گیفت کارت پلی استیشن کویت

همه کاربران کنسول های پلی استیشن مثل: Play Station Vita TV ، Play Station Vita ، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 می توانند از خدمات و محصولات فروشگاه پلی استیشن استفاده کنند به شرطی که گیفت کارت PlayStation کویت را خریداری کرده باشند. پلی استیشن استور در اصل یک شبکه بر خط کمپانی Play Station است که به صورت آنلاین به کاربران خود خدمات ارائه می نمایند. بخش عمده ای از خدمات پلی استیشن استور کویت به شرح زیر است:

1 ) خرید گیم های کمپانی سونی برای کنسول پلی استیشن: به وسله گیفت کارت psn کویت بدون هیچ مشکلی می توانید از پلی استیشن استور گیم تهیه کنید.

2 ) به روز رسانی خودکار کنسول Play Station به شکل کاملاٌ رایگان: اگر می خواهید کنسول پلی استیشن خود را دور نیاندازید باید آن را به روز رسانی نمائید و این کار به شکل خودکار از طرف شرکت سونی صورت می پذیرد به شرطی که یک اکانت در فروشگاه پلی استیشن داشته باشید.

3 ) قسمت پر مخاطب تریال: فروشگاه پلی استیشن بازی های محبوب خود را در این بخش قرار می دهد و شما می توانید به مدت 1 ساعت به بازی با آن بپردازید و اگر باب میل شما بود آن را خریداری نمائید.

4 ) بازی های غیر پولی پلی استیشن: دارندگان گیفت کارت PlayStation کویت می توانند از بازی های رایگان پلی استیشن استور که به صورت ماهانه ارائه می شوند بهره مند شوند.

ریجن گیفت کارت پلی اسیتشن کویت

فروشگاه Play Station یک سیستم و شبکه از کاربران کنسول های شرکت سونی است که تا به امروز بیش از 115 میلیون کاربر فعال دارد.

خوبی گیفت کارت psn کویت در این است که فاقد تاریخ انقضاء می باشد و می توانید آن را به عزیزان خود هدیه دهید و یا خودتان بدون هیچ محدودیتی آن را مصرف نمائید.

گیفت کارت های پلی استیشن ریجن های متفاوتی دارند و شما باید با توجه به ریجن ، گیفت کارت خود را انتخاب کنید. منظور از ریجن یعنی منطقه جغرافیایی تحت پوشش گیفت کارتی که دارید. ریجن های گیفت کارت پلی استیشن به شرح زیر هستند:

1 ) منطقه آمریکای شمالی که به ریجن شماره یک مشهور است.

2 ) منطقه اروپا و کشور های عربی که به ریجن شماره دو مشهور است.

3 ) منطقه آسیا که به ریجن شماره سه مشهور است.

تحت هر شرایطی که نمی دانید ریجن گیفت کارت شما چه کشوری است ، می توانید این موضوع را با بخش پشتیبان سایت گیم کد در میان بگذارید تا آن ها مشکل شما را بر طرف کنند. پس فراموش نکنید که در هنگام انتخاب گیفت کارت باید به هماهنگ بودن ریجن گیفت کارت با کشور حساب کاربری Play Station توجه نمایید. به بیان ساده تر یعنی اگر شما می خواهید گیفت کارت PlayStation کویت را خریداری کنید باید کشور اکانت شما نیز کویت باشد در غیر این صورت گیفت کارت psn کویت قابل Redeem کردن نمی باشد.

اعتبارات شارژ پلی استیشن کویت

اگر به این نتیجه رسیده اید که گیفت کارت psn کویت را خریداری کنید می توانید این کار را با مراجعه به سایت گیم کد و ثبت سفارش گیفت کارت مورد نظر انجام دهید و آن را در اسرع وقت و به شکل آنی دریافت نمائید. گیفت کارت psn کویت با اعتبار های زیر در فروشگاه گیم کد موجود می باشد:

1 ) گیفت کارت 5 دینار پلی استیشن کویت

2 ) گیفت کارت 10 دینار پلی استیشن کویت

3 ) گیفت کارت 20 دینار پلی استیشن کویت

4 ) گیفت کارت 50 دینار پلی استیشن کویت

5 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ماهه کویت

6 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه کویت

7 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله کویت

معتبر بودن فروشگاه اینترنتی از اصول اساسی شارز حساب پلی استیشن کویت

حتماٌ پیش از اقدام به خرید گیفت کارت PlayStation کویت یک فروشگاه اینترنتی مطمئن برگزینید. زیرا بعضی از این فروشگاه ها گیفت کارت های تقلبی را به فروش می رسانند و در صورت استفاده شما از این گیفت کارت ها علاوه بر هدر رفت پولتان سبب بلاک شدن اکانت شما نیز می شوند. از جمله فروشگاه های امن و قابل اعتماد می توان به فروشگاه گیم کد اشاره نمود که سابقه چند ساله در ارائه گیفت کارت های اورجینال و مطمئن دارد و تا کنون رضایت کاربران خود را جلب کرده است.

در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن مبلغ و ریجن آن را به خاطر بسپارید زیرا گیفت کارت فروخته شده به هیچ وجه قابل تعویض و یا عودت نمی باشد.ب

برخی از محصولات سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد از لحاظ تعداد و تنوع محصولات در سطح قابل قبولی می باشد و شما همواره قادرید علاوه بر خریدشارژ پلی استیشن کویت از سایت گیم کد ، از سایر محصولات متنوع این فروشگاه نیز خرید نمائید. کالا های پر طرفدار فروشگاه گیم کد به شرح زیر می باشند:

1 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

4 ) گیفت کارت نت فلیکس

5 ) گیفت کارت های آمازون

6 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

7 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

8 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

9 ) گیفت کارت های گوگل پلی

10 ) و دیگر کالا های دیجیتالی سایت گیم کد

همراهی بی وقفه ی تیم پشتیبانی گیم کد

تیم فنی و فروش گیم کد همیشه به صورت 24 ساعته در خدمت شما بوده است و خرید گیفت کارت PlayStation کویت را در بستری کاملا امن و راحت برای مشتریان عزیز امکان پذیر نموده است. این تیم در روزهای تعطیل نیز شما را همراهی می کند البته که این سایت با فروش گیفت کارت پلی اسنیشن کویت درنازلترین قیمت و پشتیبانی سریع در دسته ی محبوب ترین سایت های خرید گیفت کارت پلی استیشن و سایر گیفت کارت ها بوده است.