گیفت کارت آیتونز اپل استرالیا

شما به وسیله این کارت می توانید خرید های خود را فروشگاه اپل انجام دهید و یا آن را به دوستان و عزیزان خود هدیه نمایید. گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا به عنوان کاربردی ترین گیفت کارت در جهان شناخته می شود. برای مشاهده محصولات ایتونز استرالیا به سایت گیم کد مراجه کنید.

گیفت کارت ایتونز استرالیا

محصولات شرکت اپل از جمله : لپ تاپ ، کامپیوتر ، آیفون و غیره تجهیزات کاربردی و پیشرفته ای هستند که همه روزه توسط کاربران بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند و برای بهره بردن از سرویس ها و خدمات این شرکت نیاز به استفاده از گیفت کارت می باشد.

متاسفانه به علت تحریم ایران و عدم دسترسی مردم به حساب های بین المللی مثل : ویزا کارت ، پی پال و مستر کارت استفاده از گیفت کارت ایتونز اپل پیشنهاد می شود که می تواند مشکل گشای بسیار خوبی در این زمینه باشد!

برای آن که بتوانیم از هر آنچه که در آیتونز (استرالیا ) موجود است استفاده کنیم نیاز به گیفت کارت اپل استرالیا داریم . گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا در واقع یک کارت هدیه شرکت اپل است که دارای اعتبار مجازی است و با شارژ اپل آی دی می توان از آن استفاده کرد.

توجه کنید که برای استفاده از گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا باید اپل آی دی استرالیا را داشته باشید در غیر این صورت بر روی اکانت اپل آی دی دیگر کشور ها قابل استفاده نمی باشد. همه کاربران اپل باید توجه داشته باشند که محصولات موجود در فروشگاه اپل استرالیا می تواند متفاوت باشد بنابراین برای خرید از فروشگاه اپل ( Apple Store ) باید به مراحل ساخت اکانت ( حساب کاربری ) اپل استرالیا و خرید اپل آی دی استرالیا دقت شود.

گیفت کارت اپل استرالیا

گیفت کارت اپل استرالیا به شکل یک کد است و زمانی که آن را در حساب اپل خود وارد می کنید ، به اسانی اپل آی دی شما به اندازه اعتبار گیفت کارت شارژ می شود.

برای استفاده در App Store فقط کافی است تا کد 16 رقمی گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا را با زدن گزینه Redeem تایپ کنید تا حساب اپل آی دی شما به اندازه اعتبار گیفت کارت خریداری شده شارژ شود.

شما برای شارژ کردن حساب خود به وسیله اینترنت و تغییر ای پی به کشور استرالیا ، در سایت Google Play به کمک گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا اقدام به شارژ کنید.

شما می توانید بعد از شارژ اکانت خود اقدام به خرید برنامه ، بازی ، کتاب ، موزیک و غیره از فروشگاه اپل کنید.

فروشگاه اپل به طور کلی یک برنامه است که اپلیکیشن و بازی و غیره ، زیادی را در اختیار کاربر ها به صورت رایگان و یا پولی قرار می دهد. نکته قابل توجه این است که فروشگاه اپل این قابلیت را دارد که کاربر می تواند برنامه باب میل خود را تا زمانی که اپل استور تخفیف هایش اغاز شود را ثبت کند تا بتواند آن ها را با قیمت مناسب تر خریداری کند.

باید دانست که فروشگاه اپل تخفیف هایی 90 درصدی ، به صورت دوره ای در نظر گرفته است . گیفت کارت اپل استرالیا ، هم در فروشگاه اپل و هم در فروشگاه ایتونز کاربرد دارد به طوری که شما با شارژ اپل آی دی خود قادر به دانلود برنامه های مورد نظر خود خواهید بود.

نکاتی که باید قبل از خرید گیفت کارت اپل استرالیا به آن توجه کرد :

1 ) در زمان Redeem کردن گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا ، حتماٌ کشور شما با کشور اکانت یکی باشد. در نتیجه شما باید برای خرید گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا دارای اپل آی دی این کشور باشید تا با مشکلی برخورد نکنید.

2 ) در زمان Redeem کردن کد گیفت کارت اپل استرالیا از آی پی غیر ایرانی استفاده کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است اپل آی دی شما بلاک شود.

3 ) دقت کنید که کد گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا را به صورت دستی و دقیق وارد کنید.

گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا در فروشگاه گیم کد با اعتبارهای زیر اماده ی ارائه به کاربران عزیز می باشد :

1 ) 10 دلاری

2 ) 20 دلاری

3 ) 30 دلاری

4 ) 50 دلاری

5 ) 100 دلاری

فروشگاه گیم کد علاوه بر فروش گیفت کارت ایتونز اپل استرالیا ، محصولات دیگری هم برای ارائه به شما دارد :

1 ) گیفت کارت ایتونز اپل امریکا

2 ) گیفت کارت ایتونز اپل کانادا

3 ) گیفت کارت ایتونز اپل آلمان

4 ) گیفت کارت ایتونز اپل انگلیس

5 ) گیفت کارت ایتونز اپل فرانسه

6 ) گیفت کارت ایتونز اپل سایر کشورها

شما برای خرید گیفت کارت اپل استرالیا می توانید از طریق وبسایت گیم کد اقدام به خرید آن کنید و آن را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید.

در زمان خرید به نوع محصول و وارد کردن صحیح اطلاعات توجه کنید زیرا محصول فروخته شده به هیچ وجه قابل تعویض و پس دادن نمی باشد.

کاربر های گرامی در صورت بروز هر نوع مشکل تنها کافی است از طریق تلگرام و یا واتساپ آن را با تیم پشتیبان فروشگاه گیم کد 24 ساعته در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام شود . تیم پشتیبان ما حتی در ایام تعطیل هم پاسخگوی شما است.