ترفند های بازی forza horizon 4

10 نکته اساسی در مورد Forza Horizan 4

آموزش فروش ماشین در forza horizon 4 :

این بازی یک بازی پر از هیجان برای گیمرهای حرفه ای و افراد مبتدی است . این دقیقا همان بازی است که هر موقع احساس خستگی به شما دست داد یک مرحله جدید برای شما باز می شود .

مطالب مرتبط :

بازی forza horizon 4

این بازی توسط استودیو Playground Games برای عاشقان Need For Speed برای کنسول ایکس باکس وان و ویندوز 10 طراحی شده است که بهترین ریسینگ آرکید تاریخ است.

سی دی کی Red Dead Redemption 2

اکنون به 10 نکته ضروری که باعث جذاب تر شدن این بازی می شود توجه کنید :

1 ) استفاده از Drone برای یافتن Barn Find ها :

ترفند های بازی forza horizon 4 2

این بازی هم مثل سری های قبل Forza Horizon دارای Born Find است . در نقشه مناطقی وجود دارد که شبیه به یک گاراژ قدیمی است که در این گاراژ ها جواهراتی است که شما با بدست آوردن آن ها و بازسازی آن ها می توانید به کالکشن خود اضافه کنید .

خرید انواع بازی های تخفیف خورده

نکته اصلی یافتن این گاراژ کوچک ، در یک منطقه وسیع است که انجام این کار با ماشین خودتان کار دشوار و زمان بری است . برای این کار شما می توانید به وسیله Drone Mode و به کمک پهپاد خود در محیط جا به جا شوید و این کار را به راحتی برای یافتن Barn Find ها انجام دهید .

مشاهده کنید :

تریلر معرفی بازی Forza Street

2 ) Fast Travel :

ترفند های بازی forza horizon 4 1

رانندگی در اینگونه بازی ها لذت بخش است اما در این بازی به علت وسیع بودن نقشه مجبور هستید مدت زیادی را برای طی کردن مسافتی صرف کنید . برای کوتاه کردن این مسافت ها باید هر 50 تخته Fast Travel را نابود کنید که کار سختی است اما بعد از این کار قابلیت Fast Travel برای شما فعال خواهد شد و این امکان برای همه ی نقاط باز خواهد شد.

راه دومی هم وجود دارد و آن خرید خانه است در این نسخه دیگر خبری از Festival Site های مختلف در چهار نقطه نقشه نیست و مجبورید دست به جیب شوید . برای خرید هر خانه باید حداقل ۱۰۰۰۰ CR بپردازید.

بازی Forza Motorsport 7 Standard Edition

3 ) خرید خانه :

ترفند های بازی forza horizon 4 3

تقریبا در تمام قسمت های بازی شما می توانید خانه بخرید از یک کلبه کوچک گرفته تا یک قلعه بزرگ با قیمت های متفاوت . شما با خرید هر خانه علاوه بر Fast Travel پاداش هایی هم دریافت خواهید کرد مانند Super WheelSpin .

شما در این خانه ها قطعا لذت زیادی خواهید برد زیرا می توانید در آن ها کارهایی مانند آپگرید ماشین را انجام دهید.

مطالب مرتبط :

ترفند های بازی پابجی

4 ) Forzathon را فراموش نکنید :

در بخش Forzathon چالش هایی طراحی شده که انجام آن ها پاداش هایی برای شما به همراه خواهد داشت و با جمع آوری امتیازات این بخش می توانید جایزه خود را انتخاب کنید و باید به این نکته توجه داشته باشید که این بخش به صورت محدود در دسترس است و نباید آن را از دست بدهید .

5 ) به روز رسانی کردن خودرو :

ترفند های بازی forza horizon 4 4

در این بخش می توانید ماشین تان را به سبک خودتان آپگرید کنید که در این بازی بهای زیادی به آن داده شده است . فراموش نکنید حتما در قسمت Autoshow از بخش فیلتر تیک آپگرید را بزنید تا ماشین هایی که بادی کیت  Body Kit دارند به شما نمایش داده شوند .

حتما بخوانید :

چگونه gtav كرك شده را آنلاین بازی كنیم

6 ) نگاهی به Auction House بیندازید :

ترفند های بازی forza horizon 4 5

در این بازی بر خلاف نسخه های قبلی دیگر نمی توانید خودروهای اضافی تان را که در گاراژ نگه می دارید را مثل قبل بفروشید . تنها راه انجام این کار خرید یا فروش به صورت آنلاین است که شما می توانید ماشین تان را به مزایده بگذارید و برای خرید ماشین جدید هم ممکن است بتوانید آن را با مبلغ پایین تری به دست بیاورید.

سی دی کی Call of Duty:WWII

7 ) اسکیل پوینت :

ترفند های بازی forza horizon 4 6

انجام هر حرکت در این بازی امتیازی به شما می دهد که هر 100000 امتیاز آن تبدیل به یک اسکیل پوینت می شود . برای استفاده از اسکیل پوینت ها شما باید برای هر ماشین یک Perk جداگانه باز کنید و هرچه زنجیره اسکیل پوینت ها طولانی تر باشد در ازای آن شما Xp دریافت خواهید کرد .

بازی Forza Horizon 3 Standard Edition ایکس باکس

8 ) سختی بیشتر پول بیشتر :

اگر می خواهید پول بیشتری قسمت تان شود باید در بخش تنظیمات سختی بازی را بالا ببرید و هرچقدر میزان آن را پایین بیاورید از میزان 100 % پاداشی که دریافت خواهید کرد کاسته می شود.

9 ) تابلوها را نابود کنید :

در نقشه 200 تابلو وجود دارد 50 تابلو Fast Travel که با نابودی آن ها قابلیت Fast Travel به تمام نقاط نقشه برای شما فراهم می شود و 150 تابلو Influence که با نابودی این تابلوها مقداری Influence به شما اضافه خواهد شد.ببه علت اینکه دستیابی به آنها مشکل است به سه دسته ۱۰۰۰ ، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ امتیازی تقسیم بندی شده اند. اگر هر یک از این تابلو ها را دیدید ، آنها را نابود کنید. به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از این تابلو ها در جاهایی قرار دارند که برای نابودی آن ها نیاز به تفکر است .

مطالب مرتبط :

آموزش نصب بازی فورتنایت برای اندروید

10 ) توجه کردن به تغییرات فصل ها :

این بازی به گونه ای طراحی شده که هر هفته فصل آن تغییر خواهد کرد و باید به این نکته توجه کنید به عنوان مثال در فصل زمستان دریاچه یخ می زند و شما می توانید به جزایر این دریاچه سفر و اکتشاف کنید . به عنوان مثال Barn Find فقط در فصل پاییز در دسترس است .

ترفند های بازی forza horizon 4 ، ترفند بازی forza horizon 4 ، بهترین ماشین های Forza Horizon 4 ، نکته های بازی forza horizon 4
ترفند بازی فورزا هوریزون 4 ,
بهترین ماشین های Forza Horizon 4 ، نکته های بازی forza horizon 4 ، ترفند بازی فورزا هوریزون 4
ترفند های بازی forza horizon 4 ، ترفند بازی forza horizon 4