گیفت کارت آیتونز اپل فرانسه

یکی از انواع گیفت کارت آیتونز اپل موجود در دنیا ، خرید گیفت کارت آیتونز اپل فرانسه است. این گیفت کارت ایتونز اپل فقط برای استور ا‍پل کشور فرانسه قابل استفاده می باشد . شما برای خرید گیفت کارت آیفون فرانسه باید به فروشگاه هایی مراجعه کنید که مشغول به فروش اینترنتی انواع گیفت کارت هستند مثل فروشگاه اینترنتی گیم کد.

خرید گیفت کارت اپل فرانسه

به کمک گیفت کارت ایتونز فرانسه به راحتی می توانید از داخل کشور حساب apple Id خود را شارژ کنید و یا از محصولات و خدمات که در فروشگاه اپل هستند به راحتی و با خیال آسوده استفاده کنید.

خرید گیفت کارت اپل فرانسه باعث زیاد شدن اعتبار کانت شما می شود و با بالا بردن اعتبار پولی اکانت خود می توانید برای تهیه برنامه و بازی پولی از فروشگاه اپل اقدام کنید.

به وسیله گیفت کارت ایتونز فرانسه می توانید از فروشگاه هایی همچون :

iTunes ، iBooks ، Mac ، Apple Store و غیره خرید کنید. لازم به ذکر است که جهت بهرمندی از گیفت کارت آیفون فرانسه ، داشتن یک اپل آی دی است که برای کشور فرانسه است.

وقتی که از این نوع از گیفت کارت استفاده می کنید اعتبار آن به اکانت ( حساب کاربری ) اپل آی دی شما منتقل می شود و به همین دلیل اپل آی دی خود را در هر دستگاهی که لاگین کنید ، اعتبار اکانت شما در آن دستگاه قابل بهره برداری است.

در بعضی از مواقع پس از وارد کردن کد 16 رقمی مربوط به گیفت کارت ایتونز فرانسه ، برای اجرا شدن تغییرات ایجاد شده در حساب اپل آی دی باید یک مرتبه از اکانت خود خارج شوید و مجدداٌ وارد شوید.

وسایل مختلف اپل از لپ تاپ و کامپیوتر گرفته تا آیفون و آیپاد و غیره تجهیزات پر کاربرد و پیشرفته ای هستند که همیشه توسط افراد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که شما هم می دانید استفاده کردن از کارت های اعتباری بین المللی و جهانی برای صورت گرفتن همه تراکنش های مربوط به سرویس های شرکت اپل رایج است.

گیفت کارت ایتونز فرانسه

متاسفانه در ایران به علت مشکلات و تحریم هایی که وجود دارد ، دسترسی مردم ایران به حساب های بین المللی و جهانی همچون : مستر کارت ، پی پال ، ویزا کارت و غیره امکان پذیر نیست. برای بر طرف کردن این مشکل خرید گیفت کارت اپل فرانسه می تواند مورد استفاده واقع شود.

اگر بخواهیم توضیح کوتاهی از گیفت کارت ها را بگوییم باید گفت که این مدل از کارت ها ، کارت های ویژه ای هستند که به وسیله کمپانی های گوناگونی تولید می شوند که دارای اعتبار مجازی و غیر نقدی جهت خرید از فروشگاه های ویژه و خاص و یا کمپانی مورد نظر هستند. یکی از این گیفت کارت های بسیار پر کاربرد ، گیفت کارت اپل ایتونز فرانسه است که برای خرید از AppleStore و محصولات گوناگون اپل از فروشگاه های online مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان خرید به این نکته توجه کنید که این محصول فقط برای اپل آی دی فرانسه قابل استفاده است پس در هنگام خرید به کشور اپل آی دی خود دقت کنید.

گیفت کارت اپل آیتونز فرانسه به صورت یک Code است زمانی که آن را در حساب کاربری خود وارد کردید به آسانی Apple ID شما به میزان اعتبار گیفت کارت شارژ خواهد شد.

جهت استفاده در App Store کافی است که Code شانزده رقمی این محصول را پس از زدن گزینه ردیم ، وارد کنید تا میزان اعتبار خریداری شده در اکانت Apple ID شما شارژ شود.

گیفت کارت آیتونز فرانسه در وبسایت گیم کد با اعتبار های زیر در اختیار شما قرار می گیرد :

1 ) 5 یورو

2 ) 10 یورو

3 ) 15 یورو

4 ) 25 یورو

5 ) 50 یورو

6 ) 100 یورو

همچنین می توانید علاوه بر گیفت کارت آیتونز فرانسه از دیگر گیفت کارت ایتونز های این فروشگاه هم خریداری کنید :

1 ) گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا

2 ) گیفت کارت ایتونز اپل کانادا

3 ) گیفت کارت ایتونز اپل آلمان

4 ) گیفت کارت اپل ایتونز انگلیس

5 ) گیفت کارت اپل ایتونز آمریکا

6 ) گیفت کارت ایتونز اپل دیگر کشورها

شما می توانید جهت راهنمایی برای خرید و یا بیان هر نوع مشکل در زمینه خرید گیفت کارت با قسمت پشتیبانی فروشگاه گیم کد در ارتباط باشید. تیم پشتیبانی ما به صورت همیشه آنلاین و در طول هفته ، حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما هستند.

شما می توانید گیفت کارت آیتونز اپل فرانسه را از سایت گیم کد خریداری کنید و آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت تحویل بگیرید.