گیفت کارت لیگ اف لجندز League of Legend ترکیه

کارت هدیه لیگ اف لجندز را می توانید از سایت گیم کد تهیه کنید. کد مجازی گیفت کارت خریداری شده بلافاصله بعد از طی کردن مراحل خرید برایتان از طریق ایمیل ارسال می گردد. پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید به موجودی و ریجن گیفت کارت بسیار دقت کنید چون به هیچ عنوان این کارت شارژ قابل تعویض نمی باشد.

  • مراحل تهیه گیفت کارت لیگ آف لجندز League of Legend ترکیه از فروشگاه گیم کد:

1 )  در سایت گیم کد عضو شوید.

2 ) به بخش گیفت کارت لیگ آف لجندز ترکیه رفته و درخواست خرید گیفت کارت را ثبت نمایید.

3 ) اطلاعات خواسته شده را تکمیل و هزینه آنرا پرداخت کنید.

4 ) اکنون گیفت کارت مورد نظر را خریداری نموده اید.

لیگ اف لجندز ترکیه توسط شرکت ریوت و در سال 2009 برای سیستم عامل های مک و ویندوز طراحی شد. این بازی در سبک استراتژیک و الهام گرفته از بازی وارکرافت 3 می باشد که محبوبیت بسیاری در دنیا پیدا کرده است. مهمترين علتی كه باعث محبوبيت لیگ اف لجندز ترکیه نسبت به ديگر بازی های اين هم ژانر شده این است که حریف های اين بازی به آسانی کشته نمی شوند و نیاز به اجرای توانایی های خاص گیمر دارد.

Flash ( 300 Second Cooldown ) در بازی لیگ اف لجندز ترکیه:

فلش دوست داشتنی ترین Spell است که به شما اجازه می دهد تا در هر سو از فاصله ای کوتاه بپرید. این ویژگی ممکن است در آغاز خیلی ساده به نظر برسد ولی منعطف بودن Flash به شما اجازه می دهد در موقعیت های حمله و دفاع به همان میزان قابل استفاده باشید. می شود از این توانایی جهت درگیر کردن و غافلگیری حریف استفاده کرد.

یک ترکیب گروهی چیست؟

از آنجا که لیگ اف لجندز ترکیه یک بازی تیمی 5 در مقابل 5 است ، گزینش قهرمانان در گروه ، ترکیبی بسیار واجب است. اغلب اوقات ، با بالا بردن توانایی ها و نقاط قوت چمپیون های خود می توانید شانس گروه خود را برای غلبه بر حریف افزایش دهید. یک مثال راحت برای درک این مسئله این است که 5 قهرمانی که انتخاب می کنید دارای طلسم و توانایی هایی هستند و می توانند در نبردهای 5 به 5 که در زمان اجرای بازی صورت می گیرد شما را به پیروزی برسانند. هر گروه هدفی در ذهن می پروراند که به عنوان شرط پیروزی شناخته می شود. شرط پیروز شدن این است که چندین عضو گروه را به صورت همزمان بگیرد و بکشد. هر گروهی که بهتر این کار را صورت دهد احتمال پیروز شدنش در گیم بیشتر است.

تهیه گیفت کارت لیگ آف لجندز ترکیه همان Riot Point ها می باشند که مي توان با خرید این کارت هدیه آنرا شارژ کرد. همچنين کارت شارژ League Of Legend ترکیه قابلیت افزایش امتیاز در بازی را دارد. می توانید با تهیه این کارت هدیه خرید اسکین لیگ اف لجندز برای این بازی داشته باشید.

برای تهیه کارت هدیه لیگ اف لجندز باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد تا با نوع جعلی این محصول روبرو نشوید. برای خرید این گیفت کارت می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید و این محصول را به صورت اورجینال از فروشگاه گیم کد خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 400 ریوت پوینت League of Legend ترکیه

2 ) گیفت کارت 840 ریوت پوینت League of Legend ترکیه

3 ) گیفت کارت 1780 ریوت پوینت League of Legend ترکیه

4 ) گیفت کارت 3620 ریوت پوینت League of Legend ترکیه

5 ) گیفت کارت 6450 ریوت پوینت League of Legend ترکیه

6 ) گیفت کارت 12800 ریوت پوینت League of Legend ترکیه

همانطور که گفته شده یکی از امکانات ویژه گیفت کارت لیگ اف لجندز ترکیه به دست اوردن RP می باشد که همان امتیازهای کسب شده در بازی می باشد. هرچقدر بشود امتیاز بیشتری کسب نمود ، چمپیون یا قهرمان های بیشتری را می توان به تیم جنگی خود افزود و توان و شکست ناپذیری را بالا برد. تهیه تجهیزات و امکانات به وسیله این گیفت کارت میسر است. این بازی دارای گرافیک جذاب و مهیج است که هر پلیری را به سمت خود جذب می نماید.

شما می توانید در سایت گیم کد از دیگر کالاهای موجود در این فروشگاه نیز خرید کنید. از جمله این کالاها می شود به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) جم بازی دیز آف امپایر

2 ) گیفت کارت هتلز دات کام

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) الماس بازی Trivia Royale

5 ) جم بازی World Of War Machines

6 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت های گوگل پلی

10 ) و دیگر کالا های سایت گیم کد

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز League of Legend ترکیه محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز ترکیه را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که گیفت کارت لیگ اف لجندز ترکیه جزء کارت های پر طرفدار شرکت ریوت است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این گیفت کارت را با کمترین اشتباه ثبت سفارش کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز League of Legend ترکیه می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.