آنهاست . پس در صورتی که به دنبال خریدی امن و معتبر هستید که دارای پشتیبانی آنلاین 24 ساعته پس از فروش می باشید سایت گیم کد بهترین انتخاب برای شما می باشد.

پیشنهاد ما جهت گیفت کارت psn لبنان ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی ، شارژ حساب پلی استیشن لبنان را تهیه نموده و پنجره ای جدید را رو به سوی استور پلی استیشن باز کنید.

امیدواریم که این مطالب توانسته باشد شما را با نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن لبنان آشنا کند.