خرید گیفت کارت آیتونز اسپانیا

گیفت کارت های Apple ، ویژه آیتونز استور و Apple store تفاوت هایی با یکدیگر دارند که اصلی ترین آن ها یکی در میزان شارژ است و دیگری ریجن گیفت کارت می باشد.

میزان اعتبار گیفت کارت آیتونز اسپانیا را شما با توجه به مقدار خریدی که می خواهید با آن انجام دهید باید انتخاب کنید.

در حین خرید گیفت کارت آیتونز اسپانیا باید توجه کنید که این گیفت کارت فقط برای Apple id کشور اسپانیا قابل استفاده می باشد و در صورت عدم رعایت این موضوع گیفت کارت آیتونز اسپانیا شما مسدود می شود و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

خرید گیفت کارت Apple

این گیفت کارت به علت نداشتن تاریخ انقضاء قابل هدیه دادن به دیگران نیز می باشد همچنین می توانید به راحتی و بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده نمایید.

از گیفت کارت itunes اسپانیا جهت شارژ Apple id و استفاده از امکانات Apple store استفاده می شود.

گیفت کارت Apple اسپانیا جهت خرید برنامه – آهنگ – کتاب و کلیه محصولات دیجیتالی از Apple store قابل استفاده می باشد. قبل از خرید گیفت کارت itunes اسپانیا به نکات زیر توجه ویژه کنید :

نکات مهم قبل از خرید گیفت کارت itunes اسپانیا

قبل از ثبت سفارش در سایت گیم کد و خرید گیفت کارت Apple حتما به این نکته توجه داشته باشید که متناسب با کشور Apple id خود GiftCard خریداری کنید. چنانچه مغایر با کشور اکانت خود گیفت کارت خریداری نکنید سایت گیم کد هیچگونه مسئولیتی قبول نمی کند.

نکته دیگر که باید به آن التفات کنید استفاده از vpn می باشد. شما باید حتما هنگام استفاده ( ردیم ) کد گیفت کارت خود از vpn متناسب با کشور Apple id خود استفاده کنید.

در واقع اگر کشور Apple id شما آمریکا هست باید کشور گیفت کارت و و ip شما برای امریکا باشد و به طبع در صورتی که گیفت کارت itunes اسپانیا خریداری کنید باید کشور Apple id و ای پی فیلترشکن و همینطور آدرس و زیپ کد اکانت شما باید برای امریکا باشد.

اعتبارات خرید گیفت کارت آیتونز اسپانیا

فروشگاه گیم کد خرید گیفت کارت آیتونز اسپانیا را برای شما آسان کرده است و شما می توانید با مراجعه به بخش گیفت کارت ، گیفت کارت آیتونز اسپانیا را با میزان اعتبار های زیر انتخاب کنید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید و خریدی جذاب از Apple store را تجربه کنید :

1 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اسپانیا

2 ) گیفت کارت 15 یورویی آیتونز اسپانیا

3 ) گیفت کارت 25 یورویی آیتونز اسپانیا

4 ) گیفت کارت 50 یورویی آیتونز اسپانیا

5 ) گیفت کارت 100 یورویی آیتونز اسپانیا

سایت گیم کد دارای تیم حرفه ای و قدرتمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از زمان ثبت سفارش تا لحظه تحویل گیفت کارت و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند. در صورت بروز هر مشکل و یا سوال در زمینه خرید گیفت کارت آیتونز اسپانیا می توانید از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. این تیم به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی شما می باشد.