گیفت کارت گوگل پلی هند

از کالا های مهم گوگل پلی می توان به بازی ها ، اپ های گوناگون ، music، کتاب های اینترنتی ، film و غیره اشاره کرد. گوگل پلی که از سال 2012 فعالیتش را آغاز کرده ، تا کنون بخش عمده ای از خدمات و محصولاتش را به شکل رایگان به کاربران عرضه می نماید. ولی برخی از محصولات و خدمات گوگل پلی غیر رایگان است و برای استفاده از آن ها باید اقدام به خرید گیفت کارت گوگل پلی هند نمود.

کار با گیفت کارت گوگل پلی هند بسیار راحت می باشد و فقط باید آن را از سایت گیم کد خریداری نمایید و آن را فعال سازی کنید.

یکی از پر مخاطب ترین استورهای گوگل پلی ، گوگل پلی هند است که از جمعیت 1.3 میلیارد نفری هندوستان بیش از 700 میلیون کاربر دارد و این خود به جذاب تر شدن این فروشگاه می افزاید در نتیجه نمی شود از کنار چنین جمعی از کاربران به راحتی عبور کرد.

گیفت کارت گوگل پلی هند یکی از مناسب ترین گیفت کارت های گوگل پلی است از لحاظ قیمت محصولات فروشگاه. همین موضوع باعث شده است تا در ایران هم کاربران زیادی به سراغ گیفت کارت گوگل پلی هند بیایند.

فروشگاه گوگل پلی برای کاربران فروشگاه هند محصولات ویژه ای را در نظر گرفته است تا بتواند از این بازار بزرگ آسیایی سهمی برای خود به دست آورد.

حساب کاربری گوگل پلی هند و مقرون به صرفه بودن گوگل پلی هند

گیفت کارت گوگل پلی هند بر اساس روپیه قیمت گذاری می شود و چون روپیه واحد پول هندوستان است در برابر ارز هایی مثل دلار و یورو از ارزش کمتری برخوردار است و همین موضوع باعث می شود تا کاربران ایرانی بیشتری به سمت گیفت کارت گوگل پلی هند کشیده شوند.

اما باز هم بهتر است قبل از خرید کالا یا خدمات از فروشگاه گوگل پلی هند از به صرفه بودن قیمت محصول مورد نظر با معادل آن در فروشگاه های دیگر کشور ها مثل آمریکا و کشور های اروپایی اطمینان حاصل فرمایید.

شما برای اینکه بتوانید از فروشگاه گوگل پلی هند خرید کنید باید یک حساب کاربری با آدرس هندوستان بسازید و یا اینکه نشانی ایمیل خود را به هندوستان تغییر دهید و بعد از آن می توانید از فروشگاه گوگل پلی هند خرید کنید.

اگر بخواهیم از لحاظ قیمتی کالا های موجود در فروشگاه گوگل پلی هند را با فروشگاه های گوگل پلی در آمریکا و اروپا قیاس نمائیم باید بگوییم بعضاٌ تا 90 درصد مقرون به صرفه تر می باشد البته برای کاربران ایرانی.

اعتبارات گوگل پلی هند ( کارت google play هند )

فروشگاه گیم کد برای رفاه حال کاربران خود اقدام به ارائه گیفت کارت گوگل پلی هند نموده است. شما می توانید گیفت کارت گوگل پلی هند را از بین بسته های زیر برگزینید و آن را ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید و بعد از آن ، خریدی متفاوت در فروشگاه گوگل پلی هند را تجربه نمایید:

1 ) گیفت کارت گوگل پلی 300 روپیه هند

2 ) گیفت کارت گوگل پلی 500 روپیه هند

3 ) گیفت کارت گوگل پلی 1000 روپیه هند

4 ) گیفت کارت گوگل پلی 1500 روپیه هند

همیشه شما به کمک گیفت کارت گوگل پلی هند می توانید پرداخت های درون برنامه ای خود را به آسانی انجام دهید.

گیفت کارت گوگل پلی هند

شارژ گوگل پلی هند و ردیم کردن کد

شما پس از خرید گیفت کارت گوگل پلی هند ، یک کد دریافت خواهید کرد که با Redeem کردن این کد در گوگل پلی می توانید حساب کاربری گوگل خود را شارژ نمایید و در زمان پرداخت درون برنامه ای و یا خرید از فروشگاه گوگل پلی از آن استفاده کنید.

سایت گیم کد همیشه در تلاش است تا لیست محصولات خود را کامل تر کند تا بتواند رضایت کاربران و مشتریان خود را حفظ نماید. شما همواره می توانید علاوه بر خرید اعتبار گوگل هند ارزان از فروشگاه گیم کد از دیگر کالا های دیجیتال موجود در سایت گیم کد خرید کنید. از محبوب ترین محصولات گیم کد می شود به موارد زیر اشاره کرد:

1 )گیفت کارت مولتی گیم کارت

2 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

3 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

4 ) گیفت کارت های ایکس باکس

5 ) گیفت کارت های استیم والت

6 ) گیفت کارت بیت کوین

7 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

8 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

9 ) جم بازی فری فایر

10 ) و سایر محصولات فروشگاه گیم کد

آیا گیفت کارت گوگل پلی هند دارای تاریخ انقضا بوده است؟

چون استفاده از گیفت کارت گوگل پلی هند (کارت google play هند) بدون محدودیت زمانی است ( فاقد تاریخ انقضاء می باشد ) ! شما هر موقع که تمایل داشته باشید می توانید از این کارت هدیه استفاده نمایید. در نتیجه ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای تهیه گیفت کارت گوگل پلی هند بسته 1500 روپیه را خریداری کنید زیرا تهیه گیفت کارت هایی با هزینه ی زیادتر به شما کمک می کند با توجه به نوسانات ارز گیفت کارت مقرون به صرفه تری داشته باشید.

فروشگاه گیم کد دارای بخش پشتیبان می باشد که از کارشناسان خبره در زمینه جم و گیفت کارت تشکیل شده است. شما می توانید تا 24 ساعت پس از خرید محصول با پشتیبان ها مشکلاتتان را در میان بگذارید.

دریافت گیفت کارت گوگل پلی هند از سایت گیم کد

شما بعد از خرید شارژ گوگل پلی هند (کارت google play هند ) از فروشگاه گیم کد ، آن را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید همه روزه و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها درموقع وجود مشکل و سوالی در مورد اعتبار گوگل هند ارزان را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را بیابید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت گوگل پلی هند ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به سهولت تنها با مراحلی ساده ، گیفت کارت گوگل پلی هند را تهیه نمائید و پنجره ای جدید را رو به سوی خرید از فروشگاه گوگل پلی هند باز نمایید.