گیفت کارت پلی استیشن دانمارک

گیفت کارت پلی استیشن دانمارک در واقع یک کالایی است که به کمک آن می توان حساب کاربری خود را شارژ نمود و از خدمات استور پلی استیشن دانمارک استفاده کرد. از گیفت کارت های محبوب شرکت سونی می توان به گیفت کارت پلی استیشن دانمارک اشاره کرد که از مزیت های آن نیز می توان به کارایی راحت آن اشاره کرد.

به راحتی می توان این گیفت کارت را جایگزین کارت های اعتباری مثل پی پال کرد که استفاده از این کارت های اعتباری در ایران مشکلات زیادی را برای شارژ کردن اکانت پلی استیشن به همراه دارد که همانطور که می دانید دلیل آن تحریم بودن ایران است. شما نمی توانید گیفت کارت پلی استیشن دانمارک را به صورت فیزیکی و مستقیم از فروشگاه های سطح شهر خریداری کنید. چون به علت تحریم بودن ایران ، اینگونه گیفت کارت ها به کشور ما وارد نمی شود و فقط امکان خرید آن به صورت دیجیتالی میسر می باشد.

برای تهیه گیفت کارت psn دانمارک باید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید که جزء سایت های معتبر در زمینه ارائه این گیفت کارت می باشد. می توانید به راحتی آن را ثبت سفارش کنید و پس از پرداخت هزینه آن ، گیفت کارت مورد نظرتان را در اسرع وقت و به شکل کد دریافت نمایید.

مزایای خرید گیفت کارت psn پلی استیشن

برای تهیه جم باری های پلی استیشن و برای این که بتوانید سریع تر پله های ترقی را پشت سر بگذارید. باید گیفت کارت psn دانمارک را خریداری کنید. گیفت کارت پلی استیشن دانمارک فاقد تاریخ مصرف می باشد . همین موضوع باعث شده است. بتوانید بدون محدودیت در زمان از آن استفاده کنید . یا آن را به دوستان خود هدیه دهید. اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید . که نمی توانید موجودی حساب خود را به اکانت شخص دیگری انتقال دهید.

شما به راحتی می توانید این کارت هدیه را مثل کارت های هدیه بانکی به دوستان خود اهدا کنید. این گیفت کارت فقط بر روی اکانت پلی استیشن دانمارک قابل فعال سازی می باشد. بنابراین باید در هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن دانمارک به هماهنگ بودن ریجن گیفت کارت با کشور اکانت توجه کنید. علاوه بر این باید به نوع گیفت کارت و میزان اعتبار آن نیز توجه کنید. زیرا گیفت کارت فروخته شده به هیچ وجه قابل عودت و یا تعویض نمی باشد.

اعتبارهای گیفت کارت پلی استیشن دانمارک

به تازگی فروشگاه گیم کد در اقدامی جدید گیفت کارت psn دانمارک را در لیست محصولات خود قرار داده است. علت آن هم برای رفاه هرچه بیشتر کاربران این فروشگاه می باشد.

شما باید از بین اعتبار های موجود این گیفت کارت در سایت گیم کد ، اعتبار مورد نظر خود را انتخاب کنید. تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر به دست شما برسد. اعتبار های موجود گیفت کارت پلی استیشن دانمارک در سایت گیم کد به شرح زیر است :

1 ) گیفت کارت 200 کرون ps5 دانمارک

2 ) گیفت کارت 400 کرون psn دانمارک

3 ) گیفت کارت 3 ماهه ps پلاس دانمارک

از دیگر مزایای گیفت کارت پلی استیشن دانمارک این است. که شما می توانید هر محصول جدیدی که به فروشگاه پلی استیشن دانمارک وارد می شود. به وسیله این گیفت کارت خریداری کنید و نیازی به داشتن کارت های اعتباری بین المللی هم نمی باشد. از محصولات پر مخاطب استور پلی استیشن دانمارک می توان به انواع بازی اشاره کرد که روز به روز بر تعداد آن افزوده می شود.

برای خرید بازی از پلی استیشن استور دانمارک باید ابتدا گیفت کارت psn دانمارک را خریداری کنید. پس از دریافت کد آن ، اکانت خود را شارژ نمایید. بعد از آن با استفاده از موجودی اکانت خود از محصولات متنوعی مثل : انواع گیم ، دی ال سی ، گیم های کلاسیک پلی استیشن 1 ، تم ، سریال ، گیم های پلی استیشن 3 ، فیلم و غیره بهره مند شوید.

محصولات مرتبط

سایت گیم کد محصولات مختلف زیادی در زمینه گیفت کارت و جم دارد. شما می توانید مضاف بر تهیه گیفت کارت پلی استیشن دانمارک از دیگر کالا های موجود در این فروشگاه نیز خرید کنید :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن

2 ) گیفت کارت نت فلیکس

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

5 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

6 ) گیفت کارت ایکس باکس

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و سایر محصولات پر مخاطب سایت گیم کد

تیم پشتیبانی گیم کد

باز هم باید متذکر شویم که شما به وسیله کد گیفت کارت پلی استیشن دانمارک می توانید اکانت خود در پلی استیشن دانمارک را شارژ کنید. این در حالی است که اگر بخواهید این کار را به کمک کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت انجام دهید. ابتدا باید هویت شما احراز شود البته در کشوری به غیر از ایران تا پس از آن بتوانید یک حساب بانکی بین المللی افتتاح کنید. به دنبال آن مشکلات دیگری را پشت سر بگذارید تا در آخر بشود به وسیله آن اکانت خود را شارژ نمایید.

شما پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن دانمارک از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت پلی استیشن دانمارک ، فروشگاه گیم کد است. که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت psn دانمارک خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت پلی استیشن دانمارک را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های دانمارک شرکت پلی استیشن آشنا سازد.