گیفت کارت Apple امارات

برای آن که بهتر با Apple id آشنا شوید باید بگوییم که Apple id یک حساب کاربری می باشد ویژه کاربران شرکت اپ شما به وسیله Apple id می توانید نسبت به خرید محصولات شرکت اپل اقدام کنید. به بیان ساده تر باید بگوییم که Apple id یک واسطه میان فروشگاه Apple و کاربر می باشد.

با استفاده از گیفت کارت iTunes می توانید Apple id خود را شارژ کرده و اقدام به خرید از Apple store نمایید مهمترین موضوع در استفاده از کد گیفت کارت آیتونز استفاده از vpn هنگام ردیم کد گیفت کارت می باشد.

چنانچه هنگام ردیم کد گیفت کارت آیتونز امارات از وی پی ان استفاده نکنید کد گیفت کارت شما بلاک خواهد شد و سایت GameCode.iR هیچگونه مسئولیتی قبول نخوهد کرد لذا هنگام ردیم کد گیفت کارت آیتونز امارات حتما به این مسئله توجه کنید.

مهم ترین موضوع قبل از خرید گیفت کارت آیتونز امارات توجه به کشور اکانت Apple id شماست در واقع باید متناسب با کشور اکانت اپل ایدی خود خرید کنید در غیر اینصورت نمی توانید از کد گیفت کارت خود استفاده کنید.

شما به وسیله گیفت کارت آیتونز امارات می توانید account اپل آی دی خود را شارژ کنید و بدون انجام این کار نمی توانید از اپل استور خرید کنید.

این نکته را به خاطر بسپارید که شما هر محصولی را که از اپل استور و به وسیله گیفت کارت آیتونز خریداری می کنید در Apple id شما ماندگار می گردد و به راحتی می توانید آن ها را بر روی همه دستگاه های اپل خود ، انتقال دهید.

اعتبارهای خرید گیفت کارت آیتونز امارات

اگر می خواهید گیفت کارت آیتونز امارات را تهیه کنید ما به شما فروشگاه گیم کد را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه گیفت کارت آیتونز امارات را با میزان اعتبار های زیر در اختیار شما قرار می دهد:

1 ) گیفت کارت 50 درهم آیتونز امارات

2 ) گیفت کارت 100 درهم آیتونز امارات

3 ) گیفت کارت 250 درهم آیتونز امارات

4 ) گیفت کارت 500 درهم آیتونز امارات

شما پس از خرید گیفت کارت آیتونز امارات از سایت گیم کد ، آن را در کوتاه ترین زمان و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت و بعد از Redeem کردن آن می توانید از اپل استور خرید کنید.

محصولات مرتبط گیفت کارت Apple امارات

فروشگاه گیم کد علاوه بر خرید گیفت کارت آیتونز امارات محصولات دیگری هم برای عرضه به شما دارد مثل :

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

3 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

6 ) گیفت کارت های آمازون

7 ) گیفت کارت یوسی پابجی موبایل

8 ) گیفت کارت کارما کوین

9 ) گیفت کارت ویباکس فورتنایت آمریکا

10 ) و سایر محصولات فروشگاه گیم کد

شما پس از خرید گیفت کارت آیتونز امارات از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان سایت گیم کد در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت Apple امارات می باشد.

ایجاد حس اعتماد و اطمینان مشتری همواره از اصول کاری سایت گیم کد بوده و به این اصول نیز همچنان پایبند است.