گیفت کارت گوگل پلی لهستان

قطعاٌ شما هم با این مورد روبرو شده اید که می خواهید بازی یا برنامه ای را از گوگل پلی دریافت کنید اما متوجه می شوید که باید برای دریافت آن مبلغی را بپردازید. اگر شما هم از گیمر های موبایل باشید خواهید دید که برای استفاده از تمام امکانات بازی باید مواردی را از فروشگاه گوگل به صورت پرداخت درون برنامه ای خریداری کنید. شما به کمک گیفت کارت google play لهستان به راحتی قادرید موارد بالا را خریداری کنید. گوگل پلی یک فروشگاه بزرگ محصولات و خدمات اندرویدی می باشد که در سال 2012 و با یکی شدن گوگل موزیک و اندروید مارکت به وجود آمد و تا کنون چند میلیون برنامه و بازی را به کاربران سیستم های اندرویدی ارائه داده است.

محصولاتی که در فروشگاه گوگل پلی به کاربران اندرویدی ارائه می شوند شامل: film، بازی ، سریال ، music ، کتاب و غیره می باشد. شما هر برنامه ای را که از فروشگاه گوگل خریداری نمایید قدرید آن را روی تمام دستگاه های اندرویدی install واجرا کنید. ساخت یک اکانت در گوگل اولین کاری است که باید برای دانلود و خرید محصول از گوگل پلی انجام دهید و پس از آن می توانید به دانلود برنامه های رایگان و غیر رایگان از گوگل پلی اقدام نمایید. البته برای دانلود برنامه های غیر رایگان به گیفت کارت گوگل لهستان نیاز خواهید داشت.

توصیف حساب کاربری گوگل پلی

حساب کاربری google برای کاربران اندرویدی مانند شناسنامه عمل می کند و از این طریق است که می توانند از فروشگاه گوگل خرید کنند. اگر شما یک اکانت گوگل پلی داشته باشید به راحتی می توانید اطلاعات مهم روی گوشی خود را بر روی فضای ابری که در اختیارتان گذاشته می شود ذخیره کنید و دیگر نگران از دست رفتن آن ها نباشید و حتی با تعویض گوشی خود بعداٌ می توانید این اطلاعات را از طریق فضای ابری به گوشی جدید منتقل کنید.

گیفت کارت های گوگل پلی در دو مورد با هم تفاوت دارند: اول میزان شارژ که با توجه به نیاز خود می توانید مقدار شارژ مورد نظرتان را خریداری کنید و دوم ریجن گیفت کارت که آن هم با توجه به کشور اکانت خود باید برگزینید.

این نکته را به خاطر بسپارید که موجودی داخل گیفت کارت google play لهستان قابل انتقال به شخص دیگری نیست ضمن اینکه کشور اکانت شما باید با ریجن گیفت کارت خریداری شده یکی باشد و اگر نباشد گیفت کارت خریداری شده مسدود می شود و امکان استفاده از آن وجود ندارد. گیفت کارت گوگل پلی لهستان تاریخ مصرف ندارد و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی از آن بهره ببرید و یا آن را به دوستان خود هدیه دهید. در هنگام خرید گیفت کارت دقت کنید زیرا گیفت کارت خریداری شده قابل تعویض و عودت نمی باشد.

برخی نکاتی که در مورد حساب کاربری گوگل باید بدانید !

شما می توانید برای به دست آوردن نشانی مناسب برای ساخت حساب کاربری از برنامه گوگل مپ استفاده کنید. شما می توانید از این طریق برای هر برنامه ای که نیاز به آدرس دقیق غیر ایرانی دارد استفاده نمایید.

می توانید از 2 روش شارژ اکانت گوگل پلی لهستان را انجام دهید! یکی به وسیله سایت گوگل پلی و دیگری از طریق اپلیکیشن گوگل پلی.

به علت وجود تحریم امکان خرید گیفت کارت گوگل لهستان به صورت فیزیکی وجود ندارد و شما تنها قادرید کد گیفت کارت خریداری شده را دریافت کنید. از طریق همین کد می توانید اکانت خود را شارژ نمایید و از گوگل پلی استفاده کنید.

شما می توانید از طریق کارت های اعتباری مثل پی پال اکانت خود را شارژ کنید ولی به دلیل تحریم استفاده از این کارت ها در ایران با مشکلات زیادی همراه است و بهترین کار استفاده از گیفت کارت گوگل لهستان می باشد.

اعتبارات گیفت کارت گوگل پلی لهستان

فروشگاه گیم کد گیفت کارت گوگل لهستان را در دسترس شما قرار داده است و شما با توجه به میزان اعتبار مورد نیاز خود ، از بین بسته های زیر پک مورد نظر خود را (اعتبار گوگل لهستان ارزان) ثبت سفارش کنید و آن را در اسرع وقت و به صورت فوری تحویل بگیرید:

1 ) گیفت کارت 20 زلوتی گوگل پلی لهستان

2 ) گیفت کارت 50 زلوتی گوگل پلی لهستان

3 ) گیفت کارت 75 زلوتی گوگل پلی لهستان

4 ) گیفت کارت 150 زلوتی گوگل پلی لهستان

در هنگام داشتن چند اکانت گوگل چه کاری انجام دهم ؟

شما به کمک گیفت کارت گوگل پلی لهستان نمی توانید اقدام به خرید از دیگر فروشگاه ها نمایید و یا با آن محصولات فیزیکی خریداری کنید. امکان شارژ اکانت یوتیوب و نت فلیکس خود را به وسیله گیفت کارت google play لهستان  نیز وجود دارد و پس از آن به آاسنی از خدمات آن ها بهره مند گردید..

اگر بر روی موبایل خود چند اکانت گوگل دارید باید اکانت های اضافی را از طریق بخش تنظیمات گوشی حذف کنید و فقط یک اکانت در گوگل داشته باشید.

در زمان خرید از فروشگاه گوگل باید آی پی شما بر روی کشوری غیر از ایران تنظیم شده باشد و جی پی اس موبایلتان نیز خاموش باشد. همچنین برنامه هایی که امکان دسترسی به لوکیشن شما را دارند را ببندید.

دیگر محصولات دیجیتالی گیم کد کدام است ؟

از دیگر کالا های موجود در سایت گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

3 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت فیسبوک

5 ) گیفت کارت های آمازون

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 )گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) گیفت کارت های ایکس باکس

9 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

10 ) و سایر محصولات فروشگاه گیم کد

شما می توانید علاوه برشارژ حساب گوگل پلی لهستان از کالا های بالا نیز بهره مند گردید.

پشتیبانی گیم کد جهت خرید گیفت کارت گوگل پلی لهستان

فروشگاه گیم کد برای ارائه اعتبار گوگل پلی لهستان (اعتبار گوگل لهستان ارزان) با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت گوگل لهستان به صورت اورجینال و تحویل آنی در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت گوگل پلی لهستان را با این بخش در میان بگذارید و سریعتر از آنچه فکرش می کنید پاسخ خود را دریافت نمایید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به علت اورجینال بودن کد ها احتمال بروز خطا در آن ها غیر ممکن می باشد.