گیفت کارت ایتونز ترکیه

همانطور که در ایران جهت نیاز های روزانه شما با شارژ های ایرانسل و همراه اول ، کارت عابر بانک و کارت های هدیه کار های خود را انجام می دهید ، در ترکیه هم کارت های مشابه و همچنین مستر کارت و ویزا کارت و خرید گیفت کارت ایتونز موجود می باشد ، که مردم ترکیه با این کارت ها نیاز های خود را برطرف می کنند.

شما با تهیه ی گیفت کارت آیتونز ترکیه می توانید. از مراکز فروش اپل خرید داشته باشید که خرید های شما می تواند شامل : موزیک ، فیلم ، سریال و غیره باشد که در انواع زمینه ها فعالیت می کنند. شما با توجه به نیاز خود محصول مورد نظرتان را انتخاب کرده و خریداری می کنید.

یکی از محبوب ترین گیفت کارت ها که اکنون قابل استفاده روی دستگاه های اپل مثل آیفون ، آیپد و مک است. گیفت کارت ایتونز ترکیه می باشد. خرید گیفت کارت آیتونز ترکیه فقط در اپل آی دی ترکیه شارژ می شود. دسترسی شما را به بهترین فروشگاه یعنی استور اپل که دارای بیشترین و بهترین و پیشرفته ترین نوع بازی ها ، برنامه ها ، فیلم ها ، کتاب ها و موزیک ها است فراهم می کند. به دلیل محبوبیت زیاد این گیفت کارت افرادی از کشورهای دیگر هم ترجیح می دهند. گیفت کارت ایتونز ترکیه را تهیه و شارژ نمایند. گیفت کارت که ویژه هدیه دادن است در واقع نوعی پول مجازی است. اما این کارت قابل پس گرفتن ، تعویض و یا انتقال دادن به شخص دیگری نمی باشد.

نکاتی در مورد گیفت کارت اپل ترکیه

این گیفت کارت فقط قابل استفاده برای Apple ID ترکیه می باشد ، پس در زمان خرید به نشانی اپل آی دی خود توجه نمایید.

اگر نمی دانید اپل ID شما متعلق به کدام کشور است با قسمت پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید.

این گیفت کارت به شکل یک کد است و هنگامی که آن را در حساب Apple خود وارد کردید به آسانی اپل ID شما به میزان اعتبار گیفت کارت خریداری شده شارژ می گردد.

گیفت کارت ایتونز ترکیه هم اکنون در سایت گیم کد با اعتبار های زیر در اختیار شما می باشد :

1 ) گیفت کارت 25 لیر اپل آیتونز ترکیه

2 ) گیفت کارت 50 لیر اپل آیتونز ترکیه

به هیچ دلیلی گیفت کارت ایتونز ترکیه خریداری شده را جهت دریافت کالا یا خدمات از دیگران ، معامله نکنید. بعضی افراد سود جو و کلاهبردار از شما می خواهند که به جای ارسال پول ، برای آن ها گیفت کارت ایتونز ارسال نمایید. تا آن ها به شما سرویس یا کالایی عرضه کنند. به علاوه ممکن است با استفاده از شماره های مجازی و هویت های تقلبی از کشورهایی همچون آمریکا ، فیلیپین و غیره با شما در شبکه های مجازی طرح رفاقت یا شراکت بریزند و با دادن وعده های تو خالی و وسوسه انگیز ، اعتماد شما را جلب نمایند و سپس از شما درخواست گیفت کارت کنند. در صورت ارسال گیفت کارت آیتونز به این شخاص ، آن ها گیفت کارت را در اکانت های خود استفاده می کنند و بعد به شما می گویند که این کد قبلاٌ استفاده شده است و در نتیجه شما پول خود را از دست می دهید. بنابراین لطفا از ارسال کد خریداری شده به دیگران جداٌ خودداری نمایید.

دیگر محصولات سایت گیم کد

به علاوه در فروشگاه گیم کد انواع دیگری از گیفت کارت ها  همچون گیفت کارت ایتونز ترکیه جهت خرید موجود می باشند ، برای نمونه می توان به :

1 ) گیفت کارت اوریجین

2 ) گیفت کارت پلی‌ استیشن آلمان

3 ) گیفت کارت ایکس باکس

4 ) گیفت کارت بلیزارد بتل نت

5 ) گیفت کارت نینتندو

6 ) گیفت کارت نت فلیکس انگلیس

7 ) گیفت کارت اسپاتیفای

8 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

9 ) گیفت کارت ویزا کارت

10 ) و غیره

اشاره کرد که در صورت لزوم می توانید آنها را از همین فروشگاه به شکل حرفه ای خریداری کنید و از خرید آنلاین خود بیشترین لذت را ببرید.

شما پس از خرید گیفت کارت اپل ترکیه – گیفت کارت ایتونز ترکیه آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.