خرید گیفت کارت گوگل پلی عربستان – گیفت کارت گوگل پلی عربستان سعودی

گیفت کارت پلی استور عربستان

گیفت کارت گوگل پلی عربستان به علت قیمت پایینی که دارد میان کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارد! این به سبب ارزش پایین ریال عربستان است  در مقایسه با قیمت دلار آمریکا و یورو اروپا.

کاربرانی که در گوگل پلی اکانت عربستان را دارند می توانند ازگیفت کارت گوگل پلی عربستان سعودی مصرف کنند و حساب خود را به وسیله این گیفت کارت شارژ نمایند و از کالا ها و خدمات غیر رایگان فروشگاه گوگل استفاده کنند.

چون ایران دچار تحریم است نمی شود گیفت کارت گوگل پلی عربستان را به شکل فیزیکی از فروشگاه های معمولی خریداری کرد. ولی کاربران ایرانی می توانند گیفت کارت گوگل پلی عربستان را از فروشگاه گیم کد خریداری نمایند و کد آن را دریافت کنند. به وسیله کد دریافتی اکانت خود را شارژ نمایند و پس از آن از فروشگاه گوگل خرید کنند.

از بزرگترین استور های بر خط جهان فروشگاه گوگل پلی است که به همه دارندگان گوشی های اندرویدی خدمات متفاوتی را ارائه می کند. بعضی از این خدمات رایگان هستند و کاربران بدون پرداخت مبلغی می توانند از آن ها استفاده کنند ولی برخی از آن ها پولی و غیر رایگان هستند که کاربر ها برای بهره مند شدن از این خدمات باید هزینه ای را پرداخت کنند که این کار را به وسیله گیفت کارت گوگل پلی عربستان یا کارت های اعتباری بین المللی انجام می دهند.

البته در ایران امکان استفاده از کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت ، ویزا کارت ، پی پال و غیره وجود ندارد و یا دشوار است ولی به آسانی می شود از گیفت کارت پلی استور عربستان برای شارژ حساب کاربری خود استفاده کرد.

موارد مصرف گیفت کارت گوگل پلی عربستان

شما به کمک گیفت کارت گوگل پلی عربستان می توانید از کتاب های آنلاین ، بازی ها ، موسیقی ها ، فیلم ها و غیره موجود در فروشگاه گوگل استفاده کنید و یا برای پرداخت های درون برنامه ای و حتی به روز رسانی اپلیکیشن ها نیز از گیفت کارت گوگل پلی عربستان سعودی استفاده نمایید.

همان گونه که قبلاٌ به شما گفتیم امکان خرید شارژ گوگل پلی عربستان از فروشگاه های زنجیره ای وجود ندارد بنابراین باید به سایت های ارائه دهنده این محصولات رجوع کرد که البته باید از بین این فروشگاه های اینترنتی به سراغ فروشگاه های امن و مطمئن رفت زیرا گیفت کارت های جعلی و تقلبی نیز در برخی از این سایت ها به فروش می رسند.

یکی از این فروشگاه های قابل اعتماد در زمینه فروش گیفت کارت گوگل پلی عربستان فروشگاه گیم کد است که سال های زیادی در این زمینه مشغول به کار می باشند.

اعتبارهای گیفت کارت گوگل پلی عربستان

فروشگاه گیم کد اقدام به ارائه گیفت کارت عربستان با میزان اعتبار های زیر نموده است و شما می توانید از بین بسته های زیر پکی که در نظر دارید را برگزینید و آن را ثبت سفارش نمایید و در اسرع وقت کد آن را دریافت کنید و به وسیله این کد اکانت خود را شارژ نموده و پس از آن از فروشگاه گوگل محصول مورد نظر را خریداری نمائید:

1 ) گیفت کارت 20 ریال گوگل پلی عربستان

2 ) گیفت کارت 30 ریال گوگل پلی عربستان

3 ) گیفت کارت 40 ریال گوگل پلی عربستان

4 ) گیفت کارت 50 ریال گوگل پلی عربستان

5 ) گیفت کارت 60 ریال گوگل پلی عربستان

6 ) گیفت کارت 70 ریال گوگل پلی عربستان

7 ) گیفت کارت 80 ریال گوگل پلی عربستان

8 ) گیفت کارت 90 ریال گوگل پلی عربستان

9 ) گیفت کارت 100 ریال گوگل پلی عربستان

10 ) گیفت کارت 125 ریال گوگل پلی عربستان

11 ) گیفت کارت 150 ریال گوگل پلی عربستان

12 ) گیفت کارت 175 ریال گوگل پلی عربستان

13 ) گیفت کارت 200 ریال گوگل پلی عربستان

14 ) گیفت کارت 225 ریال گوگل پلی عربستان

15 ) گیفت کارت 250 ریال گوگل پلی عربستان

16 ) گیفت کارت 275 ریال گوگل پلی عربستان

17 ) گیفت کارت 300 ریال گوگل پلی عربستان

18 ) گیفت کارت 325 ریال گوگل پلی عربستان

19 ) گیفت کارت 350 ریال گوگل پلی عربستان

20 ) گیفت کارت 375 ریال گوگل پلی عربستان

21 ) گیفت کارت 400 ریال گوگل پلی عربستان

ریجن مورد نظر برای  گیفت کارت پلی عربستان

در زمان خرید شارژ اکانت عربستان به قیمت و ریجن آن توجه کنید زیرا گیفت کارت خریداری شده به هیچ وجه قابل عودت نمی باشد. گیفت کارت پلی استور عربستان تاریخ انقضاء ندارد در نتیجه شما می توانید بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده نمائید و حتی آن را به دوستان خود هدیه دهید.

به این نکته توجه نمائید که ریجن گیفت کارت خریداری شده باید با ریجن حساب کاربریتان هماهنگ و یکسان باشد در غیر این صورت گیفت کارت شما مسدود می شود و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

شما همواره قادرید علاوه بر خرید شارژ حساب گوگل پلی عربستان از فروشگاه گیم کد ، از سایر محصولات این فروشگاه نیز خرید کنید مانند:

1 ) گیفت کارت های آمازون

2 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل با گیفت کارت

3 ) گیفت کارت های ریزر گلد

4 ) جم بازی گنشین ایمپکت با گیفت کارت

5 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

6 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

7 ) وی باکس بازی فورت نایت

8 ) گیفت کارت های پلی استیشن

9 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

10 ) و دیگر کالا های فروشگاه گیم کد

پشتیبانی بعد از خرید گیفت کارت گوگل پلی عربستان

فروشگاه گیم کد دارای بخش پشتیبان می باشد که از کارشناسان خبره در زمینه جم و گیفت کارت تشکیل شده است. شما بعد از خرید گیفت کارت google play عربستان از فروشگاه گیم کد ، قادرید به سرعت به محصول خود دسترسی یابید.

همچنین شما می توانید به صورت بیست و چهار ساعته و هر روز هفته حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد گیفت کارت پلی استور عربستان را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت گوگل پلی عربستان سعودی ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت گوگل پلی عربستان را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به فروشگاه گوگل باز نمائید.