گیفت کارت گوگل پلی مالزی

گوگل پلی در اصل یک سیستم توزیع دیجیتالی است که به وسیله کمپانی گوگل ساخته شده است. گوگل پلی یک فروشگاه محصولات دیجیتالی برای کاربران سیستم عامل اندروید محسوب می شود و شما می توانید برنامه و کالایی را که در نظر دارید از گوگل پلی دانلود کنید.

شما در گوگل پلی می توانید محصولاتی مثل: کتاب ، music، بازی ، film، app و غیره را خریداری نمایید. شما به کمک گیفت کارت گوگل پلی مالزی که یک کارت هدیه شرکت گوگل محسوب می شود می توانید از گوگل پلی خرید کنید و یا آن را به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید.

شرکت گوگل با تغییر در روش توزیع دیجیتال در 6 مارس 2012 و با ادغام اندروید مارکت ، گوگل موزیک و Google eBookstore گوگل پلی را تاسیس نمود.

یکی دیگر از سرویس های زیر مجموعه گوگل پلی ، Google Play Games است که در سال 2013 و در کنفرانس کارشناسان گوگل معرفی شد. گوگل پلی گیمز یک سیستم آنلاین برای سیستم عامل اندروید است که در آن اطلاعات بازی ها ، تابلو های اجتماعی و عمومی ، ویژگی های بازی های چند نفره ، ذخیره بازی ها و غیره را به کاربران خود ارائه می دهد.

کمپانی گوگل و تاثیر رشد تکنولوژی بر دنیای مجازی

در سال 2013 کاربران ایرانی که در خرید گیفت کارت گوگل پلی با مشکل رویرو می شدند برطرف شد و تمام کسانی که پیش از این از ورژن مارکت استفاده می کردند به شکل خودکار به ورژن گوگل پلی به روز رسانی شدند. پس از لغو تحریم از سوی شرکت گوگل برای کاربران ایرانی استفاده از گیفت کارت گوگل پلی بدون مشکل ممکن می باشد. هرچقدر نرم افزار گوگل پلی update شود ، باعث می شود اپلیکیشن های گوگل راحت تر دانلود ، نصب و راه اندازی شود.
در قرن حاضر با رشد تکنولوژی و در دسترس بودن امکانات به روز در همه جای دنیا ، خرید ها ، دریافت و انتقال اطلاعات ، سفارش ها و غیره در دنیای مجازی صورت می پذیرد و دیگر لازم نیست که به شکل حضوری برای گرفتن محصول خریداری شده اقدام کنید.

شرکت گوگل هم مثل کمپانی اپل به این پی بردند که باید برای ارائه خدمات و محصولات خود به کاربرانش یک فروشگاه مجازی ایجاد کند و این کار را انجام داد و نام آن را نیز گوگل پلی گذاشت.

خرید گیفت کارت گوگل پلی مالزی

خرید اعتبار گیفت کارت گوگل پلی مالزی در گیم کد

فروشگاه گیم کد گیفت کارت گوگل پلی مالزی را برای شما کاربران گرامی گردآوری کرده است و شما می توانید از بین بسته های زیر گیفت کارت گوگل پلی مالزی را انتخاب و خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 10 رینگیت گوگل پلی مالزی

2 ) گیفت کارت 20 رینگیت گوگل پلی مالزی

3 ) گیفت کارت 50 رینگیت گوگل پلی مالزی

4 ) گیفت کارت 100 رینگیت گوگل پلی مالزی

5 ) گیفت کارت 200 رینگیت گوگل پلی مالزی

شما پس از خرید کارت google play مالزی از فروشگاه گیم کد ، باید آن را Redeem نمئید و بعد از آن می توانید از فروشگاه گوگل پلی خرید نمائید.

ریجن کشور گیفت کارت گوگل پلی مالزی

این نکته را به خاطر بسپارید که ریجن گیفت کارت خریداری شده شما باید با ریجن اکانت شما یکی باشد. اگر بخواهیم راحت بیان کنیم باید بگوییم که اگر شما گیفت کارت گوگل پلی مالزی را خریداری کرده اید باید ریجن حساب کاربری شما نیز مالزی باشد.

گیفت کارت گوگل پلی مالزی فاقد تاریخ انقضاء می باشد و شما می توانید به شکل نامحدود از آن استفاده کنید.

شما با شارژ کیف پول خود به وسیله گیفت کارت گوگل پلی مالزی می توانید از امکانات و محصولات فروشگاه گوگل بهرمند گردید. فروشگاه گیم کد همیشه تمام تلاش خود را انجام داده است تا بتواند با تکمیل کردن لیست محصولات خود رضایت مشتریان و کاربران خود را جلب نماید. به همین منظور شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت گوگل پلی مالزی از سایت گیم کد از دیگر کالا های دیجیتالی موجود در فروشگاه گیم کد خرید کنید. از پر فروش ترین محصولات گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) گیفت گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

4 ) گیفت کارت لیگ آف لجندز

5 ) گیفت کارت های آمازون

6 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

7 ) گیفت کارت های ایکس باکس

8 ) گیفت کارت اسپاتیفای

9 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

10 ) و سایر محصولات فروشگاه گیم کد

آیا به دنبال خریدی معتبر و آسان هستید؟

شما همیشه می توانید با خیال راحت از یک فروشگاه امن خرید نمائید. سایت گیم کد از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد است که تا کنون توانسته رضایت کاربران خود را جلب نماید. این فروشگاه با ارائه گیفت کارت های اصل و اورجینال توانسته در بین سایت های امن و مطمئن قرار بگیرد. شما هم می توانید با یکبار خرید از گیم کد به صحت این سخنان دست پیدا کنید.

فروشگاه گیم کد دارای تیم متخصص و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان سایت گیم کد مشغول به کار هستند. شما تا یک شبانه روز پس از خربد خود می توانید از هر کمکی که خواستید با تیم پشتیبانی بهره مند گردید.

شما پس از خرید گیفت کارت گوگل پلی مالزی از سایت گیم کد ، آن را در سریعترین تایم و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص جوابگوی شما در زمینه خرید کارت google play مالزی می باشد.

سوالات کاربران در خصوص خرید گیفت کارت گوگل پلی مالزی در گیم کد چگونه حل می گردد؟

چنانچه با بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد شارژ گوگل پلی مالزی روبرو شدید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در ارتباط باشید وجواب خود را دریافت نمائید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته جوابگوی شما است حتی در ایام تعطیل.

این نوشته به اندازه کافی تمامی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت گوگل پلی مالزی را پاسخ داده ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آن ها فوراَ پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

باتوجه به اینکه سایت گیم کد دارای رزومه ی فوق العاده در زمینه فروش گیفت کارت می باشد می توان گفت تمامی کدها کاملا اورجینال و بدون خطا می باشند.

القای حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از قواعد کاری در تیم گیم کد بوده است.