تریلر بازی زولا

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد بازی زولا صحبت کنیم می توانیم بگوییم که این بازی تقریبا در اواخر اسفند ماه 95 توسط استودیوی سورنا‌ گیمز و مجموعه شاتل‌لند ارائه شد. بازی زولا یک بازی به سبک شوتر آنلاین و تیراندازی است که چندیست در بین گیمرها از محبوبیت خاصی برخوردار شده است.

از نقاط جذاب بازی شاید بتوان به ایرانی و رایگان بودن آن اشاره کرد که از همین جهت نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و روز به روز به تعداد آنها اضافه می گردد. از نظر ظاهری و گیم پلی ، این بازی بسیار شبیه بازی کانتر استریک طراحی شده است.

انواع کد بازی ایکس باکس

روند بازی زولا

همان طور که گفته شد بازی زولا شبیه کانتر استریک طراحی شده . این بازی از دو گروه تشکیل شده است که شامل یک گروه تبهکار و یک گروه ضربت می باشند که سعی در نابودی یکدیگر دارند .

شما در بازی به مرور می توانید وضعیت خود را ارتقا داده و وارد گروه های خاصی شوید و کم کم  برای خود جایگاه ویژه ای پیدا کنید.

در بازی می توانید از مودهای مختلفی استفاده کنید مانند مود شات گان ، استفاده از تفنگ دوربین دار یا اسنایپ ، بازی با سلاح چاقو ، مود تصاحب پرچم ، فعال کردن بمب و غیره .

بد نیست بدانید سلاح هایی که در بازی استفاده می کنید قابلیت شخصی سازی و ارتقا نیز دارند که برای ارتقای سلاح ها گاهی لازم است خرید های درون برنامه ای داشته باشید که این امر با استفاده از کارت های شتاب نیز قابل انجام می باشد.

بسیاری از گیمرها با وارد شدن به محیط بازی ابتدا این تصور را دارند که بازی دارای یک محیط بسته است و تنها هدف آن کشتن رقبا می باشد .

اما این تنها یکی از مدل های نبرد در بازی زولا است که می توانید آن را تجربه نمایید . خوب است بدانید که در بازی ZULA رقابت های حذفی  و انفرادی هم وجود دارد.

عنوان های تحت تعقیب ، خراب کاری و اسکورت نیز از جمله مواردی هستند که می توانید در بازی انتخاب نمایید.

خرید سی دی کی اشتراکی و سی دی کی اورجینال

مشکلات بازی زولا

سبک تیراندازی اول شخص و وجود سرورهای پایدار تا حدودی توانسته از مشکلات و گرافیک نه چندان خوب این بازی بکاهد و این بازی را علی رغم وجود این مشکلات به یک بازی سرگرم کننده و جذاب تبدیل نماید.

مورد دیگری که به عنوان یکی از ایرادات این بازی می توان ازآن یاد کرد تغییر نکردن مکان جایگیری شخصیت های بازی در مبارزات تیمی است به این معنی که بعد از هر بار مردن بازیکن ٬ در جایی مشخص به ادامه بازی برمی گردد و این مکان مشخص شده تغییری نمی کند.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی زولا

همان طور که پیش تر هم ذکر شد این بازی نیاز به سیستم پیچیده و سنگینی ندارد موارد زیر می تواند برای اجرای این بازی کافی باشد:

  • استفاده از سیستم عامل ویندوز 7
  • کارت گرافیک های سری 7000
  • پردازنده های دو هسته ای معمولی
  • استفاده از مودم های معمولی ADSL با سرعت 128 مگابایت بر ثانیه برای اجرای این بازی کفایت می کند.

دانلود تریلر بازی زولا ٬ تریلر رسمی بازی زولا ٬ تریلر بازی شوتر آنلاین زولا ٬ تریلر بازی zula ٬ تریلر بازی شوتر زولا ٬ دانلود تریلر بازی zula
تریلر بازی شوتر زولا ٬ دانلود تریلر بازی زولا ٬ دانلود تریلر بازی zula ٬ تریلر بازی شوتر آنلاین زولا ٬ تریلر بازی zula ٬ تریلر رسمی بازی زولا
تریلر بازی شوتر آنلاین زولا ٬ تریلر بازی شوتر زولا ٬ دانلود تریلر بازی زولا ٬ تریلر رسمی بازی زولا ٬ دانلود تریلر بازی zula ٬  تریلر بازی zula