آموزش نصب بازی با استفاده از نرم افزار یوپلی uplay ؛ اموزش برنامه uplay

آموزش کامل نرم افزار یوپلی uplay

با توجه به وجود هكرها ، سازندگان برای جلوگیری از هك شدن بازی ها و جلوگیری از رایج شدن آنلاین بازی ها و رعایت حقوق كپی رایت ، نرم افزاری را طراحی كرده اند كه توسط این نرم افزار هر گیمر باید سی دی كی را خریداری می كند.

سی دی كی در واقع كدی است كه گیمر آن را از فروشگاه ها یا سایت های فروشگاهی دریافت می كنند و با استفاده از آن و وارد كردن كد ، بازی را فعال می كند .

سپس به صورت كاملا قانونی و با رعایت حقوق سازندگان ، بازی را دانلود می كنند ٬ با این كار در واقع درآمد اصلی كه مربوط به سازندگان بازی می باشد ، به آن ها بر می گردد و حق آنها پایمال نمی شود.

شركت یوبی سافت به دلیل ساخت بازی های آنلاین و در آمد خوبی كه از فروش آنها دارد ، اخیرا سعی كرده است كه نسخه های جدید بازی ها را به شكل چند نفره و آنلاین بسازد .

همانطور که گفته شد باید هر گیمر برای دانلود و فعال سازی آن ، سی دی كی را خریداری كند و از این طریق درآمدی برای شركت یوبی سافت باشد.

آموزش فعال سازی سی دی كی cd key

در ابتدا شما باید نرم آفزار uplay را دانلود كنید . پس از دانلود كردن آن را روی كامپیوتر خود نصب كنید .

زمانی که این نرم افزار بر روی سیستم شما نصب شود ٬ با صفحه ای به نام log in مواجه خواهید شد.

آموزش نصب بازی با استفاده از نرم افزار یوپلی uplay 1

این پنجره از شما درخواست ورود Username و Password را دارد ، كه اگر شما قبلا حساب داشته باشید با وارد كردن یوزرنیم و پسورد وارد اكانت خودتان می شوید.

اما اگر حساب جدیدی ندارید باید وارد قسمت create a new account بشوید و برای خود حسابی را ایجاد كنید.

پس از آن پنجره ی جدیدی برای شما باز می شود . با وارد كردن Username ٬ Email ٬ Password و وارد كردن اطلاعات بر روی creat account كلیك كنید.

آموزش نصب بازی با استفاده از نرم افزار یوپلی uplay 2

در مرحله ی بعد اگر اطلاعاتی كه وارد كردید مورد تایید قرار گرفت ، شما وارد اكانت خود می شوید .

اولین صفحه ای كه برای شما باز می شود صفحه ی مربوط به بازی هایی است كه قبلا خرید كرده اید ، اما اگر در لیست شما بازی ثبت نشده باشد و خرید قبلی نداشته باشید از شما می خواهد كه اولین بازی را برای خود خرید كنید .

كه برای خرید بازی باید سی دی كی مربوط به نرم افزار یوپلی را از قبل خرید كرده باشید سپس برای فعال كردن بازی وارد منوی اصلی بشوید .

آموزش نصب بازی با استفاده از نرم افزار یوپلی uplay 3

پنجره بعدی كه برای شما باز خواهد شد مربوط به تنظیمات ، لیست دانلود شده هایتان و … می باشد.

شما برای فعال سازی باید گزینه Activate Product را انتخاب كنید.

آموزش نصب بازی با استفاده از نرم افزار یوپلی uplay 4

سپس پنجره ی جدیدی برای شما باز می شود كه در اینجا باید كد سی دی كی بازی را وارد كرده و در انتها گزینه Continue را انتخاب كنید.

آموزش نصب بازی با استفاده از نرم افزار یوپلی uplay 5

اگر كدی كه توسط شما وارد شده است‌ ، صحیح باشد می توانید به دانلود كردن بازی بپردازید و پس از آن بازی را به صورت آنلاین انجام دهید .


آموزش uplay ـ شناساندن بازی به uplay ـ سی دی كی رایگان uplay ـ كد فعال سازی uplay – آموزش کامل نرم افزار یوپلی uplay
مشكلات uplay ـ اكتیو uplay ـ آموزش کامل نرم افزار یوپلی uplay – شناساندن بازی كركی به یوپلی ـ كرك نرم افزار uplay
آموزش نصب بازی با استفاده از نرم افزار یوپلی uplay – ارور uplay – حل مشکل وصل نشدن uplay – آموزش کامل نرم افزار یوپلی uplay