گیفت کارت گوگل پلی آلمان

فروشگاه رسمی Google ( گوگل پلی استور ) برای فروش محصولات اندرویدی در اختیار کاربران اندروید و سازندگان آن قرار گرفته است. با در نظر داشتن تحریم های بانکی ایران ، تهیه برنامه ها و بازی های پولی ( غیر رایگان ) فروشگاه گوگل پلی فقط به کمک گیفت کارت گوگل پلی امکان پذیر است. بعد از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا ، گیفت کارت گوگل پلی آلمان از رایج ترین گیفت کارت ها است. شما می توانید برای خرید گوگل پلی آلمان از طریق همین فروشگاه gamecode اقدام کنید تا هرچه سریع تر و با مناسب ترین قیمت آن را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید گوگل پلی آلمان

گیفت کارت گوگل پلی آلمان به دلیل استفاده راحت تر از آن و همچنین و قرار گرفتن آن در حوزه یورو باعث شد تا در فروشگاه گیم کد gamecode جهت ارائه به کاربران قرار بگیرد.

گیفت کارت گوگل پلی آلمان قابل استفاده بر روی اکانت هایی با کشور آلمان و یا آی پی تغییر یافته به نام آلمان است. گیفت کارت گوگل پلی المان به هیچ وجه قابل شارژ در کشور هایی به غیر از المان نیست.

زیر پا گذاشتن قوانین گیفت کارت های گوگل ، امکان بلاک و یا غیر فعال شدن کد ها را بدون اطلاع قبلی از طرف گوگل را دارد. بنابراین در هنگام فعال سازی دقت کنید که حتماٌ آی پی را روی آلمان و کشور اکانت را هم روی آلمان تنظیم کرده باشید.

بعد از خرید گیفت کارت از سایت گیم کد ، می توانید به وسیله لپ تاپ ، کامپیوتر ( PC ) و البته قرار دادن VPN روی کشور آلمان در سایت Google Play اقدام به شارژ کنید.

چنان چه غیر از آین روش بخواهید عملیات شارژ را انجام دهید گیفت کارت گوگل پلی المان شما بلاک می شود و پیامی مشابه :

We need more info to redeem your gift card . Send us details را به نمایش می گذارد و عواقب این کار بر عهده کاربر می باشد.

یکی از اسان ترین روش ها که می توان فیلم ، برنامه ، بازی های اندرویدی و کتاب دریافت کرد فروشگاه گوگل پلی است.

گیفت کارت google play آلمان

تنها منبع معتبر محصولات اندرویدی در دنیا گوگل پلی است که شما به کمک گیفت کارت گوگل می توانید این محصولات را خریداری کنید و یا اعتبار گوگل پلی خود را افزایش دهید.

لازم به ذکر است گیفت کارت Google Play آلمان به هیچ وجه بعد از شارژ شدن منقضی نمی شود و تا زمانی که شما از اعتبار گوگل خود استفاده نکنید ، از بین نخواهد رفت.

بنابراین شما می توانید با خیال اسوده گیفت کارت گوگل پلی المان خود را از فروشگاه گیم کد خریداری کرده و تا هر مدت زمان که دلخواه شماست از آن استفاده کنید.

قابل ذکر است پشتیبانی سایت گیم کد برای هر محصول خریداری تا ۴۸ ساعت پس از خرید می باشد لذا تا قبل از پایان این مدت زمان سعی کنید کد گیفت کارت را ردیم کنید.

خرید گوگل پلی آلمان در فروشگاه گیم کد ( gamecode.ir ) با اعتبار های مختلف در دسترس شما می باشد :

1 ) 5 یورو

2 ) 10 یورو

3 ) 15 یورو

4 ) 25 یورو

5 ) 50 یورو

6 ) 100 یورو

برای فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی المان از راه های زیر استفاده کنید :

1 ) فعال سازی از راه موبایل :

ابتدا برنامه گوگل پلی را اجرا کنید.

منوی بالا در سمت چپ را لمس کنید.

سپس گزینه Redeem را انتخاب کنید.

کد خریداری شده را وارد کنید.

2 ) فعال سازی از راه وب سایت :

ابتدا وارد لینک https://play.google.com/redeem شوید.

سپس وارد اکانت گوگل پلی خود شوید.

کد خریداری شده را وارد کنید.

برای اطلاعات بییشتر و راهنمایی کامل تر می توانید از سایت helplab.ir نیز کمک بگیرید.

لطفاٌ قبل از خرید گیفت کارت گوگل پلی المان به نکات زیر توجه کنید :

1 ) بر اساس قانون جدید Google Play ، به آی پی در زمان Redeem بسیار حساسیت نشان می دهد.

2 ) در زمان ردیم کردن کد ، حتماٌ از آی پی ریجن گیفت کارت استفاده کنید.

3 ) حتماٌ پس از فعال کردن به سایت whoer.net یا سایت آی پی لوکیشن مراجعه کنید و از صحت IP خود اطمینان حاصل کنید.

4 ) در صورت عدم رعایت موارد بالا ، کد گیفت کارت گوگل پلی شما بلاک می شود و این مشکل غیر قابل حل است.

در صورت هر گونه مشکل و یا سوال در مورد خرید گوگل پلی آلمان می توانید با پشتیبانی سایت گیم کد ( gamecode ) از ساعت ۸ الی ۲۳ در تماس باشید.