تریلر جدید بازی Shenmue 3

بازی Shenmue 3

اخیرا در جدیدترین شماره مجله ی فامیستو ٬ اطلاعاتی در مورد بازی جدید Shenmue 3 که تا چند روز دیگر پا به عرصه ی بازی های کامپیوتری می گذارد ٬ منتشر شده است.

در مصاحبه ای که با کارگردان این بازی یعنی یو سوزوکی انجام گرفت وی تصویری از جرثقیل نمادین این بازی را منتشر کرد و به بیان ویژگی ها و اطلاعات جدیدی از این بازی پرداخت. تریلر بازی شنمو 3 در نمایشگاه e2 2019 برای اولین بار توسط ژاپن رونمایی شد.

این تریلر در سه بخش و در مجموع 24 دقیقه فعالیت های مختلف کاراکترها را به نمایش می گذارد.

داستان بازی شنمو 3 از نگاه یو سوزوکی

طبق گفته ی وی داستان این بازی مدتی پس از پایان بازی Shenmue 2 را روایت می کند. شخصیت اصلی این بازی یعنی ریو در طول بازی احساس گرسنگی کرده و احتیاج به غذا پیدا می کند که شما به عنوان گیمر باید از فروشگاهها مواد غذایی پیدا کرده و ریو را سیر کنید.

در واقع با این کار شما سلامتی این کاراکتر را تامین می کنید. همچنین برای به دست اوردن مهارت یا حتی پول در بازی می توانید دستگاه های بازی گاچا را پیدا کنید.

اگر بخواهیم در مورد هنرهای رزمی این بازی صحبت کنیم می توانیم آن ها را به دو دسته تقسیم کنیم.

دسته ای که باعث افزایش قدرت ریو می شود که در منوی انگلیسی با عبارت استقامت (Endurance) مشخص شده است. دسته ی دوم شامل تکنیک های مبارزه ای ریو می شوند ، که ادغام این دو دسته برای مبارزات در بازی بسیار مهم است.

به طور کلی پول در این بازی نقش مهمی را ایفا می کند و می توان گفت بازی دارای یک چرخه ی اقتصادی است .

به این صورت که به روش های مختلفی در بازی می توانید کسب درآمد کنید به عنوان مثال گیاهان خاصی را از کوهستان جمع آوری کرده و داروی خاصی با ترکیب آن ها بسازید به این ترتیب می توانید با قیمت خوبی آن را به فروش برسانید.

حتی می توانید با قرض کردن یک چوب ماهی گیری از دریاچه ماهی بگیرید و به فروش برسانید و کسب درآمد کنید.

در مورد پایان این بازی سازندگان آن ذکر کرده اند که بازی به گونه ای پایان می یابد که امکان ساخت دنباله ای برای آن در آینده امکان پذیر باشد. بازی Shenmue 3 در 5 شهریور 98 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی ارائه می گردد که مصادف با 27 اگوست 2019 می باشد.

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی

  • استفاده حداقل از یک پردازنده Intel Core i5-4460
  • 4 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک  GTX 650 Ti
  • و استفاده از اینترنت پرسرعت

تریلر جدید بازی Shenmue 3 ٬ تریلر بازی Shenmue 3 ٬ تریلر بازی شنمو ٬ تریلر جدید بازی شنمو ٬ دانلود تریلر جدید بازی Shenmue 3
دانلود تریلر بازی Shenmue 3 ٬ دانلود تریلر جدید بازی Shenmue 3 ٬ دالنود تریلر بازی Shenmue 3 ٬ تریلر جدید بازی Shenmue 3
تریلر بازی Shenmue 3 ٬ تریلر بازی شنمو ٬ تریلر جدید بازی شنمو