گیفت کارت آمازون انگلیس

برای ساخت اکانت در آمازون باید به آدرس http://amazon.com رجوع کنید.

گزینه No , I’m a new customer را انتخاب کنید.

تا بتوانبد وارد مراحل ساخت اکانت شوید.

اکنون می توانید برای خرید گیفت کارت amazon انگلیس به فروشگاه گیم کد مراجعه نمایید و از بین بسته های موجود ، اقدام به خرید این محصول نمایید.

1 ) گیفت کارت آمازون 5 پوندی انگلیس

2 ) گیفت کارت آمازون 10 پوندی انگلیس

3 ) گیفت کارت آمازون 15 پوندی انگلیس

4 ) گیفت کارت آمازون 20 پوندی انگلیس

5 ) گیفت کارت آمازون 25 پوندی انگلیس

6 ) گیفت کارت آمازون 50 پوندی انگلیس

7 ) گیفت کارت آمازون 100 پوندی انگلیس

مراحل ردیم گیفت کارت آمازون انگلیس

پس از خرید بسته مورد نظر ، کد آنرا دریافت خواهید کرد که باید برای فعال سازی آن از روش زیر استفاده نمایید.

  • ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
  • سپس بر روی گزینه Your account کلیک کنید.
  • در بخش پرداخت ، گزینه Apply a Gift card to your account را بیابید.
  • اکنون کادری برای شما نشان داده خواهد شد که باید کد گیفت کارت خریداری شده را در آن تایپ نمایید.
  • پس از تایپ کردن کد محصول ، حالا باید بر روی Apply to your account کلیک نمایید.
  • اکنون می توانید برای استفاده از آن به فروشگاه آمازون مراجعه نمایید.

خرید گیفت کارت amazon انگلیس  از فروشگاه معتبر

فروشگاه گیم کد یک سایت متفاوت گیفت کارت amazon انگلیس به صورت آنلاین و با تحویل فوری است.

می توانید به راحتی با گیم کد گیفت کارت های هر استور معتبری.

از جمله : آیتونز ، استیم والت ، گوگل پلی ، اسپاتیفای ، پلی استیشن ، ایکس باکس و غیره را که نیاز داشته باشید تهیه کنید و آنرا در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

سایت فروشگاهی آمازون یکی از مارکت های مشهور در زمینه خرید اینترنتی کالا است و می توان از این سایت به عنوان دوست داشتنی ترین فروشگاه اینترنتی یاد کرد. مشتریان این سایت با تهیه گیفت کارت آمازون انگلیس می توانند اکانت خود را در آمازون شارژ کنند و بدون هیچ مشکلی پرداخت های آنلاین خود را با توجه به میزان موجودی حسابشان در سایت آمازون صورت دهند.

خرید گیفت کارت Amazon معتبر

با خرید گیفت کارت آمازون انگلیس از فروشگاه گیم کد با تحویل سریع برای شما ارسال می گردد و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید.

گیفت کارت آمازون انگلیس در واقع کد های الکترونیکی هستند که به اشکال مختلف پیرینت ، فیزیکی و ایمیل وجود دارند که همگی آنها کارکرد مشابهی دارند.

Amazon یک کمپانی آمریکایی تجارت الکترونیکی و محاسبات ابری است.

که شعبه مرکزی آن در سیاتل واشنگتن واقع شده است. این شرکت گسترده ترین خرده فروشی در سراسر جهان مبتنی بر اینترنت با در نظر داشتن میزان کل فروش در بازار است. این شرکت در ابتدا به عنوان یک مارکت الکترونیک آنلاین آغاز به کار کرد.

بعد از آن به فروش بازی ،  DVD،  Blue Rays، نرم افزار ،  MP3، پوشاک ، جواهرات ، کتابهای صوتی ، مبلمان و غیره تنوع پیدا کرد. همچنین کمپانی Amazon برخی محصولات محدود با نام خودش را نیز به فروش می رساند.

Gift card آمازون انگلیس یکی از بهترین کارت هایی می باشد که کاربرد زیادی برای کاربران ایرانی دارد. بیشترین استفاده مربوط به دانشجوها و مترجم ها می باشد. تا جایی که اطلاع دارید آمازون استور یک کتابخانه بسیار بزرگ است. که تقرباٌ می شود گفت هر کتابی که لازم باشد را در آن می توان یافت.

امروزه گیفت کارت ‌ها توسط شرکت های زیادی طراحی می شوند. از جمله این شرکت ها می توان به  کمپانی ‌های بزرگی مانند: اپل ، سونی ، گوگل ، ایکس باکس ، مایکروسافت ، مسترکارت و غیره اشاره نمود.

یکی از جذابیت های فروشگاه آمازون حراج های فوق العاده ایی می باشد. که در زمان هایی از سال گذاشته می شوند و گاهاٌ تا 80 درصد روی بعضی از محصولات تخفیف گذاشته می شود. اوج این تخفیفات مربوط به جمعه سیاه است که تا 90 درصد هم می رسد.

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است. همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت آمازون انگلیس محسوب می شود. که این گیفت کارت را با میزان اعتبار های مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند.

با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید.

با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت آمازون انگلیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که این گیفت کارت پر طرفدار شرکت آمازون است.

شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این محصول را با کمترین اشتباه خریداری کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید. که برای خرید گیفت کارت آمازون انگلیس می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید.

با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

خرید از استور آمازون انگلیس

در حال حاضر تحریم هایی علیه ایران وجود دارند.

