گیفت کارت گوگل پلی ژاپن

گیفت کارت گوگل پلی ژاپن یکی از گیفت کارت های پر طرفدار در ایران است که یکی از دلایل آن مناسب تر بودن قیمت خدمات و کالا های موجود در فروشگاه گوگل ژاپن (اعتبار گوگل پلی ژاپن ارزانیا شارژ گوگل پلی ژاپن) است به نسبت فروشگاه های اروپایی و آمریکایی. اگر شما هم علاقمند به خرید از فروشگاه گوگل هستید به شما گیفت کارت google play ژاپن را پیشنهاد می کنیم. می توانید به کمک این گیفت کارت اکانت گوگل ژاپن خود را شارژ نمایید و بعد از آن به خرید از فروشگاه گوگل بپردازید.

در زمان خرید گیفت کارت گوگل ژاپن باید به یکسان بودن کشور اکانت خود با ریجن گیفت کارت توجه کنید در صورت عدم رعایت این نکته ، گیفت کارت شما مسدود می شود و امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

فعال سازی گیفت کارت google play ژاپن خود از طریق وب سایت و یا از طریق اپلیکیشن گوگل پلی انجام میگیرد. در هر دو روش برای فعال سازی باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1 ) ابتدا وارد سایت گوگل پلی و یا اپلیکشن گوگل پلی می شوید.

2 ) حالا باید وارد اکانت خود در گوگل شوید.

3 ) سپس از قسمت پروفایل خود گزینه Redeem را بیابید.

4 ) کد گیفت کارت گوگل ژاپن خریداری شده را تایپ نمایید.

5 ) اکنون گزینه ردیم را انتخاب نمایید.

6 ) حساب شما با موفقیت شارژ گردیده است.

تاسیس کمپانی google play  و دسترسی به محصولات آن

اگر بخواهیم در مورد چگونگی تاسیس گوگل پلی صحبت کنیم باید بگوییم که این شرکت در سال 2012 و از ترکیب شدن دو شرکت اندروید مارکت و گوگل موزیک به وجود آمد. این شرکت یک فروشگاه چند رسانه ای تحت وب است که محصولاتی همچون موسیقی ، بازی ، کتاب ، فیلم ، برنامه و غیره را در اختیار کاربران اندرویدی قرار می دهد. می توان گفت که به طور روزانه به تعداد این محصولات در گوگل پلی افزوده می شود به صورتی که تا کنون بیش از 2500000 محصول متنوع در این فروشگاه بارگذاری شده است.

کاربران گوشی های اندرویدی می توانند از طریق اپلیکیشن گوگل پلی و یا وب سایت گوگل پلی به این محصولات و خدمات دسترسی پیدا کنند. تا قبل از سال 2013 کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات و محصولات فروشگاه گوگل پلی با مشکل فیلترینگ از سوی گوگل پلی به علت تحریم روبرو بودند و باید برای استفاده از این خدمات آی پی خود را به غیر ایران تغییر می دادند. پس از برداشتن تحریم از سوی شرکت اپل برای کاربران IOS ، شرکت گوگل نیز این تحریم را برای کاربران اندرویدی برداشت و کاربران ایرانی هم می توانند مثل دیگر کاربران اندرویدی بدون مشکل از خدمات گوگل پلی استفاده نمایند.

موارد مصرف گیفت کارت گوگل پلی ژاپن

اکثر استفاده کاربرها از شارژ اکانت گوگل پلی ژاپن صرف خرید بازی ها و اپلیکیشن ها از فروشگاه گوگل می شود که البته بسیاری از این محصولات رایگان می باشد و فقط بابت محصولات غیر رایگان از گیفت کارت google play ژاپن را مصرف می نمایند.

شما برای تهیه گیفت کارت google play ژاپن باید به یکی از فروشگاه های امن و مطمئن اینترنتی مراجعه کنید زیرا امروزه ارائه گیفت کارت های جعلی به مشتریان از سوی برخی از این فروشگاه های اینترنتی افزایش پیدا کرده است. یکی از این فروشگاه های قابل اعتماد فروشگاه اینترنتی گیم کد است که دارای چندین سال سابقه و تجربه در زمینه گیفت کارت می باشد. اینک این فروشگاه گیفت کارت گوگل ژاپن را در لیست محصولات خود قرار داده و شما باید از بین بسته های زیر گیفت کارت  google playژاپن خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید و آن را به صورت آنی دریافت نمائید:

1 ) گیفت کارت 500 ین گوگل پلی ژاپن

2 ) گیفت کارت 1000 ین گوگل پلی ژاپن

3 ) گیفت کارت 1500 ین گوگل پلی ژاپن

4 ) گیفت کارت 2000 ین گوگل پلی ژاپن

5 ) گیفت کارت 3000 ین گوگل پلی ژاپن

6 ) گیفت کارت 5000 ین گوگل پلی ژاپن

7 ) گیفت کارت 10000 ین گوگل پلی ژاپن

شارژ اکانت گوگل پلی و سایر محصولات گیم کد

برای استفاده از خدمات فروشگاه گوگل باید یک اکانت در گوگل پلی داشته باشید تا بتوانید آن را شارژ نمایید و پس از دربافت اعتبار گوگل پلی ژاپن ارزان از فروشگاه گوگل خرید نمائید.

در اين فروشگاه علاوه بر خريد گیفت کارت گوگل ژاپن امكان خرید دیگر محصولات سایت گیم کد نیز فراهم شده است و شما می توانید از بین کالا های زیر محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

1 ) گیفت کارت مینت

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

6 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت ریوت اکسس

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

10 ) و دیگر محصولات سایت گیم کد

خرید از استور گوگل پلی با همکاری تیم پشتیبانی گیم کد

شما بعد از خرید گیفت کارت گوگل ژاپن از سایت گیم کد یک کد دریافت خواهید کرد که به وسیله آن می توانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید و پس از آن اقدام به خرید بازی ، برنامه و غیره از فروشگاه گوگل پلی نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید اعتبار گوگل پلی ژاپن ارزان ، فروشگاه گیم کد بوده چرا که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو ممکن برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، شارژ گوگل پلی ژاپن را انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

شما پس از ثبت سفارش گیفت کارت گوگل ژاپن در این فروشگاه ، آن را سریعا و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان گیم کد در تایم معینی پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید اعتبار گوگل پلی ژاپن ارزان می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت گوگل پلی ژاپن می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد در همه ی ایام هفته آماده ( روزهای تعطیل ) به خدمت دهی مشتریان عزیز می باشد.