تریلر مافیا 3

تریلر بازی مافیا 3

بازی مافیا 3 که یکی از جدیدترین نسخه های این بازی است توسط استودیو هنگر 13 ساخته و به دنیای بازی های کامپیوتری ارائه شد که برای کامپیوترهای شخصی ( PC ) پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ارائه شد.

داستان بازی مافیا 3

داستان مافیا 3 در واقع یک داستان کلیشه ای از یک انتقام است که در آن لینکلن کلی به تازگی از جنگ ویتنام برگشته است . او قصد دارد از گروههای مافیایی فاصله گرفته و به کالیفرنیا برود و در آنجا زندگی سالم و آرامی را آغاز نماید.

اما در این داستان شخصیتی هست به نام سمی که او برای لینکلن مثل پدر بوده و اتفاقاتی که برای وی می افتد باعث می شود که خشم او برای انتقام گرفتن از سال مارکانو برافروخته شود. سال مارکانو رئیس مافیا است.

اگر به تاریخ امریکا در بازه ی زمانی این بازی سری بزنیم متوجه دو مشکل اساسی خواهیم شد .

اولین مشکلی که بسیار هم به چشم می خورد جو نژاد پرستی در امریکا و دیگری عواقبی است که جنگ ویتنام روی جامعه گذاشته است.

خرید کد بازی و سی دی کی

گرافیک بازی mafia 3

در بازی مافیا 3 چهره ی کاراکترهای بازی بسیار خوب طراحی شده است و صورت آن ها به گونه ای طراحی شده است که به خوبی می توانید احساس آنها را هنگامی که مشکل یا حادثه ای برای آن ها اتفاق می افتند درک کنید و این یکی از دلایلی است که کاربران به خوبی می توانند با این بازی ارتباط برقرار کنند.

در مورد صدا گذاری در این بازی اگر بخواهیم صحبت کنیم شخصیت کلی در این بازی به خوبی صداگذاری شده است این نکته در مورد تمام شخصیت های بازی کاملا صدق می کند که صدای هر کاراکتر کاملا با شخصیت وی همخوانی دارد.

اما اگر بخواهیم در مورد نقاط ضعف بازی هم صحبت کنیم باید بگوییم برخلاف بازی مافیا 1 و 2 در این بخش بافت ساختمان ها ، ماشین ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند و وجود باگ هایی در حین انجام بازی نیز نشان از وجود ضعف هایی دراین بازی است .

به طور کلی اگر بخواهیم بازی مافیا 3 را در چند بخش توصیف کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم : 

بخش اول :

در این بخش که می توان گفت از مراحل جذاب بازی است اتفاقاتی همچون دزدی از بانک ها و اماکن دیگر در آن اتفاق می افتد و شامل بخش آشنایی با شخصیت های ویتو، توماس بروک و کاساندرا می باشد.

بخش دوم :

در بخش دوم بازی با وجود این که از طولانی ترین قسمت های بازی است اما در واقع تنها کاری که انجام می دهید رفتن نزد داناوان و گرفتن اطلاعات درباره ی شخصی است که منطقه ای از شهر را اداره می کند و جنگ با او و در نهایت کشتن وی است که در اینجا نیز تنوع دشمنان بسیار کم است و با دشمنان تکراری رو به رو خواهید شد که این خود به عنوان یکی از ضعف های بازی به شمار می آید.

بخش سوم :

در این قسمت بازی جذاب تر خواهد شد چون در این جا سراغ کشتن سران گروه مافیا می روید و در گردهمایی ها وجلسات سری آن ها شرکت می کنید که باعث ایجاد تنوع خاصی در بازی شده است.

به طور کلی تنوع در مراحل بازی پایین بوده و پس از اتمام مراحل بازی ، مرحله ای نیست که برای همیشه در ذهن شما ثبت شود.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که در بازی مراحل فرعی نیز وجود دارد که تنوع بیشتری نسبت به مراحل اصلی دارند و هیجان خاصی را در حین بازی برای شما به ارمغان می آورد.

تریلر مافیا 3 ٬ تریلر بازی مافیا 3 ٬ تریلر مافیا 3 برای ps4 ٬ تریلر بازی مافیای 3 ٬ دانلود اهنگ تریلر مافیا 3 ٬ دانلود تریلر مافیا 3 ٬ گیم پلی تریلر مافیا 3 ٬ دانلود تریلر مافیا 3
تریلر بازی مافیا 3 برای ps4 ٬ دانلود تریلر بازی مافیا 3 ٬ تریلر رسمی بازی مافیا 3 ٬ تریلر بازی مافیا 3 ٬ تریلر مافیا 3 ٬ تریلر بازی مافیای 3 ٬ تریلر رسمی بازی mafia 3