خرید گیفت کارت پلی استیشن چک

بازی های ویدئویی در حال حاضر بسیار تغییر کرده است و به سمت بازی های مولتی پلیر وآنلاین پیش می رود و از سوی گیمر ها نیز با استقبال خوبی رویرو شده است. به این سبب شرکت های سازنده بازی های ویدئویی هم به سمت ساخت گیم های آنلاین و مولتی پلیر کشیده شده اند ؛ مثل بازی بتل فیلد که بیشتر تمرکز آن روی پارت بازی چند نفره است تا قسمت داستانی و یا در بازی کال آف دیوتی بخش داستانی بازی حذف گشته است و به جای آن به قسمت مولتی پلیر بازی توجه شده است.

گیمر ها برای اینکه بتوانند این دست بازی های آنلاین را تجربه کنند به اینترنت احتیاج دارند. علاوه بر اینترنت به گیفت کارت پلی استیشن پلاس چک هم نیاز دارند. شبکه پلی استیشن پلاس یک خدمت پولی Play Station Network است که به کمک آن می توانید به اجرای بازی های آنلان تحت وب بپردازید. البته گیفت کارت پلی استیشن پلاس چک خدمات دیگری هم ارائه می کند مثل:

1 ) دسترسی به بازی های رایگانی که به شکل ماهانه ارائه می شوند.

2 ) دسترسی به بعضی از تم ها فراهم است.

3 ) استفاده از تخفیف ها در زمان خرید از فروشگاه پلی استیشن چک مهیا است.

4 ) دسترسی داشتن به برخی از گیم ها.

5 ) فراهم بودن شرایط برای دسترسی به نسخه بتا بعضی از بازی ها.

6 ) و خدمات گوناگون دیگر.

موارد مصرف گیفت کارت پلی استیشن چک

ریجن پلی استیشن چک ، گیفت کارت دیگری هم علاوه بر گیفت کارت پلی استیشن پلاس چک دارد به نام گیفت کارت psn چک . خدمات و محصولاتی که قادرید با این گیفت کارت تهیه کنید شامل: انواع سریال ها ، فیلم ها ، بازی ها ، تم ها ، جم ها ، کالا های صوتی ، محصولات تصویری ، DLC ، خرید های درون برنامه ای و بسیاری دیگر می باشد.

اگر قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن چک را دارید باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمائید زیرا امروزه گیفت کارت های تقلبی هم در بعضی از فروشگاه ها به فروش می رسند که در صورت استفاده از این گیفت کارت ها ، اکانت شما برای همیشه بلاک می شود. بنابراین برای خرید گیفت کارت psn چک باید به یک سایت معتبر مثل سایت گیم کد مراجعه کنید. این فروشگاه سابقه طولانی در زمینه ارائه گیفت کارت اصل و اورجینال دارد و امروز هم گیفت کارت ps4 چک را با میزان اعتبار های زیر در دسترس شما گذاشته است. شما تنها کاری که باید برای خرید این گیفت کارت انجام دهید ثبت سفارش آن است:

1 ) گیفت کارت 100 کرونا پلی استیشن چک

2 ) گیفت کارت 250 کرونا پلی استیشن چک

3 ) گیفت کارت 500 کرونا پلی استیشن چک

4 ) گیفت کارت 750 کرونا پلی استیشن چک

5 ) گیفت کارت 1000 کرونا پلی استیشن چک

6 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه چک

7 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله چک

امکانات گیفت کارت پلی استیشن چک

پس از ثبت سفارش گیفت کارت پلی استیشن چک ، کد محصول برای شما ارسال می گردد که به وسیله این کد می توانید اقدام به شارژ اکانت خود نمایید.

گیفت کارت ps4 چک و فروشگاه پلی استیشن چک از محبوبیت بالایی در بین کاربران ایرانی برخوردار است دلیل آن هم مناسبب تر بودن قیمت محصولات این فروشگاه به نسبت فروشگاه های آمریکایی و اروپایی است.

در زمان خرید دقت داشته باشید که گیفت کارت psn چک فقط بر روی اکانت پلی استیشن چک قابل ردیم شدن است و عدم توجه به این نکته گیفت کارت خریداری شده را مسدود می کند.

اگر نمی دانید که کشور اکانت شما مختص کدام کشور است این موضوع را با بخش پشتیبان سایت گیم کد در میان بگذارید تا آنها بتوانند شما را راهنمایی کنند.

گیفت کارت ps4 چک امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده مانند:

1 ) امکان تهیه اشتراک پلی استیشن پلاس چک به وسیله گیفت کارت پلی استیشن چک.

2 ) خرید موسیقی از فروشگاه پلی استیشن چک بدون هیچ مشکلی.

3 ) استفاده از تخفیفات ویژه در هنگام خرید محصول از سایت پلی استیشن چک.

4 ) خرید و یا پیش خرید بازی های پلی استیشن از استور پلی استیشن چک.

5 ) شما می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن چک ، اکانت خود را به اندازه اعتبار گیفت کارت خریداری شده شارژ نمایید.

6 ) استفاده بدون قید و شرط از همه محصولات و خدمات پلی استیشن استور چک.

7 ) و مزایای دیگر.

نحوه ی خدمت رسانی کارشناسان گیم کد و سایر محصولات آن

سایت گیم کد همیشه در مسیر به روز رسانی محصولات خود می باشد. از این رو محصولات متنوع دیگری هم علاوه بر گیفت کارت پلی استیشن چک در لیست محصولات خود دارد از جمله آن ها می توان به:

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) گیفت کارت های گوگل پلی

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) گیفت کارت های استیم والت

5 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

6 ) مستر کارت مجازی

7 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

8 ) گیفت کارت نت فلیکس

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و سایر محصولات سایت گیم کد

چنانچه به دنبال خریدی مطمئن هستید که کد شما سریعا قابل استفاده باشد و همچنین نیاز به هزینه ی کمتری داشته باشد باید بگوییم سایت گیم کد برای شما بهترین گزینه بوده است.

این سایت با قراردادن تیم پشتیبانی آنلاین در وظایف کاری خود و همچنین پاسخ گویی آنلاین و 24 ساعته پس از ثبت سفارش ازعهده ی مسئولیت های خود در قبال مشتری به خوبی برآمده است.

شما پس از خرید هر کدام از محصولات فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

گیفت کارت پلی استیشن چک را همین الان از سایت گیم کد خرید نمئید چرا که این محصول کاملا اورجینال و دارای قیمت فوق العاده به صرفه میباشد.