مشکل sign in ایکس باکس وان ٬ مشکل وصل نشدن ایکس باکس وان به اینترنت

6 روش مشكل وصل نشدن و Sign in اكانت در ایكس باكس

اگر شما جزء كاربرانی هستید که با لاگین شدن در ایكس باكس لایو با خطا مواجه می شوید باید به بگوییم كه شما تنها كاربری نیستید كه با این مشكل روبه رو شده اید . اما نگران نباشید ما برای حل این مشكل روش هایی را به شما ارائه خواهیم داد.

خرید انواع بازی ایکس باکس ٬ پلی استیشن و سی دی کی

عدم باز شدن حساب كاربری كاربران ایرانی باعث شد كه تعدادی از كاربران با تغییر آی پی مشكل Sign in را حل كنند و بعد از آن به نتیجه ی بسته بودن پورت های شبكه ایكس باكس لایو برسند و این شایعه نگرانی هایی را برای كاربران گلد كه هزینه ی بیشتری برای اشتراك یك ساله ی خود داده بودند ایجاد كرد .

بعضی از كاربران كد اشتراك دیگری را خرید كردند و متحمل هزینه ای شدند اما در واقع Error 0x80a400100 كه هنگام لاگین شدن نمایش داده می شود در لیست كد های ایكس باكس وجود ندارد و به طور كلی می توان بگوییم كه در حال حاضر اطلاعی دقیق در این رابطه وجود ندارد.

اما آیا واقعا پورت های Sign in ایكس باكس بسته شده است؟

در واقع باید بگوییم كه پورت ها اصلا بسته نشده اند و این مشكل مربوط به سرورهای مایكروسافت می باشد و ربطی به زیر ساخت های ایران ندارد.

نصب بازی آفلاین xbox one

مشكل Sign in ایكس باكس وان زمانی ایجاد شد كه خرید بازی و همچنین محتوا در شبكه ایكس باكس لایو برای كاربران گلد دچار مشكل شده بود كه گروه فنی ایكس باكس لایو مشكل خرید و پرداخت را برطرف كردند ٬ اما در این بین مشكل دیگری برای Sign in ایكس باكس وان ایجاد شد.

باز پس گیری روزهای اشتراك زمان مواجه شدن با عدم اتصال ایكس باكس لایو

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید و با مشكل لاگین نشدن ایكس باكس لایو و یا Sign in نشدن ایكس باكس وان روبه رو هستید به قسمت پشتیبانی بخش اكانت بروید ٬ نام كاربری و پسورد را وارد كرده و در قسمت  Description مشكل خود را مختصر بنویسید سپس Start chat را بزنید .

پس از اعلام مشكل خود به پشتیبانی باید یك آدرس ایمیل در اختیار آنها قرار دهید تا كد رسیدگی به مشكل شما از طریق چت برایتان ارسال شود ٬ اینكار در حدود 48 تا 72 ساعت زمان می برد تا پاسخ پشتیبانی ایکس باکس برای شما ارسال شود .

آموزش نصب بازی فورتنایت برای اندروید

اگر مشكل لاگین نشدن ایكس باكس لایو و یا Sign in نشدن ایكس باكس وان حل شود پاسخی با عنوان : اشتراك رایگان 7 روز ضمن عذرخواهی و رفع مشكل ٬ دریافت خواهید كرد.

رفع مشکل sign-in در ایکس باکس وان

اگر در ایكس باكس وان با خطای DNS مواجه شدید باید بهترین آدرس را در تنظیمات آن وارد كنید .

برای این كار لازم است تا در Setting به قسمت Network بروید و با انتخاب Advanced Setting بر روی DNS Setting كلیك كنید .

سپس آدرس ۱۷۸.۲۲.۱۲۲.۱۰۰ را در DNS Primary وارد كنید كه این بهترین آدرس برای DNS ایكس باكس وان است .

سپس DNS Secondary را پاك كنید و پس از ذخیره برای تست كانكشن دكمه B را بزنید بعد از آن دكمه پاور را 10 ثانیه ای برای ریست شدن ایكس باكس فشار دهید و اكنون وارد اكانت ایكس باكس خود شوید.

حتما بخوانید : قابلیت های ایکس باکس وان اس

مشکل وصل نشدن ایکس باکس وان به اینترنت

این برای كاربرانیست كه برنامه ایكس باكس وان را روی ویندوز نصب كرده اند ؛ نرم افزار تغییر آی پی را قطع كنید و پس از انتخاب كنترل پنل گزینه یnetwork and shering center را كلیك کرده و Change adapter settings را انتخاب كنید .

پس از كلیك بر روی كانكشن ، بر روی properties كلیك كنید.

سپس در قسمتی كه سر برگ آن Network قرار دارد internet protocol version 4 (tcp/ipv4 را با انتخاب properties فعال كنید و با انتخاب use the following dns address در قسمت اول آن آدرس ۱۷۸٫۲۲٫۱۲۲٫۱۰۰ را وارد كنید .

در قسمت دوم نیاز به وارد کردن چیزی ندارید پس آن را خالی رها کنید و بعد از ذخیره ی تنظیمات ، سیستم را ریستارت كرده تا مشكل برطرف شود.

در ادامه با ما همراه باشید…!


مشکل وصل نشدن ایکس باکس وان به اینترنت ٬ ارور 0x80a40010 ایکس باکس وان ، رفع مشکل sign in ایکس باکس وان ٬ ارور 0x80a40010 ایکس باکس وان
ارور 0x80a40010 ایکس باکس وان ٬ رفع مشکل sign-in در ایکس باکس وان ٬ ارور 0x80a40010 ایکس باکس وان ٬ مشکل sign in
مشکل وصل نشدن ایکس باکس وان به اینترنت ٬ ارور 0x80a40010 ایکس باکس وان ٬ رفع مشکل sign in ایکس باکس وان ٬ ارور 0x80a40010 ایکس باکس وان
ارور 0x80a40010 ایکس باکس وان ، رفع مشکل sign-in در ایکس باکس وان ، مشکل sign in