خرید استیم والت انگلیس

خرید steam wallet

خرید استیم انگلیس

استیم یک استور یا فروشگاه عظیم برای بازی های pc است که دارای انواع بازی های هیجان انگیز و معروف می باشد. برای خرید گیفت کارت استیم والت انگلیس ( خرید steam wallet ) با ارزانترین قیمت ممکن به سایت گیم کد مراجعه کنید.

خرید گیفت کارت استیم انگلیس

با شارژ حساب استیم خود قادر به خریداری انواع بازی های اکشن و جذاب خواهید بود. درواقع گیفت کارت استیم دارای قابلیت تبدیل یک ارز به ارز دیگر را دارند و به راحتی گیفت کارت شما از هر ارزی به ارز اکانت شما تغییر پیدا می کند. اما اینکار به دلیل وجود کارمزد توصیه می شود که ارز مربوط به حساب یا اکانت خودتان را خریداری کنید.

خرید گیفت کارت استیم یکی از اسان ترین و بهترین روش ها برای شارژ اکانت استیم برای خرید بازی های انلاین می باشد.

توجه : به خاطر داشته باشید در زمان ردیم گیفت کارت خود بایستی با IP کشور اکانت خودتان مراحل ردیم را انجام دهید.

استیم به عنوان بهترین و کامل ترین فروشگاه انلاین بازی شناخته شده است که دارای بیش 30 میلیون گیمر در جهان می باشد. استیم با شرکت های سازنده بازیهای معروفی همچون sega ، Ubisoft همکاری می کند و بازی های انها را در فروشگاه خود به فروش گذاشته است.شما می توانید اپلیکیشن استیم را برای هر پلتفرمی اعم از اندروید ، ایفون ، ویندوز ، … دانلود کرده و از امکانات این فروشگاه استفاده کنید.

در سایت گیم کد گیفت کارت استیم در کشور های گیفت کارت استیم والت امریکا ، گیفت کارت استیم والت انگلیس و گیفت کارت استیم والت ارژانتین در اعتبار های زیر عرضه می شود:

خرید گیفت کارت استیم 10 پوندی انگلیس
خرید گیفت کارت استیم والت 20 پوندی انگلیس
خرید گیفت کارت استیم والت 50 پوندی انگلیس
خرید گیفت کارت استیم والت 100 پوندی انگلیس

خرید از سایت گیم کد

سایت گیم کد در تلاش است بهترین خدمات را در زمینه ی خرید گیفت کارت و همچنین خرید استیم انگلیس در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد. شما می توانید در صورت بروز مشکل با پشتیبانی انلاین سایت ما با شماره ی 09125509060 در ارتباط باشید.