که امکان خرید مستقیم از فروشگاه پرطرفدار آمازون را برای کاربران ایرانی دشوار کرده است.

در نتیجه تنها راهی که پیش روی ماست استفاده از گیفت کارت آمازون انگلیس است. برای این منظور باید به سایت گیم کد مراجعه نمایید.

اقدام به خرید این گیفت کارت محبوب نمایید. در مرحله بعد باید آی پی خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید. با توجه به داشتن اکانت انگلیس در آمازون می توانید برای فعال سازی گیفت کارت amazon انگلیس خریداری شده خود اقدام نمایید.

همه دنیا فروشگاه آمازون را بزرگترین مارکت آنلاین جهان می دانند معتقد هستند. که هر کالایی را می توان در آن پیدا کرد. البته برای به دست آوردن کالا های این فروشگاه چاره ای نیست. جز اینکه گیفت کارت آمازون انگلیس را خریداری نمایید. به کمک آن و بی نیاز از کارت های اعتباری بین المللی مانند پی پال هزینه آنها را پرداخت نمایید.

اعتبار مجازی که داخل گیفت کارت ها وجود دارند. این امکان را به کاربر می دهد تا بدون هیچ مشکلی بتواند از فروشگاه طرف قرارداد ، کالای خود را خریداری کند. اولین گیفت کارت ها توسط برخی از بانک ها صادر می شدند. ولی با گذشت زمان شرکت های بزرگ هم رو به سوی صدور گیفت کارت آوردند.

با توجه به اینکه ایران با مشکلات سیاسی دست و پنجه نرم می کند امکان ارسال محصول خریداری شده از آمازون استور به ایران وجود ندارد. اما به آسانی می توان محصولات مجازی فروشگاه آمازون را به وسیله گیفت کارت آمازون انگلیس خریداری کرد مانند: کتاب ، بازی ، فیلم ، سریال و غیره.

ویژگی های گیفت کارت آمازون انگلیس

اگر بخواهیم به برخی از خصوصیات فروشگاه آمازون بپردازیم باید بگوییم.

1 ) بزرگترین فروشگاه تحت وب جهان است.

2 ) امکان خرید میلیون‌ ها محصول بدون محدودیت در آن وجود دارد.

3 ) فراهم بودن شرایط برای خرید بی نهایت کالا با تخفیف ‌های ویژه در آن.

4 ) استفاده از تخفیفات فروشگاه آمازون در مناسبت ‌های گوناگون وجود دارد.

5 ) امکان خرید کالا های دیجیتالی از طریق سایت آمازون فراهم است.

6 ) و بسیاری دیگر.

محصولات مرتبط

هم زمان با خرید گیفت کارت amazon انگلیس از فروشگاه گیم کد می توانید. اقدام به خرید دیگر محصولات متنوع این فروشگاه نمایید مثل:

1 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

5 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

6 ) جم بازی کلش آف کلنز

7 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

8 ) گیفت کارت های گوگل پلی

9 ) گیفت کارت تارگت

10 ) و غیره

گیفت کارت های amazon انگلیس

این محصول فقط برای اکانت های کشور انگلستان طراحی شده است.

امکان فعال سازی آن بر روی اکانت دیگر کشور ها میسر نمی باشد.

پس از خرید گیفت کارت آمازون انگلیس و دریافت کد دیجیتالی آن ، وارد حساب خود در وب سایت آمازون شوید.

کد دریافتی از گیم کد را در حساب خود اعمال کنید.

پس از آن به فروشگاه آمازون برای خرید محصول مراجعه نمایید. فروشگاه آمازون با کشتی هایی که در برخی بنادر در اختیار دارد محصولات خود را در کوتاه ترین زمان به دست خریداران خود می رساند.

این فروشگاه آنلاین دارای یک اپ استور معتبر جهت ارائه اپلیکیشن و بازی های موبایل می باشد.

که این موضوع در بین کاربران گوشی های اندرویدی و به ویژه بلکبری از اهمیت بسیاری برخوردار است. کاربران می توانند اپلیکیشن های محبوب خود را از فروشگاه آمازون دانلود نمایند.

به یاد داشته باشید که گیفت کارت آمازون انگلیس یکبار مصرف است.

امکان شارژ مجدد آن به هیچ وجه وجود ندارد و پس از فعال سازی ، دیگر ارزشی ندارند. گیفت کارت آمازون انگلیس فقط در فروشگاه آمازون قابل استفاده می باشد.

یکی از مزیت های ویژه کارت هدیه آمازون انگلیس می توان به نداشتن محدودیت در زمان برای استفاده در مارکت آمازون اشاره کرد.

خرید گیفت کارت از وبسایت گیم کد و خدمات وبسایت

با خرید گیفت کارت آمازون انگلیس از سایت گیم کد می توانید با خرید مطمئن در اینترنت آشنا شوید. گیفت کارت amazon انگلیس موجود در فروشگاه گیم کد دارای اسکن می باشد و به محض پرداخت آنلاین ، آن را دریافت می کنید.

به این صورت که بلافاصله پس از خرید یک پیامک حاوی کد دیجیتالی محصول برای شما ارسال می شود.

به یاد داشته باشید که در هنگام خرید از فروشگاه گیم کد باید بسیار دقیق باشید. زیرا محصول خریداری شده به هیچ عنوان قابل تعویض و یا استرداد نمی باشد.

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت آمازون انگلیس را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت آمازون انگلیس خود را به صورت آنی تحویل بگیرید. از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت آمازون انگلیس با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود. می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید. با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت آمازون انگلیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.